Mikä on Huutokauppakeisarin suosion salaisuus?
Tuntuu, että kaikki katsoo ja hehkuttaa sitä. Monet sanoo olevansa ihan koukussa ohjelmaan. Miksi? En vaan ymmärrä :D Ehkä pitäisi katsoa yksi jakso ihan kokeilun vuoksi?
Kommentit (62)
Akin seksikäs ulkonäkö kolahtaa av-mammoihin.
Ohjelmaa ei ole sullottu täyteen katsojaa halveksivaa teennäistä draamaa, mikä on aina piristävää.
Ihan hirveitä juntteja. Se porukka siellä huutokaupassa on ihan käsittämätöntä. Mistä löytyy ton näkösiä ihmisiä siis noin rumia ja ihan järkyttävän hirveet tyylit. Jos mulla olis pommi niin sinne mä laittaisin sen ja toinen on se hääohjelma ja sitten on vielä tuuri ja maajussille morsian. Ihmeellisintä on se että noi ihmiset on oikeesti olemassa eikä niitä oo vaan keksitty.
Ja pari sanaa tosta eilisestä. Se että muutetaan espanjaan ja eletään siellä suomalaisessa yhteisössä on todella noloa. Jos sä olet ulkomailla niin siellä vältetään muita suomalaisia jotta sä elät oikeasti ulkomailla. Ulkomailla on tarkotus tutustua eri maalaisiin ja elää kansainvälisen kulttuurin mukaan.
Julkisuus? Jos ei olisi tv-sarjassa, ei olisi missään suosiossa. Myönsi itsekin uusimmassa seiskassa, että olisi tehnyt konkurssin ilman tv-sarjaa.
mua taas ei kiinnosta nää jatkuvat asunto-ohjelmat, kaunein koti, kaunein puutarha, kotikokki, Mari Veitola , Antti show, puhe ohjelmat missä d-listan julkkikset sannoo typerää joka asiaan, olevinnan hauskoja, Jari Tervot, Ja laaksoset, ym Kuustoset. Menisivät jo pois. Samoin kokkailijat, ruokaohjelmat.Jetro kin aivan adhd hysteerinen sekoilija, jne.
Kyllä tätä vähän aikaa kattoo, mut en kauan. Samaa roinaa joka kirppiksllä, mit äsitten?
Riittävä markkinointibudjetti kehiin, niin kansa katsoo vaikka voittopottia parhaaseen katseluaikaan.
Antiikkia se myy ja av- mammat ei ymmärrä siitä mitään. Himoitsin sitä vanhaa sänkyä mutta meillä ei ole tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveitä juntteja. Se porukka siellä huutokaupassa on ihan käsittämätöntä. Mistä löytyy ton näkösiä ihmisiä siis noin rumia ja ihan järkyttävän hirveet tyylit. Jos mulla olis pommi niin sinne mä laittaisin sen ja toinen on se hääohjelma ja sitten on vielä tuuri ja maajussille morsian. Ihmeellisintä on se että noi ihmiset on oikeesti olemassa eikä niitä oo vaan keksitty.
Nuori bimbo sitä pitää olla. Ei mua kiinnosta pinnalliset ja kauniit nuoret typyt joille vaan ulkonäkö ja bilettäminen on jotain. Yleensä noi jotka kiertelee huutokauppoja niin ovat tavallisia ihmisiä joilla rahaa kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Ja pari sanaa tosta eilisestä. Se että muutetaan espanjaan ja eletään siellä suomalaisessa yhteisössä on todella noloa. Jos sä olet ulkomailla niin siellä vältetään muita suomalaisia jotta sä elät oikeasti ulkomailla. Ulkomailla on tarkotus tutustua eri maalaisiin ja elää kansainvälisen kulttuurin mukaan.
Ei ole. Kaipaavat suomalaisia ja sinne muutetaan vaan ilmaston takia.
Kyllä tv-nelonen veti +pisteet. Suomen Huutokauppakeisari Espanjassa jaksolla. Siinä Aki ja Heli lähtevät elämänsä ensimmäiselle etelänmatkalle Fuengirolaan. Jakso voittaa kyllä mennen tullen "turhapurot" joihin olen ollut jo vuosia suuresti kyllästynyt. Tietenkin ohjelmassa on myös valmista käsikirjoitusta mukana, mutta kuitenkin ohjelmasta huomaa, että Aki ja Heli maustaa sen myös omalla huumorillaan, joten jaksossa on sitä mihin olemme tottuneet heidän ohjelmassaan.
Suosio taitaa perustua myös pitkälti siihen, että suomalaisten on helppo heihin samaistua.
Niistä "julkkisosuuksista" en näissä uusimmissa versioissa pidä, en sitten yhtään, joten moni niistä jaksoista on jäänyt katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut kaksi jaksoa, ei kolahda ei sitten pätkääkään. En ymmärrä miten joitakin kiinnostaa. Toki makuja monia.... Ylipainoisia roskan myyjiä...
Onneksi sait tämän sulle erityistärkeän lihavuusaspektin tähän mukaan :D Kun heti ylipainoisen tupsahdettua tv-ruutuun pitää töllö sulkea! Onneksi olet parempaa väkeä :D
Ei ole mitenkään tärkeä toi ylipaino, ihan vaan fakta. Taisi jollain kolahtaa. Onneksi tosiaan voi valita ohjelmansa.
Arabiaa ja kuparipannuja, jees. Tai toimimaton pyykkikone vuodelta jotain...
Kuka on tämä pariskunta? Tarvinnee guuglata.
Älä missään nimessä katso jaksoakaan. Jatka täällä vaan ihmettelyä.
Vierailija kirjoitti:
No pommi on helppo, Tuosta saat ohjeen: https://fi.wikipedia.org/wiki/ANFO
Junttipariskunta. Menevät Espanjaan lomalle, ensimmäinen ulkomaanmatka, sitä myötähäpeän määrää. Miten joku kehtaa olla noin juntti julkisesti. Toivottavasti näillä ei ole lapsia häpäistävänä.
Kyllä muhun vetoaa se tietty aitous. Sellainen teeskentelemätön suomalaisuus, johon kuuluu crocsit, hihaton paita, reisitaskushortsit ja makkara. Se, että uskaltaa olla oma itsensä, eikä tippaakaan hetkauta, jos joku aaveemamma sanoo wt:kai. Koska meillä monella se tuntuu olevan itsetunnon ja ihmisarvon mitta. Ohjelmasta huokuu lämpö, välittömyys, hyvä otsetunto ja vilpitön kiinnostus suomalaiseen vanhaan tavaraan. Itse rakastan lasia ja on hauska nähdä, paljonko muut lasifanit ovat esim. Toikasta valmiita maksamaan.