Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei vaan jaksaisi sitä ulinaa vuoden alussa kun itketään joulukiloja, vaikka se kilo pari ei siinä turpeassa ruhossa oikeasti edes erotu. Kyrsii myös kun salit täynnä läskejä, jotka käy sen kerran kaksi ja luovuttavat...no eihän läskeillä mitään selkörankaa muutenkaan ole kun ovat päästäneet itsensä siihen kuntoon. Viinakset jättäkää myös välistä, sillä kun lahtivalas ulvoo kuin palosireeni niin koko Kontula herää. Eli hyvää joulua kaikille.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tuleeko joillekin muka oikeasti kiloja joulun aikaan? Olen itsekin jonkun verran ylipainoinen, mutta en oikein voi kuvitella, että joku oikeasti lihoaa näiden parin päivän aikana. Siis tarkoitan ihan oikeaa lihomista, en sitä parissa päivässä häviävää turvotusta, jota ainakin itselleni kertyy suht helposti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuleeko joillekin muka oikeasti kiloja joulun aikaan? Olen itsekin jonkun verran ylipainoinen, mutta en oikein voi kuvitella, että joku oikeasti lihoaa näiden parin päivän aikana. Siis tarkoitan ihan oikeaa lihomista, en sitä parissa päivässä häviävää turvotusta, jota ainakin itselleni kertyy suht helposti.

Kun olin nuori ja harrastin kehonrakennusta, tuli yhtenä jouluviikkona viisi kiloa lisää elopainoa. 

Haha, oikea bulkkisika, oi niitä aikoja :DD

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat