Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kunnon tortut väänsin ihan 30 min että on varmasti paikat tyhjänä kun ruvetaan joulu syöminkeihin!!!

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Huoh itse join eilen pari liikaa joten suoli juoksee jouluripulia krapulaista sellaista heti kun edes vähän vettä maistan. No krapula lähtee sillä millä tulikin ja joulu on vaan kerran vuodessa! kinnkku ei kyllä maistu joten pitäydyn nesteravinnossa...

Vierailija

Suolen toimintaan liittyvät ketjut ovat aina yhtä hauskoja ja viihdyttäviä aiheita. Kiitos avautumisesta. Ei mulla muuta tällä kertaa...

Vierailija

Kolme minuuttia aikaa kertoa, että tänään paska haisi ihan erityisen pahalle jostain syystä.

Ja koirakin pieras just äsken sopivasti. Hyi hitto!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en ole tosikko, mutta tällaiset aloitukset eivät edes hymyilytä….

Joopajoo ettoo tosikko lainkaan. Vitun kukkahattu mee kutoon sukkiasi jos ei kevyt huumori arkisesta asiasta kelpaa!

Vierailija

Joopajoo ettoo tosikko lainkaan. Vitun kukkahattu mee kutoon sukkiasi jos ei kevyt huumori arkisesta asiasta kelpaa![/quote]

Siinäpä vasta tosikkojen tosikko!

Vierailija

Minäkin kävin ja taas oli sellainen pihkatappi että perse repes ja verta valu solkenaan.
Aina sama juttu kun ei muista juoda tarpeeksi kun syö paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
oliko mies vai nainen kuin noin kävi kävin juuri itse paskalla olen nainen oli tiukka työtää ulos se vaan kyllä helpotti

17 oli mies,helpotus ja kipu samaan aikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkin kävin ja taas oli sellainen pihkatappi että perse repes ja verta valu solkenaan.
Aina sama juttu kun ei muista juoda tarpeeksi kun syö paljon.

Sullon pukamat.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat