Vierailija

Itse olen jo ensimmäisen lonkerolaatikon aloittanut. Finlandia Vodkalla terästettyä glögiä menee tuossa sivussa. Tunnelma alkaa olla jo aika jouluinen.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On, oluet ja glögit on korkattu. Huom.Olen nuorin paikalla ja olen 35, joten lapsia ei sitten ole täällä katsomassa, voitte unohtaa lasut.

Vierailija

Korkkasin jo muutama ilta sitten Leijona-shot-pullon sekä vahvan glögin. Vielä on jäljellä. Teinille on joulujuomana Vanilla- ja kirsikkakokis.

Vierailija

Ei vielä, menee varmaan tunti kun kuoharilla aloitetaan ja syödään. Yksi kuski on mukana, jonka juhlat alkaa sitten myöhemmin :)

Vierailija

Voi kun voisikin! 2 alkoholitonta on kaapissa iltaa varten. (Olen raskaana). Niin hemmetin ahdistava joulu tänä vuonna ettei ikinä. Mahaan aivan sattuu stressi.

Vierailija

Eilen repsahti puoliviiteen. Aamiaiseksi 4cl fernet branca ja lonkero. Maistoin lasillisen punaviiniä ja nyt savuinen skottiviski viereesä.

Vierailija

Illalla lankesin rotevaan italialaiseen. :O En minä tänään nauti mitään kuten en taas kuukausiin muutenkaan. Aika pöllöä hommaa nimittäin, olkoonkin hyvän makuista. Riittää kerta kaksi vuodessa tätä nykyä.

Vierailija

Ei vielä, kohta valmistellaan ruoka ja avataan alkoholiton kuohuviini ;) Iltasella mies ehkä ottaa muutaman oluen saunassa, kun saadaan lapsi nukkumaan..
Itse pidän tärkeänä, ettei jouluna ja uutenavuotena juoda tippaakaan alkoholia lasten nähden :)

T. Parikymppinen nipottaja äiti

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat