Vierailija

Ja kysymys on otsikossa ;)

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miehen takia. Naisesta ainakin tietää varmasti ettei se voi tarjota samoja asioita kuin mitä itse. Miehen kanssa voi vaikka perustaa perheen ja se voi ottaa koville varsinkin jos itsekin olisi halunnut perhettä saman naisen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä inhottava teko, ei siihen sukupuolet vaikuta.

Tarkoitan sitä et yksinkertaisesti rakastuu toiseen. En meinaa pettämistä tai vastaavaa. ap ;)

Vierailija

Mies on pahempi,akka pihtaa ja on vittumainen kiukuttelija,olisi aika musertavaa saada tietää että kaikki johtuu siitä että käy panettamassa itseään toisella miehellä.
jos naisen matkaan lähtee ei sille voi mitään eikä haittaisi.

Vierailija

Miehen takia jättäminen olisi paljon kovempi kolaus. Naisen kohdalla ajattelisin vain, että hän löysikin sitten oman minänsä lopulta, hyvä juttu. Miehen takia jättäessä ajattelisin, että hän löysi paremman.

Vierailija

Ehdottomasti jos toinen mies. 

En mä naista näkisi kilpailijana enkä vertaisi itseäni siihen, vaikka se veisikin minulta naisen :D

Vierailija

Pahempion se jos jättää toisen miehen vuoksi. Tuo toinen nainen ei minulle olisi niin paha asia. Joillain ihmisillä voi mennä +30v tajuta olevansa bi tai homoseksuaali.

Vierailija

Tuttuni nainen jätti hänet naisen takia ja voin sanoa, että se oli sille miehelle tosi iso shokki, jota käsitteli päässään vielä vuosien päästä, vaikka oli edelleen hyvissä väleissä exänsä kanssa. En ole kellään miehellä nähnyt tuollaista traumaa, jos nainen on lähtenyt toisen miehen matkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä inhottava teko, ei siihen sukupuolet vaikuta.

Tarkoitan sitä et yksinkertaisesti rakastuu toiseen. En meinaa pettämistä tai vastaavaa. ap ;)

Tajusin kyllä, vastaukseni pysyy silti samana.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat