Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten onnistuisi peppupano?

Vierailija
13.01.2006 |

Koikeilu intoa löytyisi molemmilta, mutta ainakaan vielä ei olla siinä onnistuttu. Liukasteena ollaan kokeilu ihan tavallista perusrasvaa, ei vissiin riitä, sillä mulkku ei mene sitten millään sisään. Olisiko jokin erityinen asento paras???

Itse kiihotun jo ajatuksesta, ja mieskin haluaisi kokeilla, vaikka ei sitä niin suoraa kehtaa pyytääkkään.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ NE PERSEPANOT ON HOMOJEN HOMMIA

Vierailija
2/38 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä eilen sain oikein kunnon Juhannus peppupanot.... naiseni on aivan upea huh huh :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tämän oman vastaukseni tänne toisesta topikistavaikka ei koko kopio ehkä suoranainen vastaus ap:n kysymykseen ihan olisikaan. Kun kerran selvästi tiedät johaluavasi peppuseksiä. Tämä voi kuitenkin auttaa muitakin

Eli:" minä voitin " kynnyksen" peppuseksiin ajan kanssa. Lupasin miehelleni että ehkä joskus voidaan kokeilla. Sitten vaan pikkuhiljaa. Ensin silloin tällöin ollessani todella kiihottunut niin hipaisu sieltä. Sitten myöhemmin ehkä vähän enemmän hipaisua sieltä jne jne. Mieheni oli alusta asti tosi kärsivällinen ja ikäänkuin ohimennen hipaisi ja kosketteli sieltä. Ja tuota " hipelöinti" vaihetta kesti varmaan kuukausia. Sitten se alkoi tuntua paremmalta ja paremmalta ja sitten pikkuhiljaa lisättiin panoksia ja aloiteltiin sormella ja loppujen lopuksi se olin minä joka vaati vehjettä sisäänsä!

Eka kerta" normaalin" aktin jälkeen uudelleen nousseella vähän " puolikuntoisella" kalulla sivuttain lusikka-asennossa ja siitä se lähti. Aivan ihanaa! Suosittelen tällaista etenemistapaa muillekin, jotka inhoavat/pelkäävät asiaa. (Tai sinulle ap, jolla se ei tunnu onnistuvan, ei se onnistu kenelläkään, jos ei peppureikää ensin " totuteta" ) Ja pitää ehdottomasti olla kumppani johon luottaa täysillä ja jonka vuoksi haluaa kokeilla jotain josta nyt ei itse ehkä ole ollenkaan innostunut. Voitte yllättyä!!

ps. laitan tänne kun viimeksi unohdin ettei sieltä mitään tule ulos kun on kakkahommat hoidettu ja peseydytty sieltäkin hyvin

Vierailija
4/38 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudesta seiskasta voit lukea yh-äidin kertomuksen, kuinka häntä tuikattiin kakkoseen Bulgariassa.

Lyhennelmä lainattuna toiselta foorumilta:

Suomalainen nainen oli baarissa/baarin ulkopuolella ottanut mieheltä päihdyttävän sätkän, jonka jälkeen mies oli työntänyt naiselle crack-jauhetta nenään. Nainen hoiperteli umpisekaisin hotellille ja mies pääsi huoneeseen lahjomalla vartijan. Mies käytti naista neljä kertaa hyväkseen ja nyt nainen kertoo lehdessä ulostusvaikeuksistaan.

Vierailija
5/38 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mies töntyy pepun syvyykksiin

Rakkaudella Masa

Vierailija
6/38 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että tuo vaatii pientä kalua, kondomia ja runsasta rasvaa. Pilde on kyllä parempi, mutta omahan on tuhkaluukkusi.

Rakkaudella Masa

Vierailija
7/38 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppuun. Kannattaa olla kumi ja paljon liukuvoidetta tai ainakin liukuvoidetta. Ei välttämättä ihan heti uppoa, mutta uppoaa jos jaksaa vähän aikaa yrittää. Kärsivällisyyttä.

Vierailija
8/38 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatkaa hommaa varten kunnon liukkaria, mielellään vähän paksumpaa rakenteeltaan, niin kestää paikat liukkaina. Sitten peppu kunnolla pystyyn ja alkulämmittelyt esim, sormilla. Sisään sitten varovasti ihan yläviistosta ikäänkuin pimpsaan päin. Jos tässä vaiheessa tuntuu kipua, niin työntyminen seis ja ja odottelua paikallaan rauhallisesti hengitellen ja rentoutuen. Tärkeintä ois saada peppu täysin rennoksi, niin että se venyy kivutta. Sentti sentiltä sisään ja alkuun tosi varovasti. Kun paikat on kunnolla avattu, niin voi lisätä tahtia ja lopuks todennäkösesti onnistuu kunnon rynkytyskin, jos sellasesta tykkää. Ja kukapa ei tykkäis. Tällä keinolla menee paksumpi reilu 20 senttinenkin lopulta kokonaan sisään eikä aina tartte varoa kivuliata pohjakosketuksiakaan kuten a-puolella.

