Vierailija

Jollain oudolla tavalla luen mielenkiinnolla syömishäiriöisten juttuja. Itselläni on ollut myös bulimia taustaa, himourheilua ja rasvaprosentti 15%. Syömishäiriöiset ovat usein neurootttisia ja selvästi lahjakkaita/pakkomielteisiä. Itse olen normipainossa bmi 19 ja lihastakin löytyy. Huomaan pienen kriittisyyden nousevan kroppaani kohtaan aina vaikeina aikoina. Kun on paha olla, niin treenaan entistä kovempaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Musta se vanha oli kauniimpi, nautin aina kun ssss oli kommentoinu, koska näin sen ihanan naisen. Nyt tunnen kommenttien kohdalla tuskaa, koska ymmärrän, etten enää näe sitä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo nainen on? Näyttää kauniilta ja luisevalta

Hei, näet tuosta vain kasvot ja kaulan, et voi sanoa luisevaksi! Kuva on tumblrista, en ole varma kuka hän on. Muistuttaa hieman Brigitte Bardotia.

Totta turiset. Nyt kun hänen kuvaansa vilasin, niin ihan on näkönen  http://i.imgur.com/O6e9FL8.jpg

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Musta se vanha oli kauniimpi, nautin aina kun ssss oli kommentoinu, koska näin sen ihanan naisen. Nyt tunnen kommenttien kohdalla tuskaa, koska ymmärrän, etten enää näe sitä naista.

Ps olen nuori nainen, en mikään pervo vanha mies. Tai ehkä sisimmässä? :D

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo nainen on? Näyttää kauniilta ja luisevalta

Hei, näet tuosta vain kasvot ja kaulan, et voi sanoa luisevaksi! Kuva on tumblrista, en ole varma kuka hän on. Muistuttaa hieman Brigitte Bardotia.

Mitä vittua? SInulla on siis profiilikuvana kasvokuva joka ei ole kuva sinun kasvoistasi, ja sen lisäksi et edes tiedä kenen kuva se on? Onko sulla kaikki ihan hyvin?

Si vis pacem, para bellum

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat