Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliseksi

Vierailija
11.11.2009 |

Voiko joku kertoa omista anaaliseksikokemuksista ja mitä mieltä olette.

N32

Kommentit (228)

Vierailija
141/228 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä peppuseksiin! ei siinä ole mitään väärin eikä homoa jos molemmat asiasta tykkäävät ja tilanne on ok! liukuvoidetta ei ole tarvittu eikä tulehduksia ole tullut! myös nuoleminen nautinnollista jos molemmat sinut asian kanssa!

Vierailija
142/228 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin suunnattomasti vastaanottaa kyrpää

ja olen mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/228 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää antaa vaimolle (ei kyllä pyydäkään), enkä halua vastaanottaa mitään anaaliin.

Sellasta meillä!

Vierailija
144/228 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 18:08"]

En tykkää antaa vaimolle (ei kyllä pyydäkään), enkä halua vastaanottaa mitään anaaliin.

Sellasta meillä!

[/quote]

Hyvä niin, mulla onneksi asiat hiukan paremmin. Annan vaimolle anaaliin ja vaimo pyytää. ja otan vastaankin..  ;)

Vierailija
146/228 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2012 klo 12:15"]

Itse olen onnekas, kun olen löytänyt Naisen, joka itsekin haluaa peppuunsa pantavan, mutta että myös pitää ja täysin rinnoin nauttii minun panemisesta =)
Eli meillä toimii vastavuoroisuus ja tasa-arvo...

On todella kiimaista, kun Naiseni tulee Ihanan seksikkäästi pukeutuneena taakseni, ottaa takaapäin lantiostani kiinni, ja ihanan hitaasti työntyy hyvin liukastettuun peppuuni sopivan kokoisella strap-on:lla ja panee mua niin että litinä vain kuuluu... =)

Suosittelen myös muita kokeilemaan, eritoten miesten jotka haluavat naiseltaan peppua, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)

Ja ei, tuossa ei ole mitään homostuttavaa, koska se miehen peppuun panija on NAINEN eikä mies...

[/quote]

Sama meillä:)

Teemme tätä vieläpä usein parvekkeella, jolloin se on hieman jännempää. Naapurin rouva (ahdasmielinen) kerran kritisoi toimintaamme tämän nähtyään. En tiedä mitä etsi meidän puolelta, enkä siinä hässäkässä sitä tohtinut kysyäkkään. Jälkeenpäin kävin kertomassa kuinka hyvää teki.

Vierailija
147/228 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tuossa ipokalla sen verran takaa-ajetuksi, että voin omasta kokemuksestani kertoa ettei todellakaan ole häävi tilanne! Jos joku saa tuosta orgasmin täytyy hänen olla todella sairas yksilö. VMP

Vierailija
148/228 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ja vielä kerran voi...

Ei se ole teiltä rajoittuneilta ihmisiltä pois, jos toiset haluavat peppuseksiä harrastaa!!!

Ottaisitte mallia!! Taidatte vaan olla kateellisia kun oma naisenne ei teille anna..

Jos molemmat sitä haluaa niin miksei sitä voi harrastaa?? Ei se ole laitonta!!!

Itse panen naistani peppuun noin 3-4kertaa kuukaudessa.. Aivan huippua!!

Vierailija
149/228 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jo ikäpariskunta n.80 vuotiaita.Muistan kun sotien jälkeen alettiin puhua saksalaisten astuneen suomalaisia naisia pyllynreikään kahdeksan kulmaisella kullillaan,se oli meistä aivan kauheaa, mutta annas olla niin vaimoni alkoi ehdotella(muistaakseni joskus 60-luvun alussa) anaalin yhdynnästä.No sitähän sitten harrastettiin vuoteen 1985, mutta silloin alkoi vaikeudet. Vaimoni pyllynreikä virui ja sonta alkoi ruikahdella holtittomasti, myöskin peräpukamat alkoi vaivata verta tuli paneskelun jälkeen, pakko oli lopettaa hommat.Nyt vaimoni kärsii löysästä perseaukosta ja joutuu pitämään vaippoja. Elkää nuoret naiset suostuko moiseen hommaan nimimerkillä kokemusta on.....

Vierailija
150/228 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppureikää??

Vierailija
151/228 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nussin vain ja ainoastaan silloin perseeseen kun naisella on menkat. Menkkojen aikana en voi kertakaikkiaan ajatella normi nussimista.

Vierailija
152/228 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terveen heteropariskunnan tarvitse perärööriä ronkkia.

Vierailija
153/228 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen sormet on joskus hipaissut sieltä läheltä, eikä kyllä lainkaan pahalta tuntunut, yllätyin.

Vierailija
154/228 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori nainen, 24v, ja mieheni suuri fantasia on peppuseksi. Hän rakastaa sitä, ja kiihottuu siitä valtavasti. Minulle se taas on kivuliasta ja olen tirauttanut kyyneleenkin sen aikana. On todella vaikea rentoutua, kun takapuoli on tulessa. Haluan tietenkin toteuttaa mieheni fantasiat, ja muuten seksielämä meillä sujuu aivan ihanasti. Tämä on meillä ollut vähän riidan aihe, sillä hän niin kovasti yrittää aina välillä suostutella minua, mutta minulle on tullut "Blokki" koko asiaa kohtaan jo mielessä, kun tiedän mikä kipu sieltä on tulossa. Kumma kyllä, se kipu ei koskaan jatku kun tavara on ulkona pepusta, vaan pelkästään seksin aikana. Mitään "haavoja" tms sinne ei siis tule..

Mitä mieltä olette tästä asiasta? Haluan pitää mieheni onnellisena ja tyytyväisenä ja toteuttaa hänen fantasioitaan.. Toisaalta en haluaisi tehdä mitään mikä on minulle äärimmäisen epämiellyttävää..

Vierailija
155/228 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnekas, kun olen löytänyt Naisen, joka itsekin haluaa peppuunsa pantavan, mutta että myös pitää ja täysin rinnoin nauttii minun panemisesta =)

Eli meillä toimii vastavuoroisuus ja tasa-arvo...

On todella kiimaista, kun Naiseni tulee Ihanan seksikkäästi pukeutuneena taakseni, ottaa takaapäin lantiostani kiinni, ja ihanan hitaasti työntyy hyvin liukastettuun peppuuni sopivan kokoisella strap-on:lla ja panee mua niin että litinä vain kuuluu... =)

Suosittelen myös muita kokeilemaan, eritoten miesten jotka haluavat naiseltaan peppua, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)

Ja ei, tuossa ei ole mitään homostuttavaa, koska se miehen peppuun panija on NAINEN eikä mies...

Vierailija
156/228 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite nuolen miehen pepun ensin

Vierailija
157/228 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nuolen aluksi miehen peppu reiän ja sitten hän laittaa minun peppuuni ja nuolen vielä mulkun päälle peppuni löysä kun saapas

Vierailija
158/228 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut anaaliseksiä mieheni kanssa koko yhdessäolomme ajan, siis 10 vuotta. Teemme sitä ehkä keskimäärin kerran viikossa ja pidämme siitä kovasti. Käytämme myös seksileluja anaaliseksissämme.

N30

Vierailija
159/228 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa myös persepanojen moraalia rappeuttava vaikutus. Persepanot vie ihmisen lopulta todelliseen rappioon.

:-)

Vierailija
160/228 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ei..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi