Miksi feministit ette ota matalapalkkaista/työtöntä miestä?
Eikö työtön mies juuri tukisi parhaiten naisten arvoa yhteiskunnassa. Näyttäisitte miehille että työtön mies on arvostettu ja ettei kannata pyrkiä korkeapalkkaisiin virkoihin, tai sinne miesjohtajaksi, ja sitten jäisi enemmän niitä töitä auki naisille. Valitsemalle mieheksenne näitä menestyjiä tuette vain miesten intoa pyrkiä korkealle valta-asemiin yhteiskunnassa. Teoillanne palkitsette juuri ne miehet joita sitten kuitenkin kritisoitte pitävän miesvaltaa yllä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Eikö työtön mies juuri tukisi parhaiten naisten arvoa yhteiskunnassa. Näyttäisitte miehille että työtön mies on arvostettu ja ettei kannata pyrkiä korkeapalkkaisiin virkoihin, tai sinne miesjohtajaksi, ja sitten jäisi enemmän niitä töitä auki naisille. Valitsemalle mieheksenne näitä menestyjiä tuette vain miesten intoa pyrkiä korkealle valta-asemiin yhteiskunnassa. Teoillanne palkitsette juuri ne miehet joita sitten kuitenkin kritisoitte pitävän miesvaltaa yllä.
Niin eli sovinistin valinta on kampaajavaimo tai sairaanhoitajavaimo, ettei se vaan pääse ottamaan valtaa perheessä tai yhteiskunnassa..?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen :D:D
öhyy jeäh mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni ottaisin.
Ottaisitko tosiaan miehen joka ei koskaan pääse pois duunarin asemasta ja joka ei tule koskaan saamaan edes 2000 € nettopalkkaa.
Tietenkin. Vieläpä sellaisen jolla on lännenhattu päässä täysin ilkosillaan. Siinä se ilkosillaan pilkkii avonaiseen peräaukkoon puolilöysää kalua ja kuikkii meitä tarinan kuuntelijoita suoraan silmiin ilkeällä ilmeellä huulet soikeana huumasta.
Öhyy jeah. Öy jeah. YYy jeäh. Pikku pano. :( Kakka haisee ÖHYY JEÄH.
Plörps plörps. Öhyy jeah yy jeah. Huulet raollaan kuin kuumassa löylyssä myös pyllynreikä haukkoo happea. Pian on valmista pikku pano. ÖHYY JEÄH!
Hyvää joulua toivottaa Öhy jeäh,
Öljyn pumppaaja miehet kelpaajat stetsonit päässä, mutta tavallinen mighty ducks lippalakki mies ei kelpaa. Eihän sellaisen kanssa pääse edes mc donaldsille kuin kerran kuussa.
Aina Hellä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(matkailu, ulkona syöminen, elokuvat, konsertit ym. harrastukset).
Noissahan niitä syitä miksi vaadit ahneuksissasi mieheltä työssäkäyntiä.
Eli jos naisella ei ole varaa maksaa miehen matkoja, lippuja, harrastuksia ym. niin hän on ahne odottaessaan, että mies maksaa omansa? Tai sitten hänen pitäisi itsekin luopua em. asioista? Tai kolmas vaihtoehto: elää suhteessa, jossa molemmilla on omat menonsa ja harrastuksensa ja nähdään toisiaan ehkä kerran-pari kuukaudessa?
Eikös täällä aina valiteta miehistä , jotka yksinään matkailevat ja harrastavat, että vaimo tulee ottaa mukaan ja perheessä ei saa olla kahta elintasoa?
Eikö tämä loiseläjä lepää edes jouluna. ;(
Samaa sontaa pyhät arjet, ihan samoin jankkausfraasein. Ei voi kenenkään elämä olla noin ankeaa pikkuruisen radan tallaamista päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä loiseläjä lepää edes jouluna. ;(
Samaa sontaa pyhät arjet, ihan samoin jankkausfraasein. Ei voi kenenkään elämä olla noin ankeaa pikkuruisen radan tallaamista päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen.
Oikeassahan hän on.
Tosin kyllä kannattaisi etsiä elämään lisää sisältöä ihan itsensä kannalta
Vierailija kirjoitti:
Aina Hellä kirjoitti:
Oletko vähän yksinkertainen vai pelkkä trolli? Ensinnäkään en matkustele etelässä, toiseksi matkustan siis täysin omilla rahoillani. Täysin. Myös yhdessä miehen kanssa, mutta maksan kuluni aivan itse. Miten siis hyödyn miehestä? Tähän asti hänen kanssaan matkustaminen on tuottanut minulle vain kuluja, koska hän haluaa parempaa majoitusta kuin minä.
Miksi vaatisin mieheltä ok-taloa? Enhän minä siellä asu enkä muuta. Ihan itse olen hankkinut ja kustannan oman asumiseni nyt ja tulevaisuudessa. Mitä autoon tulee niin sama juttu. En minä hänen autollaan aja. Kyydissä toki olen toisinaan, mutta ei tässä iässä enää liikuta se, mitä muut kenties hänen autostaan ajattelevat.
(matkailu, ulkona syöminen, elokuvat, konsertit ym. harrastukset).
Noissahan niitä syitä miksi vaadit ahneuksissasi mieheltä työssäkäyntiä.
Miksi ihmeessä vaivaudutte vänkäämään tämän idiootin kanssa? Kilometrin päähän näkee, ettei sillä ole kaikki piuhat paikallaan vaan oikoseen on vetäissyt pahemman kerran.
Aina Hellä kirjoitti:
Eli jos naisella ei ole varaa maksaa miehen matkoja, lippuja, harrastuksia ym. niin hän on ahne odottaessaan, että mies maksaa omansa?
Edelleenkin ahne siinä tapauksessa, että vaatii mieheltä työtä ja rahaa, että mies kelpaa. Sehän paaajstaa nämä moraaliin ja arvoihin vetoamiset paskapuheeksi, jos vapaaehtoistyö ei riitä, vaan mieheltä vaaditaan palkkatyötä.
Vierailija kirjoitti:
paaajstaa
Paljastaa.
Eli jos naisella ei ole varaa maksaa miehen matkoja, lippuja, harrastuksia ym. niin hän on ahne odottaessaan, että mies maksaa omansa? Tai sitten hänen pitäisi itsekin luopua em. asioista? Tai kolmas vaihtoehto: elää suhteessa, jossa molemmilla on omat menonsa ja harrastuksensa ja nähdään toisiaan ehkä kerran-pari kuukaudessa?