Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi feministit ette ota matalapalkkaista/työtöntä miestä?

Vierailija
24.12.2015 |

Eikö työtön mies juuri tukisi parhaiten naisten arvoa yhteiskunnassa. Näyttäisitte miehille että työtön mies on arvostettu ja ettei kannata pyrkiä korkeapalkkaisiin virkoihin, tai sinne miesjohtajaksi, ja sitten jäisi enemmän niitä töitä auki naisille. Valitsemalle mieheksenne näitä menestyjiä tuette vain miesten intoa pyrkiä korkealle valta-asemiin yhteiskunnassa. Teoillanne palkitsette juuri ne miehet joita sitten kuitenkin kritisoitte pitävän miesvaltaa yllä.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni ottaisin.

Vierailija
2/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua sinulle ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kai miehet kuitenkaan ole niin pinnallisia ja epätoivoisia, että hankkiutuvat johtoasemiin päämotivaationaan pilde? Ja samalla tavalla miesten pitäisi lopettaa niiden "ylimielisten nirppanokkien" palvominen. Lopettakaa huomion antaminen sitä kalastelevalle ja näyttäkää, ettei heillä ole varaa olla niin valikoivia, sitten loppuu nirsoilu.

Oli miten oli, itse en ota työtöntä miestä, koska heitä ei tapaa missään ja kaikki työttömänä työllistävässä toiminnassa tapaamat työttömät miehet olivat jo varattuja, yleensä työllistyneille naisille.

Vierailija
4/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kai miehet kuitenkaan ole niin pinnallisia ja epätoivoisia, että hankkiutuvat johtoasemiin päämotivaationaan pilde? Ja samalla tavalla miesten pitäisi lopettaa niiden "ylimielisten nirppanokkien" palvominen. Lopettakaa huomion antaminen sitä kalastelevalle ja näyttäkää, ettei heillä ole varaa olla niin valikoivia, sitten loppuu nirsoilu.

Oli miten oli, itse en ota työtöntä miestä, koska heitä ei tapaa missään ja kaikki työttömänä työllistävässä toiminnassa tapaamat työttömät miehet olivat jo varattuja, yleensä työllistyneille naisille.

Kyllä ovat. Juuri se on yksi suurimmista syistä miksi miehet hankkiutuvat korkea-arvoisiin virkoihin ja hyväpalkkaisiin töihin, että saisivat naisia. Te naiset aiheutatte tämän käyttäytymisen omalla parinvalinnalla ja preferoinnillanne.

Vierailija
5/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku naisryhmä tässä maailmassa ottaa todennäköisimmin työttömän miehen, se on todennäköisesti feministinainen tai vihreä nainen. Mutta mitään junttia tai rasistia en voisi kuvitella sellaisen tällaisen naisen/miehen huolivan.

Vierailija
6/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl ois yks painonnostaja huuppailija anti-fasist joka tarvitsee HC feministi urban commando comrade tytön.

Vierailija
7/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku naisryhmä tässä maailmassa ottaa todennäköisimmin työttömän miehen, se on todennäköisesti feministinainen tai vihreä nainen. Mutta mitään junttia tai rasistia en voisi kuvitella sellaisen tällaisen naisen/miehen huolivan.

Juuri menestyviä, vahvoja, naisia alistavia miehiä suorastaan palvotaan. Mikäli haluaisitte parantaa naisten asemaa, niin teidän kannattaisi suosia juuri noiden haluttujen miesten vastakohtia ja kannustaa miehiä pysymään surkimuksina.

Vierailija
8/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi ottaa mies ylipäänsä?

Vierailija
9/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ovat. Juuri se on yksi suurimmista syistä miksi miehet hankkiutuvat korkea-arvoisiin virkoihin ja hyväpalkkaisiin töihin, että saisivat naisia. Te naiset aiheutatte tämän käyttäytymisen omalla parinvalinnalla ja preferoinnillanne.

No mutta tuohan on sitten hyvä ja arvostettava parinvalintakriteeri. Miehet edistävät tiedettä ja hyvinvointia, raatavat niska limassa pilden toivossa. Miksi laiskaa pitäisi suosia?

Vierailija
10/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi nainen, henkeen ja vereen, ja voisin hyvin kuvitella ottavani työttömän tai matalapalkkaisen miehen, se ei ole ongelma. 

Vierailija
11/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen jo naimisissa menestyvän feministimiehen kanssa. Kun tapasimme, olimme kumpikin rahattomia opiskelijoita.

Vierailija
12/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ruma, ettei minua kukaan köyhä halunnut. Köyhät miehet haluavat aina jonkun kauniin, jotta heillä olisi edes jotain ylpeilemisen aihetta elämässään.

Vierailija
13/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri menestyviä, vahvoja, naisia alistavia miehiä suorastaan palvotaan.

Palvo ihan vapaasti vaan.

Vierailija
14/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tuohan on sitten hyvä ja arvostettava parinvalintakriteeri. Miehet edistävät tiedettä ja hyvinvointia, raatavat niska limassa pilden toivossa. Miksi laiskaa pitäisi suosia?

Koska sitten voisitte naiset siirtyä sinne valtaan ja edistäjiksi. Niin kauan kuin kannustatte miehiä menestyjiksi, niin kauan myös johtajat ovat suurimmaksi osaksi miehiä ja valta pysyy miehillä. Tätähän feministit juuri kritisoivat, miesten valta-asemaa yhteiskunnassa ja sitten kuitenkin kannustavat miehiä pyrkimään valtaan.

Vierailija
15/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin ruma, ettei minua kukaan köyhä halunnut. Köyhät miehet haluavat aina jonkun kauniin, jotta heillä olisi edes jotain ylpeilemisen aihetta elämässään.

Tosiaan rumat naisethan eivät ole edes naisia miehille.

Vierailija
16/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minulla on matalapalkkainen mies, joka ihannoi rikkaita ja menestyneitä ja toivoo pääsevänsä sellaiseen asemaan itsekin. Koska hän ei osaa perustella mieltymyksiään, oletan tosiaan hänen toimivan pilden toivossa ja olen siksi etsinyt itselleni jo muutaman varaehdokkaan.

Vierailija
17/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussun mussun ja uikun uikun. Minä pärjään feministinä loistavasti menestyvien miesten parissa enkä todellakaan kelpuuttaisi jotain aateeämmää loisimaan suurilla tuloillani.

Vierailija
18/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tämä runkkari tehtailee näitä aloituksia?

M25v

Vierailija
19/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen feministi nainen, henkeen ja vereen, ja voisin hyvin kuvitella ottavani työttömän tai matalapalkkaisen miehen, se ei ole ongelma. 

Harmi vaan, ettei kukaan normaali mies huoli aikuista, jolle jokin aate on tasoa "henkeen ja vereen".

Vierailija
20/71 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan tämä runkkari tehtailee näitä aloituksia?

M25v

Sieltä yksi porvarin orjalammas saapuu puolustamaan kahleitaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme