Mökötän. Treenasin uudella voimapyörällä ja mies potkaisi pyörää
siis kesken treenini.
Aloin "treenaamaan" ennen joulupuuroa, mulla on tooooosi heikot vatsalihakset (synnytyksestä 3kk) joten pystyn tekemään ihan minimaalista treeniliikettä. Minua ihan nauratti kun näytin varmasti tosi hassulta kun ei ole lihaksissa yhtään voimaa. Mies seisoi vieressä ja kannusti että yritä yritä ja sitten kesken liikkeeni potkaisi voimapyörää niin että horjahdin (jos pystyisin tekemään laajempaa liikerataa olisin kaatunut, mutta koska en niin sain kyllä käsillä napattua lattiasta kiinni niin että en kaatunut). Suutuin ja kysyin miksi tää olla noin vittumainen, ruokahalut meni ja nyt mökötän koneella kun mies syö poikamme kanssa keittämääni joulupuuroa.
:(
Niin ja en todellakaan ole mikään sali-salla joka nauttii treenaamisesta, halusin kuitenkin testata miehelle joululahjaksi ostamaani treenilaitetta.
Kommentit (34)
Et ylireagoinut, koska tuossa potkussa ei ollut mitään rakentavaa. Pahimmillaan siinä olisi voinut käydä todella pahasti.
Anna miehen pyydellä anteeksi, keskity vauvaan. Typerästi toimivalle miehelle ei pidä osoittaa, että hänen tekonsa oli oikeutettu eikä noin toiminut mies tajua, jos lepyt samantien.
Miehelle voisi tehdä varsin hyvää se, että ryhtyisit ottamaan omaa aikaa enemmänkin ja kävisit ilman lapsia lenkillä tms. Jos voimapyöräharjoituksesi ovat potkun arvoisia, kannattaa kuntoilu tehdä kaukana miehestä.
Ääliöhän tuo sun miehes on. Potkimiset ja läimäyttelyt ei kuulu normaaliin kahden ihmisen välisiin kanssakäymisiin.
Aina yhtä hienoa lukea näitä tuhansia ja taas tuhansia avautumisia vittumaisista miehistä.Samoin kuunnella kun naiset haukkuvat huonoja ex-miehiään joiden kanssa ovat viettäneet vuosia aikaansa.Hyviä miehiä on paljonkin vapaana, mutta kynäniska insinööri ei vaan ole liian sytyttävä mies parisuhteeseen.Jättäkää ne huonot miehet ajoissa, tai sitten suut suppuun ja hymyä naamaan kiitos!
Käyttäytykää mies muulloinkin noin arvaamattomasti? Tai onko hänen puolelta outoa käytöstä, jota pitää normaalina tai perustelee sitä esimerkiksi huumorilla?
Et ylireagoi. Ennemminkin mies vaikuttaa jotenkin häiriintyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä hienoa lukea näitä tuhansia ja taas tuhansia avautumisia vittumaisista miehistä.Samoin kuunnella kun naiset haukkuvat huonoja ex-miehiään joiden kanssa ovat viettäneet vuosia aikaansa.Hyviä miehiä on paljonkin vapaana, mutta kynäniska insinööri ei vaan ole liian sytyttävä mies parisuhteeseen.Jättäkää ne huonot miehet ajoissa, tai sitten suut suppuun ja hymyä naamaan kiitos!
Pitää ajatella niin että tänne sutviutuu ne jutut huonoista miehistä 2 miljoonan miehen joukosta. Koska muuten ei voi ymmärtää.
Nojoo, kyllä mä sinänsä ymmärrän. Kun on edes jonkun löytänyt, on tosi vaikea luopua. Ihan omasta kokemuksesta. Tietää että pitäisi, mutta kun on niin kivaa kun on joku.
Siis "Käyttäytyykö... " (Millä tämän tekstinsyötön saa pois?)
Siis mieheni on tosi kiltti ja rauhallinen luonteeltaan. Viime aikoina on vaan alkanut tuntumaan että pitää mua itsestäänselvyytenä tai jotain? En esim. viime jouluna tai tänä jouluna saanut häneltä mitän lahjaa. Älkää ymmärtäkö väärin, en todellakaan ole materian perään tai kaipaa mitään kummoista, suklaarasiakin olisi riittänyt. Siis tiedättekö, sen tunteen että hän on ajatellut kaupassa käydessään MINUA?
Tuntuu että teen ihan hirveesti kaikkea HÄNEN vuokseen, keitän aamuteet ja joulupuurot, leivon isänpäiväkakut ja ostan lahjat, hänen ei tarvinnut laittaa tikkua ristiin lasten tai sukulaisten lahjojen eteen, olen kiltti ja ystävällinen hänen kavereilleen joita on tässä joulun alla käynyt meillä tosi paljon kahvilla vaikka meillä on pienet lapset ja olen väsynyt yövalvomisista. Enkä saa mitään takaisin... Hän ei yhtään huomioi minua. Ja sitten tuollainen "temppu" kun joulupäivänä potkaisee kesken treenin niin on jotenkin piste iin päälle ja tulee tosi paska fiilis ja kysyn itseltäni mitä minä tästä avioliitosta saan kun olen kuin koirankikkare kadulla hänelle jota voi "potkia". (ei ole siis väkivaltainen minua kohtaan, sitä haluan tässä painottaa)
Mietin millaista olisi jos olisi mies jolle olisin tärkein nainen maailmassa. Miltä tuntuisi että joku aamu mä saisin nukkua pitkään ja herätessäni olisi kahvit keitettynä :)
ap
Tuohon potkuun kiteytyi siis jo paljon muutakin pettymystä ja huomiottajättämistä...mies on piiloagressivinen ja nyt sitten vielä potkaisi sinua (laitetta). Ei kuulosta hyvältä!
Ensimmäisenä, älä nyt hitossa käytä voimapyörää vielä tossa vaiheessa. Saat vielä selkäsi poikkikatki ja pahempaa jälkeä. Edes minä joka käyn salilla paljon ja treenaan vatsalihaksi en pysty käyttämään voimapyörää niin, että siitä olisi oikeasti hyötyä ja niin, että selkäni ei kärsisi.
.
Toiseksi, miehesi sietää saada nyt hieman kiukuttelua osakseen, koska noin ei vaan tehdä. Siinä voisi sattua ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Siis mieheni on tosi kiltti ja rauhallinen luonteeltaan. Viime aikoina on vaan alkanut tuntumaan että pitää mua itsestäänselvyytenä tai jotain? En esim. viime jouluna tai tänä jouluna saanut häneltä mitän lahjaa. Älkää ymmärtäkö väärin, en todellakaan ole materian perään tai kaipaa mitään kummoista, suklaarasiakin olisi riittänyt. Siis tiedättekö, sen tunteen että hän on ajatellut kaupassa käydessään MINUA?
Tuntuu että teen ihan hirveesti kaikkea HÄNEN vuokseen, keitän aamuteet ja joulupuurot, leivon isänpäiväkakut ja ostan lahjat, hänen ei tarvinnut laittaa tikkua ristiin lasten tai sukulaisten lahjojen eteen, olen kiltti ja ystävällinen hänen kavereilleen joita on tässä joulun alla käynyt meillä tosi paljon kahvilla vaikka meillä on pienet lapset ja olen väsynyt yövalvomisista. Enkä saa mitään takaisin... Hän ei yhtään huomioi minua. Ja sitten tuollainen "temppu" kun joulupäivänä potkaisee kesken treenin niin on jotenkin piste iin päälle ja tulee tosi paska fiilis ja kysyn itseltäni mitä minä tästä avioliitosta saan kun olen kuin koirankikkare kadulla hänelle jota voi "potkia". (ei ole siis väkivaltainen minua kohtaan, sitä haluan tässä painottaa)
Mietin millaista olisi jos olisi mies jolle olisin tärkein nainen maailmassa. Miltä tuntuisi että joku aamu mä saisin nukkua pitkään ja herätessäni olisi kahvit keitettynä :)
ap
Entä jos lopettaisit itsestäänselvyytenä olemisen?
Ole kiltti ja ystävällinen, mutta et enää tee miehen puolesta asioita, jotka ovat miehen asioita (kuten ne lahjat miehen sukulaisille). Kahvit ja puurot voit keittää, jos nautitte niistä yhdessä, mutta jos sinä juot teetä, ei ole mitään syytä kahvia keitellä. Mies oppii kyllä tekemään sen itse.
Ota omaa aikaa. Jätä mies pari kertaa viikossa lasten kanssa, lähde lenkille tai vaikka kirjastoon. Älä kuuntele miestä, jos hän sanoo, että ei voi jäädä kotiin. Toteat vain jämäkästi, että aha, palaan parin tunnin kuluttua. Hemmottele itse itseäsi, koska oikeasti olet tärkeä. Siis kasvohoitoon tms. vain siksi, että se on kivaa ja piristää.
Pidä kiinni omista menoistasi. Jos on "sinun iltasi" niin vie lapset jollekin tutulle hoitoon ja näytä miehelle, että et ole tästä riippuvainen.
Silti pidä koko ajan yllä hyvää henkeä. Ole edelleen mukava, mutta nyt uudella tavalla itsenäinen. Et ole miehelle kynnysmattona, vaan tasaveroisena kumppanina. Jos et saa mitään mieheltä, opettele olemaan vastavuoroisesti yhtä niukka huomioinnissasi. Mies ei ole elämäsi keskipiste, sinä itse olet.
Siis mitä mä luin? Mies potkaisi tahallaan jotain laitetta, jollain sillä hetkellä kuntoilit ja mies on mielestäsi kiltti eikä ole väkivaltainen? Tämän seurauksena kaaduit ja olisi voinut käydä pahemminkin? Nyt kannattaa viimeistään ottaa etäisyyttä ja lopettaa miehen passaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mä luin? Mies potkaisi tahallaan jotain laitetta, jollain sillä hetkellä kuntoilit ja mies on mielestäsi kiltti eikä ole väkivaltainen? Tämän seurauksena kaaduit ja olisi voinut käydä pahemminkin? Nyt kannattaa viimeistään ottaa etäisyyttä ja lopettaa miehen passaaminen.
Tosiaan ap, "kiltti" ihminen ei toimi noin. Ennemmin voimapyöran potkaisu oli arvaamattoman ja väkivaltaan taipuvaisen ihmisen käytöstä. Kuuluu sarjaan ilkeät kepposet, joita toisistaan välittävät ihmiset eivät toisilleen tee.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytykää mies muulloinkin noin arvaamattomasti? Tai onko hänen puolelta outoa käytöstä, jota pitää normaalina tai perustelee sitä esimerkiksi huumorilla?
Mies ajattelemattomuuttaan potkaisi voimapyörää ja pyysi virhettään heti anteeksi, mutta mielestäsi hän vaikuttaa häiriintyneeltä? Voi elämä mitä ylireagointia. Nyt ymmärrän miksi naisia ei armeijaan pakoteta, eihän tuolla asenteella siellä pärjäisi päivääkään.
Kannattaa valittaa pari päivää selkää, liikkua ylivarovaisesti ja sanoa isommalle lapselle, että äiti ei voi nyt ottaa syliin, koska äidin selkä nitkahti pahasti.
En ymmärrä,ensin mies on hirvee ja sit jo puolustat sitä...Mitä sä tänne sit siitä valitat..?En ymmärrä pointtia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ajattelemattomuuttaan potkaisi voimapyörää ja pyysi virhettään heti anteeksi, mutta mielestäsi hän vaikuttaa häiriintyneeltä? Voi elämä mitä ylireagointia. Nyt ymmärrän miksi naisia ei armeijaan pakoteta, eihän tuolla asenteella siellä pärjäisi päivääkään.
Mitä yrität armeijavertauksella tarkoittaa? Armeija on kyllä käytynä. Eipä siellä muuten kukaan "ajattelemattomuuttaan" ketään toista kohden käynyt potkimaan. Kävikö sinun aikanasi?
Oikea rakkaus odottaa sua jossain. Niin kauan kuin olet tuon miehen kanssa, et anna onnelle mahdollisuutta.
Olet tyypillinen nainen. Hysteriaan taipuvainen drama-queen. Käyttäydyt vain sukupuolityypillisesti, joten ei hätää.
Ylireagoinko? Mies kyllä pyysi anteeksi monta kertaa muttaa vituttaa niin etten saa edes mitään sanotuksi hänelle enää :(