Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis sillä hetkellä tai jopa ajatuksesta.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

En ajatuksesta. Sillä hetkellä kyllä, mutten tietoisesti. Fysiologisesti kyllä, joten jotain korvien välissä tapahtuu, mutten tiedosta syytä vaan pelkän seurauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Riippuu vähän. Joskus ei kiinnostaisi yhtään mutta tekee sen toisen mieliksi. Joskus taas oikeasti itse nauttii siitä tunteesta kun tietää että sen toisen nautinto on omissa käsissä ja sillä hetkellä se syö sun kädestä ja tekis mitä vaan pyynnöstä :) Ihmettelen miksi jotkut valittavat suuseksin vähäisyyttä, itse ainakin tykkään suorittaa sitä koska sillon mulla on valta ja voin kirjaimellisesti määrätä mihin se heppi heiluu.

Vierailija

Jos tykkään todella miehestä ja häntä rakastan, niin silloin voinkin kiihottua, kun saan tuottaa puolisolleni nautintoa. Ja on se kieltämättä vähän kiihottavaa katseltavaa, kun komealla, hoikalla ja vähän lihaksikkaalla nuorella miehellä on kyrpä pystyssä ja se valuttaa vähän kiimatippoja, kyllä sellaista mielellään imee ja sen katselusta kiihottuu. Mutta tällöin tarvitsee olla tunteita miestä kohtaan.

Vierailija

Mutta aina ei kuitenkaan ole sellainen fiilis, että haluaa ottaa suihin. Suihinoton pitää olla hyvin itsestäni lähtevää, siis minun halustani. Jos mies vonkuisi suihinottoa, ei se todellakaan olisi enää kiihottavaa tai kivaa.

Vierailija

Ai hitto, nyt rupes tekemään mieli. Exällä oli ihan hemmetin hyvä vartalo ja kun hänellä seiso niin heppi sojotti sotilaallisesti melkein napaan asti, tuli melkeen joku kreikkalainen veistos mieleen. Tottakai siinä kiihottuu itsekkin ja tekee mieli käydä kimppuun.

Vierailija

Todellakin! Rakastan suihinottoa, vaikka en sitä (vielä) ehkä ihan täydellisesti osaakaan tehdä. Mutta suihinotto on ehkä lempparijuttuni seksissä, tykkään leikkiä kyrvällä ja spermalla ja nautin todella paljon siitä kun mies nauttii.
Toki hänenkin täytyy tehdä minulle hyvää.

Nuolensutilmaiseksinaapurintyttö

Vierailija kirjoitti:
Tottakin alakerta kostuu kun otan oman miehen puhtaan kalun suuhun

Tuskin naimisissa tuskin pienii lapsii?

Muuten tommosen ei kostu jotka 10v oli naimisissa

Vierailija

En, mieheni varmasti toivoo että ottaisin suihin mutta en ota.
Mua oksettaa ajatuskin ottaa suuhun vehje jolla kustaan, en voi sille mitään.
Minua ällöttää tosin moni muukin asia, kuten ruodot kalassa tai luut lihassa, menee samantien ruokahalu.

Vierailija

Kiihotun yleensä, koska tilanne on tavallisimmin esileikki, eli  johtaa siihen että seuraavaksi saan valmiin, kasvavan ja sykkivän munan sisääni. Samalla kun ottaa suihin niin  oikein tunnen että mies tulee mua varten valmiimmaksi, kohta voin lopettaa ja istua päälle. 

Javelin91

Huhhuh kun kiihotuin näistä naisten vastauksista. En ole runkannut 3 viikkoon ja kyrpeliini on pystyssä alituiseen, mitat on 17cm, noin grillimakkaran kokoinen täynnä pullottavia suonia oleva epeli. Uhhuh.

Vierailija

Nautin ja kiihotun aina, kun otan suihin.
Ja erityisen kiihottavaa on kuunnella kun mies voihkii.. Hitto että tekisi niin mieli.

N20

Vierailija

Mä kiihotun kovasti ottaessani mieheltä suihin. Nautin hänen reaktioistaa täysillä ja käytän niitä ohjeena sille, mitä teen.

Mies välillä katsoo mitä teen, jolloin itse katson häntä silmiin. Kieleni on pelissä koko ajan. Kiihotustipat msistuvat hyviltä. Miehen ääntely on kiihottavaa ja lopulta kun hän tulee, koko mies tärisee. Tykkään myös niellä sperman, toisaalta tykkään valtavasti katsoa myös miehen laukeamista.

Välillä hoidan homman loppuun asti, välillä nousen päälle ratsastamaan. Välillä ollaan 69:ssä, jossa mies saattaa päättää jatkaa jollain muulla tavalla.

Ja kyllä, rupesi tekemäön mieli. Mun rakastaja sanoo, että hän voisi koko ajan nauttia mun käsittelystäni. Ennen kuin menimme ekaa kertaa sänkyyn, sanoi mielummin antavansa suuseksiä kuin ottavansa sitä vastaan, mutta mä olen kuulemma valtavan hyvä. Itse oken sitä mieltä, että kun hommasta nauttii itse, sitä tekee tavalla jolla toinenkin siitä nauttii.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat