Lue keskustelun säännöt.
Sairaanhoitajan/terkkarin palkalla pärjääminen
25.12.2015 |
Eli sh/terkkarin ammatti olisi haaveena minulla. Monet kuitenkin haukkuvat palkkaa huonoksi ja ylipäätään alalle lähtemistä huonoksi ideaksi... Muutakaan kiinnostavaa alaa en keksi ja jonkinlainen kutsumus niihin hommiin on. Haluaisinkin kuulla kokemuksia niin itse työstä kuin myös siitä palkasta. Tuleeko toimeen? Pohjois-Pohjanmaalla asun ja joskus tulevaisuudessa oman talon haluaisin, samoin lapsia. Erityisesti terkkarin homma kiinnostaisi, mutta kovasti mietin asiaa nyt, kun niin negatiivisia kommentteja olen lähipiiristä saanut... Miten on?
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sairaanhoitajana minua välillä harmittaa tosi paljon tässäkin ketjussa oleva kauhea märinä. Moni vaikuttaa todella leipiintyneeltä hommiinsa. Onneksi on vielä myös paljon hoitajia, jotka ovat ylpeitä ammatistaan ja osaamisestaan, jotka kohtaavat potilaat arvokkaasti ja haluavat kehittää osaamistaan. Sairaanhoitajan työ on monipuolista, mielenkiintoista ja vaatii laaja-alaista osaamista. Ap, käypä rekisteröitymässä hoitajat.net-sivustolle. Se on Suomen suurin hoitajien yhteisö ja siellä on valtavasti keskustelua, joka saattaisi kiinnostaa sinua! Tervetuloa alalle!
Sh