Kuinka usein olet vatsataudissa?
Kommentit (16)
En ikinä, viimeksi ehkä 10 vuotiaana
Vain lapsena ja silloin kun omat lapset oli päiväkoti-iässä. En koskaan muulloin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap itse ensin?
Vuonna 2013 olin viimeksi, kun oli vielä päiväkoti-ikäinen lapsi taloudessa.
Ap
Ehkä viiden vuoden välein. Tarttuu kaiketi jostain, missä on tarhaikäisiä. Norohan jää vaikka hanskan sisään ja tarttuu jopa sitä kautta.
Viimeksi ollu joskus about 8 vuotta sitten, vaikka olen sairaalassa töissäkin ja kuljen omalla autolla,mut nykyään harvemmin kipeä. Ennen sairastelin paljon kun en ollu sairaalassa töissä ja kuljin julkisilla. 10 vuotta sotella ja alle 15 päivää taitaa olla saikkua takana sinä aikana.
Viimeks varmaan joskus lapsena 50v sitten. Kerran ruoasta tullut aikuisena mutta ei siis mitään tauteja, en ainakaan muista.
Kyllä niitä joka vuosi on, valitettavasti. Kouluikäiset lapset saa taudin ja itse voin saada tartunnan töissä terveydenhuollossa.
Viimeksi 10 vuotta sitten oli ruokamyrkytys vanhaksi menneistä lohipyöryköistä. Silloin tuli molemmista päistä "tavaraa" samaan aikaankin. Ei varsinaista vatsatautia ole ollut kahteenkymmeneen vuoteen ainakaan.
Niin, että oksentaisin, niin ei ole tällä vuosituhannella tapahtunut. Ripulissa olin kyllä joskus 2003 tai 2004.
Vatsa ollut viime päivinä sekaisin .
Tänään ihan sattumalta kurkkasin kahvinkeittimeen.
Siellä oli jokin ylimääräinen muovirengas.
Olen ilmeisesti juonut kahvia mikromuovilla.
Yhden kerran aikuisena ja olen 56v. Sain taaperolta rotaviruksen silloin.
Normipoisto normipoisto normipoistoooooooooooh!!!!!!!!
Tänä keväänä meillä on ollut perheessä KOLME vatsatautikierrosta. Nykyisin tulee usein flunssan yhteydessä. Covid muutti jotenkin tätä. Samoin nykyisin flunssan yhteydessä myös hermokipuja. Kiitos Kiina.
Lapset yläaste-, lukioikäisiä!
Kerran vuodessa, pahimpina pari kertaa. Päiväkoti-ikäisiä lapsia löytyy
En juuri koskaan. 10 vuoden sisään muistan yhden kerran, kun maha oli sekaisin. En tiedä miksi oli.