Jos peppu on hommien jälkeen venynyt ja ammollaan, niin ei kannata säikähtää, palautuu kuitenkin ennalleen kunhan alkuvaiheessa varoo reväyttämästä paikkoja. Ennen luulin tosiaan, ettei homma onnistu isolla, mutta kyllä toimii, kun on oikea tekniikka ja vaimokin lopulta nauttii tosi kovastakin vauhdista!

Kokeilkaa ja kommentoikaa!

Peppumies

Vierailija
9/38 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alussa ottaa bidesuihkulla pari vesikäsittelyä anaaliin, rentouttaa lämmin vesi lihaksia jolloin on alkulämmittelyihin jo paikat auki. Paljon vaan liukkaria ja kunnon kiima auttaa varmasti.

Vierailija
10/38 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin on onnistunut kunnolla rentoutumaan, pyydä miestä lopettamaan, olemaan paikoillaan ja todella kevyesti sormenpäillä sivelemään pakaroita/alaselkää. Rentouttaa, kiihottaa ja tuo tosi ihanaa hellyyttä.

Muuten evääksi matkalle ottakaa lämpöä, hellyyttä, läheisyyttä, avoimuutta, kokeilun halua ja PALJON liukkaria :)

Onnea matkaan, määränpää on ihana.

Vierailija
11/38 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppupano on aivan ihanaa. Itse olen ainakin aivan märkä kiihotuuttuani ja peppupano sujuu hyvin. Ja on taivaallista-paljon parempaa kuin pano pimppiin.

Vierailija
12/38 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että täällä tosi monet suosittelee takaapäin. Mulla takaapäin sattuu ehdottomasti herkemmin kuin perinteisesti. Eli meillä makaan selälläni ja hieron klitorista, kun mies laittaa liukkaria ja työntyy peppuun hitaasti. Kun kiihotun tarpeeksi, mun on helpompi ottaa mies vastaan pepun puolellekin. Yleensä laukean tosi nopeasti siinä. Niin ja alkuun pitää oikein tietoisesti rentouttaa peppua, vaikka jännittääkin. Kun kalu liikkuu jo kunnolla voi peppureikää vastaavasti puristaa rytmikkäästi ja saada sillä miehen laukeamaan, kun saat tarpeeksesi.

Vierailija
13/38 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnistu kanssa vasta kun kokeiltiin niin että makasin selälläni, vatsallaan ja kontillaan sattui ihan liikaa.

N30

Vierailija
14/38 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei siinä tarvii takapuoleen mitään laittaa.

Vierailija
15/38 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvoiden ei kuulu ihmisen sisään. Oikea liukkari on paikallaan näissä touhuissa.

Monelle helpoin asento rentoutua on kyljellään maaten. Peppu pystyssä on itseasiassa kaikkein vaikein asento päästä sisään, vaikka ensiajatuksena tuntuisi helpoimmalta. Kyse on kuitenkin siitä, että saat rentouttettua itsesi hyvin. Ja kiireetön sisäänmeno hyvän lämmitelyn jälkeen. Lämmittely leluilla tai ihan sormella. Jos hygienia on pop niin hankkikaa kertaköyttöhanskat, niillä mies voi roplata vapautuneesti, kynnet ei vahingoita jne...  Jos pari sormea menee sisään niin kyllä se kalukin luiskahtaa. Terska on se hankalin, loppu menee huomamatta.

Vierailija
16/38 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hieno kertomus! Ehkä tämän kokemuksen jakaminen vaimolleni rohkaisisi häntäkin kokeilemaan. Itse olen jo kauan aikaa ollut innostunut asiaan. Olen kyllä mm. 69:ssa hivellyt hänen peräaukkoaan ja nuollut sitä aika antaumuksellakin, mutta peppuseksi pelottaa. Varovaisesti on joskus kokeiltu - minun aloitteesta - mutta loppunut heti alkuun kun vaimo on todennut sen tekevän kipeää. Toiveissa että ehkä vielä joskus...?!

Vierailija
17/38 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hienolla kertomuksella tarkoitin tuota kommenttia 3/17, jo vuonna 2006 lähetettyä, mutta monta muutakin hienoa jakoa on - kiitos niistä!

Vierailija
18/38 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon liukkari ja sormetus niin kyllä se sinne menee helposti.

Vierailija
19/38 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene kun mulkun halkaisia on about 6cm.

Vierailija
20/38 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan sormea perseessäni. En tiedä miksi, olen aina inhonnut, en pidä tunteesta. Saa nuolla, saa naida, mutta sormet siellä on ehdoton ei.

Eli meillä kiihotetaan minut pillun puolelta, silloin peppunikin rentoutuu. Myös puheet auttavat, olen alistuva, joten "Mä nussin mun omaa lutkaani perseeseen tänään...kovaa" auttaa oikeassa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi