Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on Huutokauppakeisarin suosion salaisuus?

Vierailija
25.12.2015 |

Tuntuu, että kaikki katsoo ja hehkuttaa sitä. Monet sanoo olevansa ihan koukussa ohjelmaan. Miksi? En vaan ymmärrä :D Ehkä pitäisi katsoa yksi jakso ihan kokeilun vuoksi?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pari sanaa tosta eilisestä. Se että muutetaan espanjaan ja eletään siellä suomalaisessa yhteisössä on todella noloa. Jos sä olet ulkomailla niin siellä vältetään muita suomalaisia jotta sä elät oikeasti ulkomailla. Ulkomailla on tarkotus tutustua eri maalaisiin ja elää kansainvälisen kulttuurin mukaan. 

No, me ollaan näitä noloja, jotka asuvat Fuengirolassa. Jännä kuinka paljon esim. Aurinkorannikko herättää närää ns. junttikaupunkina, mutta voin kertoa ettei täältä esim. oman talon ostaminen ole ihan persaukisten hommaa :) Itse vietämme täällä Auringossa ihan hyvää  elämää, kuten myös ollessamme Suomessakin. Eikä itseäni muut suomalaiset haittaa.

Vierailija
42/62 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muhun vetoaa se tietty aitous. Sellainen teeskentelemätön suomalaisuus, johon kuuluu crocsit, hihaton paita, reisitaskushortsit ja makkara. Se, että uskaltaa olla oma itsensä, eikä tippaakaan hetkauta, jos joku aaveemamma sanoo wt:kai. Koska meillä monella se tuntuu olevan itsetunnon ja ihmisarvon mitta. Ohjelmasta huokuu lämpö, välittömyys, hyvä otsetunto ja vilpitön kiinnostus suomalaiseen vanhaan tavaraan. Itse rakastan lasia ja on hauska nähdä, paljonko muut lasifanit ovat esim. Toikasta valmiita maksamaan.

Nimenomaan. Se junttius ja epätrendikkyys, se ettei yritetä olla yhtään enempää kuin ollaan vaan ehkä jopa päinvastoin. Siihen kuuluu tietynlainen rentous ja huumori, nämä ihmiset paskat nakkaa sille että ovat joidenkin mielestä tollukoita juntteja maalaisia - ne tietää itsekin olevansa sitä ja että se on just OK. Nää junttihuutelijat vois joskus kokeilla vähän relata ja mennä niissä crocseissa sinne ruokakauppaan, on hauskaa ja vapauttavaa olla välittämättä siitä mitä muut ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tyyppi ei esitä mitään muuta kuin on. Aito ja tavallisen tyhmä suomalainen mies. Sellaista jaksaa suomi-Arskat katsoa. Niistä "mummo-romuista" on hauskaa virittää keskustelua.. "meillä oli ihan samanlainen, jopa parempi...".

Vierailija
44/62 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muhun vetoaa se tietty aitous. Sellainen teeskentelemätön suomalaisuus, johon kuuluu crocsit, hihaton paita, reisitaskushortsit ja makkara. Se, että uskaltaa olla oma itsensä, eikä tippaakaan hetkauta, jos joku aaveemamma sanoo wt:kai. Koska meillä monella se tuntuu olevan itsetunnon ja ihmisarvon mitta. Ohjelmasta huokuu lämpö, välittömyys, hyvä otsetunto ja vilpitön kiinnostus suomalaiseen vanhaan tavaraan. Itse rakastan lasia ja on hauska nähdä, paljonko muut lasifanit ovat esim. Toikasta valmiita maksamaan.

Tämä näin.

Vierailija
45/62 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, he ovat aidon oloisia ihmisiä feikki reality-tv:n joukossa. En väitä tosin vastaan sitäkään, etteivätkö he vaikuttaisi hieman junteilta, mutta sitten taas Aki ja Heli tietävät oikeesti enemmän antiikkiesineistä, taideteoksista ja muusta "korkeakulttuurista" kuin moni itseään hienona tai ainakin ei-junttina pitävä kaupunkilainen.

Vierailija
46/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän mielen ohjelma :)

Arvostan ihmisissä yleensäkin aitoutta ja maanläheisyyttä, vaikka välillä Akin jutut herättävätkin myötähäpeää... Vaihtelua nykypäivän "tosi-tv:lle", jossa vain ulkonäkö on tärkeää ja ihmisissä ei ole mitään mielenkiintoista/syvyyttä. Leppoisia ihmisiä ko. ohjelmassa.

Vierailija
47/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junttipariskunta. Menevät Espanjaan lomalle, ensimmäinen ulkomaanmatka, sitä myötähäpeän määrää. Miten joku kehtaa olla noin juntti julkisesti. Toivottavasti näillä ei ole lapsia häpäistävänä.

Niiden tyttö, sellainen vaalea nätti teinin näköinen, on usein ohjelmassa esittelemässä tavaroita ja rahastamassa ostoja.

Kyllä mä luulen, että sulla tuon äskeisen kirjoittaja on vähän enemmän hävettävää :)

Vierailija
48/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole heidän tyttö.

Vierailija
49/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junttipariskunta. Menevät Espanjaan lomalle, ensimmäinen ulkomaanmatka, sitä myötähäpeän määrää. Miten joku kehtaa olla noin juntti julkisesti. Toivottavasti näillä ei ole lapsia häpäistävänä.

Itsehän olet toisten yläpuolelle asettuva, holhoava moukka. Kommentista päätellen ei ole paljon viisautta annettavaksi lapselle.

Vierailija
50/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olet toisten yläpuolelle asettuva, holhoava moukka. Kommentista päätellen ei ole paljon viisautta annettavaksi lapselle.

Huvittavaa että joku katsoo ohjelmaa minkä henkilöistä ei pidä. Sitten ylimielisenä muka häpeää heidän puolestaan, että miten ne kehtaa nauttia elämästään vaikkei ole ulkomailla käyty.

Vierailija
51/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveitä juntteja. Se porukka siellä huutokaupassa on ihan käsittämätöntä. Mistä löytyy ton näkösiä ihmisiä siis noin rumia ja ihan järkyttävän hirveet tyylit. Jos mulla olis pommi niin sinne mä laittaisin sen ja toinen on se hääohjelma ja sitten on vielä tuuri ja maajussille morsian. Ihmeellisintä on se että noi ihmiset on oikeesti olemassa eikä niitä oo vaan keksitty. 

Heillä ei ole tarvetta pönkittää omaa egoaan haukkumalla muita,toisin kuin sinulla.

He eivät kuvittele olevansa sen parempia ihmisiä kuin muut,toisin kuin sinä.

Heillä ei ole tarvrtta arvoistella muiden ulkoista olemusta,toisin kuin sinulla.

Sinä kuvittelet olevasi jotenkin parempi ihminen kuin muut,egosi tarvitsee jatkuvaa pönkitystä,kuoresi alla olet kuitenkin eksyksissä oleva pikku lapsi,joka kuvittelee että onni löytyy muita haukkumalla ja ylenkatsomalla.

Vierailija
52/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pari sanaa tosta eilisestä. Se että muutetaan espanjaan ja eletään siellä suomalaisessa yhteisössä on todella noloa. Jos sä olet ulkomailla niin siellä vältetään muita suomalaisia jotta sä elät oikeasti ulkomailla. Ulkomailla on tarkotus tutustua eri maalaisiin ja elää kansainvälisen kulttuurin mukaan. 

Se ei ole sun päätettävissä mikä kenenkin elämän tarkoitus on. Voit itse nauttia muista kulttuureista ja matkustella tätä silmällä pitäen. Joku toinen nauttii lämmöstä, palmuista, leppoisasta ilmapiiristä ja vedestä. Kumpikaan tarkoitus ei ole toista parempi, on vain toisenlaisia tapoja elää. Junttia ja nousukasta, jos ei tätä tajua.

Vierailija
53/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 kirjoittaa asiaa, tv on kyllästetty läpikuluneilla pikkujulkkutyrkyillä, joita kierrätetään milloin kokkaamassa sporttaamassa tai hoilaamassa missäkin. Aki kumppaneineen ja huutokauppakyläläisineen edustaa syvien maakuntien arkkityyppiä, joka elää rauhoittavaa ruohonjuurielämää. On jotenkin niin tahattoman koomista se tohkeisuus asioihin ja niiden eurojen, kymmenien ja satojenkin  loppulaskenta.

Vierailija
54/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan suomirealityohjelmia, mutta olen Huutokauppakeisaria katsonut muutaman jakson. Tykkään, että ne ihmiset on tavallisia, harmittomia, rehtejä ja niissä on enemmän tarttumapintaa meille taviksille kuin esimerkiksi Martinan hengenpelastajissa. Onhan se siistiä, että peruspulliainen Hirvaskankaalta on saanut oman sarjan.

Kenellekään ei tarvitse olla kateellinen, kukaan ei ole överihottis eikä rikas. Ja totuushan on se, että siinä vaiheessa kun kateellisuus astuu kuvaan, muuttuu koko mielipide negatiivisempaan suuntaan.

Vierailija
55/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuengorillassa asuu pari vanhaa työkaveria. Terkkuja teille!

Vierailija
56/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ohjelmana ihan katsottava ja Aki on hauska.

No juu, jos alapäävitsit on hauskuuden huippu.

Olen kerran pätkän katsonut ja päättelin että idiootit voiva olla keskenään, ei tarvitse minun aikaani tärvätä moiseen.

Vierailija
57/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta edustaa perisuomalaista lihavaa ihmistyyppiä.

Mitenköhän tämän palstan läskipoliisit suvaitsevat heidät sen kummemmin kommentoimatta heidän habitustaan😉.

Kertokaahan Läskipoliisit, olisikohan sakotuksen paikka?

Vierailija
58/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittuja, ovat ihan tavissuomalaisia, eivät yritä esittää mitään, ovat sellaisia kuin ovat

Vierailija
59/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös huutokauppakeisari voittanut myös "suomen ihanin mies" tai jonkun vastaavan kilpailun? Olin riemuissani. Kerrankin jotain rehellistä ja aitoa typerän "hei olen 11 rasvaprosentin wannabe-julkku haluun olla julkku, olen vaikka mulkku, kunhan olen julkku annan haasttattelun katso mua hei hei" tilalle.

Ehkä tämä on läskivihaajien backflash - suomalaiset tulevat järkiinsä. Aletaan arvostaa oikeita asioita.

Hurmaavinta ohjelmassa on se, kuinka nämä kaksi ihmistä tykkäävät toisistaan.

Vierailija
60/62 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohjelma mutta häiritsee kun päähenkilöt ovat niin lihavia.