Vierailija

Jouluaatto. Istun yksin kotona. En kyllä ole jouluihminenkään. Silti v*tuttaa. Miesystävä viettää aatoaan lastensa ja ex-vaimonsa kanssa. Minua ei ole pyydetty mukaan. Välimme miehen kanssa ovat riitaisat, siksi itsekin tähän suostuin. Mutta ajatus siitä, että häntä niin ahdistaa seurani saa pohtimaan kuinka paljon olen valmis sietämään. Olen "haastava" nainen, itsenäinen ja omapäinen, vaadin jopa joskus miehen huomiota. Vajosin alas ja laitoin viestin, että mieleni on paha, joulu tuntuu entistä paskemmalta yksin. Hän soitti itkien kuinka pilaan hänen joulunsa.

Sanokaapa minulle suorat sanat. Onpa minusta tullut juuri sellainen nainen, mitä olen itse aina halveksinut: pompin miehen pillin mukaan, kuuntelen hänen vikinäänsä ja itse vikisen täällä keskustelupalstalla.

Kommentit (1)

Vierailija

Onko mies siis koko aaton lasten ja exän kanssa, vai tuleeko hän illaksi kotiin? Itse hyväksyisin sen, että on osan aatosta siellä, siis vaikka iltapäivällä käy syömässä ja jakavat lahjat ym, mutta tulisi sitten illemmalla kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat