Vierailija

Eikö työtön mies juuri tukisi parhaiten naisten arvoa yhteiskunnassa. Näyttäisitte miehille että työtön mies on arvostettu ja ettei kannata pyrkiä korkeapalkkaisiin virkoihin, tai sinne miesjohtajaksi, ja sitten jäisi enemmän niitä töitä auki naisille. Valitsemalle mieheksenne näitä menestyjiä tuette vain miesten intoa pyrkiä korkealle valta-asemiin yhteiskunnassa. Teoillanne palkitsette juuri ne miehet joita sitten kuitenkin kritisoitte pitävän miesvaltaa yllä.

Sivut

Kommentit (71)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eivät kai miehet kuitenkaan ole niin pinnallisia ja epätoivoisia, että hankkiutuvat johtoasemiin päämotivaationaan pilde? Ja samalla tavalla miesten pitäisi lopettaa niiden "ylimielisten nirppanokkien" palvominen. Lopettakaa huomion antaminen sitä kalastelevalle ja näyttäkää, ettei heillä ole varaa olla niin valikoivia, sitten loppuu nirsoilu.

Oli miten oli, itse en ota työtöntä miestä, koska heitä ei tapaa missään ja kaikki työttömänä työllistävässä toiminnassa tapaamat työttömät miehet olivat jo varattuja, yleensä työllistyneille naisille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eivät kai miehet kuitenkaan ole niin pinnallisia ja epätoivoisia, että hankkiutuvat johtoasemiin päämotivaationaan pilde? Ja samalla tavalla miesten pitäisi lopettaa niiden "ylimielisten nirppanokkien" palvominen. Lopettakaa huomion antaminen sitä kalastelevalle ja näyttäkää, ettei heillä ole varaa olla niin valikoivia, sitten loppuu nirsoilu.

Oli miten oli, itse en ota työtöntä miestä, koska heitä ei tapaa missään ja kaikki työttömänä työllistävässä toiminnassa tapaamat työttömät miehet olivat jo varattuja, yleensä työllistyneille naisille.

Kyllä ovat. Juuri se on yksi suurimmista syistä miksi miehet hankkiutuvat korkea-arvoisiin virkoihin ja hyväpalkkaisiin töihin, että saisivat naisia. Te naiset aiheutatte tämän käyttäytymisen omalla parinvalinnalla ja preferoinnillanne.

Vierailija

Jos joku naisryhmä tässä maailmassa ottaa todennäköisimmin työttömän miehen, se on todennäköisesti feministinainen tai vihreä nainen. Mutta mitään junttia tai rasistia en voisi kuvitella sellaisen tällaisen naisen/miehen huolivan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos joku naisryhmä tässä maailmassa ottaa todennäköisimmin työttömän miehen, se on todennäköisesti feministinainen tai vihreä nainen. Mutta mitään junttia tai rasistia en voisi kuvitella sellaisen tällaisen naisen/miehen huolivan.

Juuri menestyviä, vahvoja, naisia alistavia miehiä suorastaan palvotaan. Mikäli haluaisitte parantaa naisten asemaa, niin teidän kannattaisi suosia juuri noiden haluttujen miesten vastakohtia ja kannustaa miehiä pysymään surkimuksina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä ovat. Juuri se on yksi suurimmista syistä miksi miehet hankkiutuvat korkea-arvoisiin virkoihin ja hyväpalkkaisiin töihin, että saisivat naisia. Te naiset aiheutatte tämän käyttäytymisen omalla parinvalinnalla ja preferoinnillanne.

No mutta tuohan on sitten hyvä ja arvostettava parinvalintakriteeri. Miehet edistävät tiedettä ja hyvinvointia, raatavat niska limassa pilden toivossa. Miksi laiskaa pitäisi suosia?

Vierailija

Olen feministi nainen, henkeen ja vereen, ja voisin hyvin kuvitella ottavani työttömän tai matalapalkkaisen miehen, se ei ole ongelma. 

Vierailija

Olen niin ruma, ettei minua kukaan köyhä halunnut. Köyhät miehet haluavat aina jonkun kauniin, jotta heillä olisi edes jotain ylpeilemisen aihetta elämässään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juuri menestyviä, vahvoja, naisia alistavia miehiä suorastaan palvotaan.

Palvo ihan vapaasti vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mutta tuohan on sitten hyvä ja arvostettava parinvalintakriteeri. Miehet edistävät tiedettä ja hyvinvointia, raatavat niska limassa pilden toivossa. Miksi laiskaa pitäisi suosia?

Koska sitten voisitte naiset siirtyä sinne valtaan ja edistäjiksi. Niin kauan kuin kannustatte miehiä menestyjiksi, niin kauan myös johtajat ovat suurimmaksi osaksi miehiä ja valta pysyy miehillä. Tätähän feministit juuri kritisoivat, miesten valta-asemaa yhteiskunnassa ja sitten kuitenkin kannustavat miehiä pyrkimään valtaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen niin ruma, ettei minua kukaan köyhä halunnut. Köyhät miehet haluavat aina jonkun kauniin, jotta heillä olisi edes jotain ylpeilemisen aihetta elämässään.

Tosiaan rumat naisethan eivät ole edes naisia miehille.

Vierailija

Jaa. Minulla on matalapalkkainen mies, joka ihannoi rikkaita ja menestyneitä ja toivoo pääsevänsä sellaiseen asemaan itsekin. Koska hän ei osaa perustella mieltymyksiään, oletan tosiaan hänen toimivan pilden toivossa ja olen siksi etsinyt itselleni jo muutaman varaehdokkaan.

Vierailija

Mussun mussun ja uikun uikun. Minä pärjään feministinä loistavasti menestyvien miesten parissa enkä todellakaan kelpuuttaisi jotain aateeämmää loisimaan suurilla tuloillani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen feministi nainen, henkeen ja vereen, ja voisin hyvin kuvitella ottavani työttömän tai matalapalkkaisen miehen, se ei ole ongelma. 

Harmi vaan, ettei kukaan normaali mies huoli aikuista, jolle jokin aate on tasoa "henkeen ja vereen".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan tämä runkkari tehtailee näitä aloituksia?

M25v

Sieltä yksi porvarin orjalammas saapuu puolustamaan kahleitaan. :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat