Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliseksi

Vierailija
11.11.2009 |

Voiko joku kertoa omista anaaliseksikokemuksista ja mitä mieltä olette.

N32

Kommentit (228)

Vierailija
201/228 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.

Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.

Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.

Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.

Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan!

Vierailija
202/228 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä "ammattilaisia".. eiköhän se peräsuoli anna myöten kakatessakin eikä se siitäkään repeä ja samoin peräaukko. Eihän sinne tietenkään kannata mitään halkoa tunkemaan.. Sainpahan taas naurut! Terveisin, toinen lääkealan ammattilainen

Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.

Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.

Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.

Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.

Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/228 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksiä. Ja oikea mies on minulla, kun ei sellaista halua.

Vierailija
204/228 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku lääketyöntekijä? Sellaisella kokemuksella ei törmää työssään anaalihaavaumiin tai prolapseihin. Korkeintaan myyt peräaukkonsa repineille puudutteita.

"Saipahan taas naurut

Vierailija - 18.01.12 04:38 (ID 14103476)

Taas näitä "ammattilaisia".. eiköhän se peräsuoli anna myöten kakatessakin eikä se siitäkään repeä ja samoin peräaukko. Eihän sinne tietenkään kannata mitään halkoa tunkemaan.. Sainpahan taas naurut! Terveisin, toinen lääkealan ammattilainen"

Vierailija
205/228 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2009 klo 18:45"]

N32

[/quote]

Kivaa hommoo, varsinkin perseestä pilluun ja eestaas :)

Vierailija
206/228 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 18:04"]

N32

[/quote]

[/quote]

Taas tätä samaa vanhaa provoilua.

Asiasta opastavien webbisivujen mukaan tuosta voi saada ikävän emätintulehduksen. Pillusta perseeseen on jees mutta toisinpäin ei ole hyvä ajatus, ellei perseessä käydessä ollut kumi päällä ja taas pilluun mentäessä kumi oteta ensin pois. Muuten siirtyvät suoliston kolibakteerit paikkoihin, joissa ne aiheuttavat harmia.

Vierailija
207/228 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ATM on parempi tyyli (ass-to-mouth)
 ei tule noita tulehuksia.

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 18:04"]

N32

[/quote]

[/quote]

Taas tätä samaa vanhaa provoilua.

Asiasta opastavien webbisivujen mukaan tuosta voi saada ikävän emätintulehduksen. Pillusta perseeseen on jees mutta toisinpäin ei ole hyvä ajatus, ellei perseessä käydessä ollut kumi päällä ja taas pilluun mentäessä kumi oteta ensin pois. Muuten siirtyvät suoliston kolibakteerit paikkoihin, joissa ne aiheuttavat harmia.

[/quote]

Vierailija
208/228 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistobakteerit aiheuttavat ripulia jos ne pääsevät suuhun. Siksi kädet pestään paskalla käynnin jälkeen.

Vierailija
209/228 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kyllä vessassa käynnit ja makuuhuoneleikit ovat aivan kaksi eri asiaa. Eipä ole kertaakaan tullut mieleeni rouvan kanssa pelehtiessä, että mitä eritteitä hänen jalkojensa välistä vessakäynnillä tulee. Saunapuhtaana ja -raikkaana en ole koskaan havainnut ylimääräisiä hajuja, makuja tai eritteitä kummallakaan puolella. Ja kuten sanoin, tällaiset asiat eivät siinä tilanteessa tule edes mieleeni. Rakkaani sattuu nyt vain monen muun naisen tavoin tykkäävän siitä, että hänen peppua hyväillään yhtä aikaa klitoriksen kanssa. Täytyy sanoa, että jokin siinä naisen pepussa kiihottaa myös minua, että peppupuolen sormeilu ja pussailu myös antavana osapuolena tuntuu hyvältä. Meillä ainakin molempien reikien hyväily on osa luonnollista kummankin osapuolen haluamaa seksiä ilman mitään pervoajattelua. Vaimoni saa parhaimman orgasmin aina, kun sormi on pepussa yhtä aikaa klitoriksen hyväilyn kanssa. Tähän täytyy lisätä, että jos henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtii, niin tällöinkään ei sormeen jää ylimääräisiä "jälkiä" tai "tuoksuja". Tietysti täytyy vielä muistaa, että herkin alue on vain noin kaksi senttiä, joten tämän syvemmälle ei tarvitse lähteä mitään "kaivamaan" tai "etsimään". Peppupuolella täytyy kuitenkin edetä hellästi ja hitaasti ja kynnet leikattuina. Peppuseksiäkin ollaan kokeiltu monessa eri asennossa ja täytyy sanoa näin miehen näkökulmasta, että minun mielestäni ajatus on paljon kiihottavampi kuin itse akti. Onhan se ajatuksena todella kiihottava, kun ollaan takaapäin asennossa ja lopuksi voi vaihtaa pimpistä peppuun, mutta minun mielestäni lopputulos on laimeampi. Vaimoni mielestä peppuun tuleminen ei tunnu miltään, joten se on jäänyt vähemmälle. Molemmille parempi lopputulos on "perinteinen" tyyli yhdistettyä peppureiän ulkoiseen hyväilyyn. Peppuseksissä on kuitenkin muistettava, että 2-3 senttiä syvemmälle ei ole syytä mennä; ei nautinollisessa eikä terveydellisessä mielessä ja liukastusvoidetta pitää käyttää runsaasti. Senkin tiedän, että jopa naisilla on joskus peräpukamia ja silloin peppureiän on syytä antaa olla rauhassa ja palata sinne, kun ne ovat parantuneet. Näin se vaan on, että naisen kosketusherkimmät alueet löytyvät sieltä jalkojen välistä riippumatta siitä, mikä niiden "arkisempi" tarkoitus on. Pointtini on se, että luonnollisessa toisia kunnioittavassa normaalissa seksissä ei ole mitään yhteistä vessassa käyntien kanssa. Nämä ovat kaksi eria asiaa. Jos seksihommissa P&K -jutut ovat mielessä tai ne tulevat automaattisesti mieleen, niin silloin kannattaa hakeutua samansuuntaiseen seuraan. En ole moisia "kokkareita" tuntenut koskaan eikä mielikuvitukseni niin pitkälle edes lennäkkään. Suosittelen kaikille peppuun kohdistuvaa seksiä, mutta päättäkää itse, millaisena se tuntuu hyvältä.

Vierailija
210/228 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mies jäi kiinni anaalivideoiden katseluista. oli jättänyt videopätkät tietokoneelle. suutuin suunnattomasti ja kysyin etteikö pilluni enää kelpaa kun katselet anaalivideoita netistä. en antanut astua aviovuoteeseemme ennen kuin videot oli poistettu koneelta, yhteiseltä koneeltamme!!! iljettävää miten se pystyy minun selkäni takana tekemään moista ällöttävyyttä... äitini mielestä olisi pitänyt heivata mies mäkeen mutta en halunnut. lasten takia. hyvä isä mutta pervo mieleltään.

Siis eihän kukaan muu voi tietää paremmin sitä, kannattaako sinun jatkaa avioelämääsi, kuin äitisi. Luultavasti hän on myös sinun käsittämättömän ahdasmielisyytesi takana. Sääliksi käy miestäsi. Oikeastaan voisit tehdä hänelle palveluksen, ja päästää hänet elämään jonkun normaalin ihmisen kanssa.

Vierailija
211/228 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies kuvittelee panevansa naista mutta paneekin miestä? Eli hänhän on siis homo koska tietämättään harrastaakin seksiä miehen kanssa? Olen aina luullut että homous tarkoittaa sitä, että tieten tahtoen halutaan olla miehen kanssa parisuhteessa yms. On se hyvä että jokapäivä oppii jotain uutta.

Vierailija
212/228 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...terve mies ei tunne tarvetta yhtyä naisen anaaliaukkoon. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
213/228 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitse olen vielä neitsyt ja haluaisin vähän beuvoja

Vierailija
214/228 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta oli vahinko. Suuri kulli luiskahti vahingossa c-rappuun. Samalla kun kelasin letkua pois väärästä aukosta pääsi pieru. Märkiä kikkareita lensi suoraan silmääni ja nenääni. Vielä kahden päivän päästäkin nenässäni haisi kakka. Ja sain silmätulehduksen.

Chapter2.

Kun vihdoin tulehdus oli laskenut kokeilimme uudestaan. Tällä kertaa nainen oli syönyt kahden päivän kuurin laksatiivia, joten suoli oli putipuhdas. Päätimme käyttää liukuvoidetta, mutta emme tienneet kuinka paljon on sopivasti. Joten laitoin purkin suun perseeseen ja puristin reippaasti. Otin sormenpäähän pienen nokareen voidetta ja levitin sen terskaan. Nyt pylly suorastaan imaisi melani suoleen pusseja myöten. En ole varma tykkäsikö nainen, koska en kuullut mitään lotinan yli.

Ending.

Kuten aina, kaikissa teoksissa pitää olla lopetus. Tarjosin aamulla siivun viimeöisestä pizzasta ja näytin ovea. Tarkastin lähdön jälkeen lakanat ja en löytäny ainuttakaan kikkaretta! Vahva suositus anaaliseksille, tämä oli hyvä kokemus!

Vierailija
215/228 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle pallopäisen sauvan pienellä taka-ajatuksella saada sitä joskus itse anaaliin. Vaimo tuntuu nauttivan kun panen häntä anaaliin vahvan kondomin kanssa. Sitten joskus se tapahtui ja vaimo alkoi sauvalla hieromaan eturauhastani. On järkyttävän nautinnollista saada eturauhasen hierontaa. On ihan kivaa ja nautinnollista kun pidämme aina joskus persepäivää!

Vierailija
216/228 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koen anaalista saatavan orgasmi kovempana selvästi. Ensimmäisellä kerralla vähän pelästyin kuinka paljon kovempi se on, kuin normaalissa yhdynnässä.

Harjoittelulla ja osaavalla partnerilla homma toimii.

N28

Kiihottava nainen, kun saat orkkuja pepusta. Kai se on vähän anatomiasta kiinni. Jokaisella on omanlaisensa hermotus.

Sitä en vaan ymmärrä, miksi joillain on lähes raivoisa vastustus peppuseksin tykkäämistä kohtaan. En ole koskaan huomannut edes netissä ihmisten raivoavan ihmiselle, joka sattuu pitämään esim. kaalilaatikosta.

En ymmärrä mistä kumpuaa tuollainen viha ja katkeruus...

Vierailija
217/228 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

penetraatio ei käy. Nuoleminen lopettaisi koko seksielämän. En voi käsittää, miten jotkut nuolevat peräaukkoja ja riskeeraavat oman terveytensä.

Voi, että miten tyhmiä ihmiset osaavat olla. Ei siinä kukaan riskeeraa terveyttänsä. Nuolevat eläimetkin paskaisia perseitään eivätkä tule sairaiksi. Tämän lisäksi ihmiset osaavat tehdä perä/suolihuuhtelun.

Eivät!!! ihmiset ovat ihmisiä. Sairasta on persereikäin nuolenta, pakteerit ja basiliskot siinä leviävät, minä en veromarkoista halua maksaa sinun persereikäin kautta saamaasi koleraa!

Kaikki seksi on terveysriskien ottamista. On punnittava edut ja haitat. Kaunis anaalinnuolentakin sisältää toki riskejä. Mutta sen nautinnot ajavat monilta terveysriskit.

Vierailija
218/228 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muija haluaa vaan että nussin sitä perseeseen, kohta 3 vuotta ollaan harrastettu vaan anaaliseksiä, kun ei saa orgasmia muuten kun anaaliseksissä. Muija tykkää myös paksuista dildosta perseessä, 8,5cm halkaisijaltaan uppoo sen perseeseen helposti, ei uskoisi että noin pieni nainen ja pieni pylly siihen pystyy ja tykkää myös anaali fistauksesta. En voi sanoa muuta kun ihanaa anaaliseksiä saan harrastaa tämän ihanan naisen kanssa.

Vierailija
219/228 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruseksi säästää peräsuolta repeämiltä ja on limojenkin suhteen paljon miellyttävämpää. Nenä peräaukkoon ja räjähtävä pieru siihen. Kyläl nenän seinämät sen kestävät. Lisäksi 69:ssä voi olla yhtäaikaista nautinnollista pieruseksiä.

Vierailija
220/228 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai joku lääketyöntekijä? Sellaisella kokemuksella ei törmää työssään anaalihaavaumiin tai prolapseihin. Korkeintaan myyt peräaukkonsa repineille puudutteita.

"Saipahan taas naurut

Vierailija - 18.01.12 04:38 (ID 14103476)

Taas näitä "ammattilaisia".. eiköhän se peräsuoli anna myöten kakatessakin eikä se siitäkään repeä ja samoin peräaukko. Eihän sinne tietenkään kannata mitään halkoa tunkemaan.. Sainpahan taas naurut! Terveisin, toinen lääkealan ammattilainen"

Kyllä hymy hyytyy, kun alkaa ripulit valua itsestään loppuunkalutusta peräaukosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän