Mökötän. Treenasin uudella voimapyörällä ja mies potkaisi pyörää
siis kesken treenini.
Aloin "treenaamaan" ennen joulupuuroa, mulla on tooooosi heikot vatsalihakset (synnytyksestä 3kk) joten pystyn tekemään ihan minimaalista treeniliikettä. Minua ihan nauratti kun näytin varmasti tosi hassulta kun ei ole lihaksissa yhtään voimaa. Mies seisoi vieressä ja kannusti että yritä yritä ja sitten kesken liikkeeni potkaisi voimapyörää niin että horjahdin (jos pystyisin tekemään laajempaa liikerataa olisin kaatunut, mutta koska en niin sain kyllä käsillä napattua lattiasta kiinni niin että en kaatunut). Suutuin ja kysyin miksi tää olla noin vittumainen, ruokahalut meni ja nyt mökötän koneella kun mies syö poikamme kanssa keittämääni joulupuuroa.
:(
Niin ja en todellakaan ole mikään sali-salla joka nauttii treenaamisesta, halusin kuitenkin testata miehelle joululahjaksi ostamaani treenilaitetta.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytykää mies muulloinkin noin arvaamattomasti? Tai onko hänen puolelta outoa käytöstä, jota pitää normaalina tai perustelee sitä esimerkiksi huumorilla?
Et ylireagoi. Ennemminkin mies vaikuttaa jotenkin häiriintyneeltä.
Mies ajattelemattomuuttaan potkaisi voimapyörää ja pyysi virhettään heti anteeksi, mutta mielestäsi hän vaikuttaa häiriintyneeltä? Voi elämä mitä ylireagointia. Nyt ymmärrän miksi naisia ei armeijaan pakoteta, eihän tuolla asenteella siellä pärjäisi päivääkään.
Mitä yrität armeijavertauksella tarkoittaa? Armeija on kyllä käytynä. Eipä siellä muuten kukaan "ajattelemattomuuttaan" ketään toista kohden käynyt potkimaan. Kävikö sinun aikanasi?
Kyllä siellä jos jonkinlaisia sattumuksia oli ja ihan vain ajattelemattomuuden takia. Ei niistä kukaan mitään alkanut sen kummemmin itkemään. Ehkä naisten intti on vieläkin sen verran helpompaa, että et tällaista ole päässyt todistamaan. Ja tämä "toista kohden potkiminen" on aika raflaava ilmaus ap:lle tapahtuneesta.
Näinköhän olet yksi sellaisista, jotka tahallisesti aiheuttavat toisille vaaratilanteita?
Vierailija kirjoitti:
Siis mieheni on tosi kiltti ja rauhallinen luonteeltaan. Viime aikoina on vaan alkanut tuntumaan että pitää mua itsestäänselvyytenä tai jotain? En esim. viime jouluna tai tänä jouluna saanut häneltä mitän lahjaa. Älkää ymmärtäkö väärin, en todellakaan ole materian perään tai kaipaa mitään kummoista, suklaarasiakin olisi riittänyt. Siis tiedättekö, sen tunteen että hän on ajatellut kaupassa käydessään MINUA?
Tuntuu että teen ihan hirveesti kaikkea HÄNEN vuokseen, keitän aamuteet ja joulupuurot, leivon isänpäiväkakut ja ostan lahjat, hänen ei tarvinnut laittaa tikkua ristiin lasten tai sukulaisten lahjojen eteen, olen kiltti ja ystävällinen hänen kavereilleen joita on tässä joulun alla käynyt meillä tosi paljon kahvilla vaikka meillä on pienet lapset ja olen väsynyt yövalvomisista. Enkä saa mitään takaisin... Hän ei yhtään huomioi minua. Ja sitten tuollainen "temppu" kun joulupäivänä potkaisee kesken treenin niin on jotenkin piste iin päälle ja tulee tosi paska fiilis ja kysyn itseltäni mitä minä tästä avioliitosta saan kun olen kuin koirankikkare kadulla hänelle jota voi "potkia". (ei ole siis väkivaltainen minua kohtaan, sitä haluan tässä painottaa)
Mietin millaista olisi jos olisi mies jolle olisin tärkein nainen maailmassa. Miltä tuntuisi että joku aamu mä saisin nukkua pitkään ja herätessäni olisi kahvit keitettynä :)
ap
Miksi sinä hyvä nainen palvelet tuollaista miestä? Nyt lopetat tuollaisen touhun ja annat miehen pyyhkiä itse oman perseensä. Hoidat omat hommasi ja tietysti lapsen jos mies ei sitäkään osaa tehdä, mutta älä passaa sitä miestä enää yhtään. M34
tosi outo veto mieheltä, ei kukaan vahingossa potkaise noin. Miksi hän teki niin? Ei järjen häivää. Monelle vässykälle elämä vain kaikkinensa on liikaa, vaikka kuinka vaimo hoitaisi yövalvomiset ja keittäisi puurot valmiiksi. Silti tuntuu niiiiiin raskaalta ja ylitsevuotavalta perhe-elämä ja elämä ylipäätään. 3 pv:n raskaan työviikon päälle pitäisi vielä jaksaa syödä sitä vaimon tekemää ruokaa ja katsella vähän omia lapsia.... niin raskasta niin raskasta. Ja mennä omille vanhemmille kylään ja viedä sinne vaimon valmiiksi ostama lahja, niin raskasta, ei pysty. Töissä on raskasta, ihan jätte raskasta. Mutta ainakaan hoitovapaalle mies ei jää, koska se on vielä raskaampaa, ylitsepääsemätöntä, ne omat kirkuvat tenavat siinä. Avioero vasta raskasta miehelle onkin, se voi joutua maksamaan elatusmaksua ja/tai ottamaan välillä omat lapset luokseen ja hoitamaan niitä ihan itse, sellainen jos mikä syö miestä. Eronneella miehellä on maailman raskainta, naiset on erossa oikein petoja: ne kuule vaatii 100€ kuussa lasten kuluihin ja tuo vielä perkele ne lapset joka toinen viikonloppu rääkymään raavaan miehen luo, naiset on piruja, ne piruuttaan lisääntyy.
Tsemppiä, älä vaan anna miehelle viestiä, että sun töniminen ois ok. Se EI ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytykää mies muulloinkin noin arvaamattomasti? Tai onko hänen puolelta outoa käytöstä, jota pitää normaalina tai perustelee sitä esimerkiksi huumorilla?
Mies ajattelemattomuuttaan potkaisi voimapyörää ja pyysi virhettään heti anteeksi, mutta mielestäsi hän vaikuttaa häiriintyneeltä? Voi elämä mitä ylireagointia. Nyt ymmärrän miksi naisia ei armeijaan pakoteta, eihän tuolla asenteella siellä pärjäisi päivääkään.
Mitä yrität armeijavertauksella tarkoittaa? Armeija on kyllä käytynä. Eipä siellä muuten kukaan "ajattelemattomuuttaan" ketään toista kohden käynyt potkimaan. Kävikö sinun aikanasi?
Kyllä siellä jos jonkinlaisia sattumuksia oli ja ihan vain ajattelemattomuuden takia. Ei niistä kukaan mitään alkanut sen kummemmin itkemään. Ehkä naisten intti on vieläkin sen verran helpompaa, että et tällaista ole päässyt todistamaan. Ja tämä "toista kohden potkiminen" on aika raflaava ilmaus ap:lle tapahtuneesta.
Näinköhän olet yksi sellaisista, jotka tahallisesti aiheuttavat toisille vaaratilanteita?
Lapsellinen henkilöön kohdistuva kommentti, kun et itse asiaa enää osannut kommentoida. Tyypillinen av-mamman vastaus siis.
Siis potkaisoko hän sitä pyörää kovaa vaiko "tönäisikö" jalalla että tulisi isompi liike? Siinä on aika valtava ero..kun täällä jo maalaillaan miehestä väkivaltaista hullua...
Kertoko miehesi syytä käytökselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen henkilöön kohdistuva kommentti, kun et itse asiaa enää osannut kommentoida. Tyypillinen av-mamman vastaus siis.
Taas mä tunnistin sut =) Sä pyörität samaa vanhaa kulunutta levyä.
Soita ensikotiin ja ota pilttisi ja voimapyöräsi mukaan. Sitten soitat poliisille, että hakevat väkivaltaisen kiehesi säilöön. Jää sille ainakin ikimuistoinen joulumuisto.
Vierailija kirjoitti:
Siis potkaisoko hän sitä pyörää kovaa vaiko "tönäisikö" jalalla että tulisi isompi liike? Siinä on aika valtava ero..kun täällä jo maalaillaan miehestä väkivaltaista hullua...
POTKAISI AP:TA KOHDEN!!1! AAAAAHHH!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissasi vertaat perhe-elämää ja armeijaa keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissasi vertaat perhe-elämää ja armeijaa keskenään?
Hysteerikko on hysteerikko, oli päällä sitten villapaita tai kurkkusalaatti.
Mitä sanotaan naiselle jolla on paskaa housussa?Ei mitään, ojennetaan vessapaperia ja ysimillinen..
.
.
.
.
.
.ahahahahahahaha!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas mä tunnistin sut =) Sä pyörität samaa vanhaa kulunutta levyä.
Taas sä tunnistit, mutta miksi mä joudun yhä uudestaan selittämään sulle, että henkilöön kohdistuva kommentointi on huonoa argumentointia. Kerro se mulle.