Eka idolirakkaus yllätti, olen 34-vuotias :D
Hahaa, oon aivan kuolettavasti ihastunut yhteen suomalaiseen muusikkoon. ;D Luulin olevani jollain tapaa immuuni kovemman luokan fanitukselle kun tähän ikään mennessä ei ole kolahtanut mikään eikä kukaan sen kummemmin. Vaikka kuuntelen paljon musiikkia, seuraan sarjoja ja katson leffoja niin olen suhtautunut kaikkiin artisteihin melkolailla neutraalisti. Mutta oi, tämän henkilön antaisin laulaa mun korvaan ihan milloin vaan. ♥♥♥
Mitä nyt kuuluisi faniprotokollan mukaan tehdä? Menisinkö keikalle eturiviin, laitanko levy-yhtiölle rakkauskirjeen, kiinnitänkö julisteen kattoon sängyn yläpuolelle vai mitä? Löysin netistä kuvia googlatessani tiedonkin, että ihastukseni kohde on hiljattain eronnut, tämä uutinen tietenkin nosti sykettä saman tien. *puna*
Kertokaa teidän fanituksista, kai tällainen menee ohi pian? ♥♥♥ Saa myös kaataa bensaa liekeille ja kertoa kaikki ne Neumann ja Diana -tarinat! :D Tai no Nipan ja Dianan tarina ei nyt ehkä ole paras tähän tunnetilaan, kun siinä ei ole sitä kaipaamaani eletään elämä yhdessä loppuun saakka onnellisina -loppua.
Älkää pilkatko sitten, joohan? Olen oikeasti aivan ihastuksissani ja ihmeissäni tällaisesta teinihenkisestä humahduksesta, ei saa kiusata tai olla ilkeä. :)
Kommentit (7)
Söpö viesti!! Mutta kuka se kohde on, kerrotko meille? ;)
Mulla oli melko intensiivinen fanituskausi joka kestä yläasteelta vielä yliopistoon saakka, ja edelleen tällä tietyllä laulajalla on erityinen paikka mun sydämessä. En usko että on psyykessä vikaa aloittajalla tai mullakaan. Keikoilla kävin monta kertaa, mutta en koskaan esimerkiksi lähettänyt lahjoja niin kuin jotkut fanit. Joskus suunnittelin laittavani jouluksi villasukat, mutta se jäi tekemättä.
Valtteri Torikka on sekoittanut monien pään. Mumosta lapsenlapseen.
Vierailija kirjoitti:
Söpö viesti!! Mutta kuka se kohde on, kerrotko meille? ;)
Mulla oli melko intensiivinen fanituskausi joka kestä yläasteelta vielä yliopistoon saakka, ja edelleen tällä tietyllä laulajalla on erityinen paikka mun sydämessä. En usko että on psyykessä vikaa aloittajalla tai mullakaan. Keikoilla kävin monta kertaa, mutta en koskaan esimerkiksi lähettänyt lahjoja niin kuin jotkut fanit. Joskus suunnittelin laittavani jouluksi villasukat, mutta se jäi tekemättä.
Kiitos! ❤ Egotripin Mikki Kauste. 😳💘
Villasukat kuulostaa hauskalta idealta! No, kunhan haaveilen. Aiemmalle kommentoijalle, kiitos huolenpidosta mutta tunnen olevani ihan terve. Ei tämä ole pakkomielteistä, kunhan vain höpsöttelen itsekseni, kuuntelen biisejä ja huokailen onnellisena. 😊
^ap asialla, kävi varmaan tekstistä ilmi. :)
Laita viestiä sille City lehden toimittajalle, WAlter de Campille tms? Eikö siellä ainakin aiemmin ollut kysymyksiä, missä jotain tiettyjä julkkiksia tai vastaavia pystyi bongaamaan. Sitten kun olet Mikin uusi nainen, lupaathan kertoa kaikille, että oot kysynyt neuvoja fani-ihastukseen Vauva-lehden palstalta? :DD
Mä juuri yksi päivä mietin, etten koskaan ole kokenut julkkisihastumisia, enkä tiiviisti seurannut yhtäkään julkisuuden henkilöä, vaikka olenkin fanittanut yhtyeitä ja nykyisinkin katselen maratoneina jotain Kardashianeita ja The Hillsiä. Ehkä se muhunkin iskee pian :D
Tuo vaihe kuuluu teini-ikään. Sinulla voi olla psyykessä vikaa/traumoja josta tuo johtuu.