Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei-loukkaavassa mielessä. Itse kostun niin että tulvii, mikä ei ole mukavaa, koska se vie itseltäni tuntoa. Olis kiva joskus kokea se kun täytyis voidella... huoh.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

No jos anaaliseksiä ei lasketa, niin siksi, että en aina kostu. Ja menkkojen aikaan ongelma on vielä pahempi. EI väliä vaikka miten haluaisi, sahara voi olla siltikin. Ja jos kostun tosi paljon, se ei kestä kauaa. Ei haittaisi niin paljoa tuo vähempi kostuminen, jos miehellä olisi normaalin kokoinen, mutta tuota häräntappoasetta ei sinne laiteta kyllä yhtään kuiviltaan kun menisin rikki.

Vierailija

Tuskin haluat tätä. Vaihdevuosien myötä limakalvoni kuivuivat, muuttuivat ohuenmiksi ja ärtyviksi. Ilman liukkaria seksi sattuu, ja sitä sietäisi ehkä minuutin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kiitos vastauksista. Alapeukkuja en ymmärrä. Itsellä siis päinvastainen ongelma, jo suutelemisesta pikkarit kastuvat litimäriksi ja hyvä ettei äyskäröimään joudu! Nolona pyyhyn ja kuivailen enimpiä ennen yhdyntää. Miehiä ei ole haitannut, mutta itseäni kyllä. Ap

Vierailija

No, mä olen muuten samanlainen kostuja, mutta näin raskaana onkin eri meininki. Eli meillä otetaan kyllä liukkarit kehiin silloin kun olen raskaana. Hyvin ymmärrän miksi liukkaria joskus tarvitaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Alapeukkuja en ymmärrä. Itsellä siis päinvastainen ongelma, jo suutelemisesta pikkarit kastuvat litimäriksi ja hyvä ettei äyskäröimään joudu! Nolona pyyhyn ja kuivailen enimpiä ennen yhdyntää. Miehiä ei ole haitannut, mutta itseäni kyllä. Ap

tule suutelemaan mun kanssa,olisi kiva joskus tuntea että nainen oikeasti kiihottuu ja kostuu,kuivasta naisesta tulee aina se tunne ettei oikeasti halua ja kiihotu,säälipillua kuivaan liukkarilla.
muija nyt ei halua seksiä muutenkaan.

Vierailija

Mulla on ollut nuoresta asti ongelma, että en kostu lainkaan, vaikka olisin kuinka kiihottunut. Ennen kuin tajusin liukkarin, miehet sitten kostuttivat syljellä kostetulla sormella paikkojani että saivat edes vehkeen sisään. Onneksi on keksitty liukuvoiteet...

Liukkarin käytölle löytyy varsin hyviä perusteita. Jos siihen ei itselläsi ole tarvetta niin ymmärrän että voi olla vaikeaa ymmärtää sitä. Asiaa on palstalla monasti käsitelty. Kun ikää kertyy, tulee synnytys, limakalvot syystä tai toisesta johtuen kuivuvat tai hormonitoimintaan tulee muutoksia niin saatat kokea liukkarin osalta ahaa-elämyksen.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3896923/ketju/kuinka_yleista_on_liukuvoit...

http://www.meidanperhe.fi/keskustelu/923247/ketju/_mihin_tarvitaan_liuku...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei-loukkaavassa mielessä. Itse kostun niin että tulvii, mikä ei ole mukavaa, koska se vie itseltäni tuntoa. Olis kiva joskus kokea se kun täytyis voidella... huoh.

Tarttisit tämmösen vanhemman kokeneen miehen, joka osaa toteuttaa toiveita.  :)

Vierailija

Minkäs sille kuivuudelle voi... Estrogeenin puute voi ymmärtääkseni aiheuttaa kuivuutta ainakin vanhemmilla naisilla? Itse olen vasta 23v.

Vierailija

Miksi tuollainen "en ymmärrä"aloitus?
Siksi varmaan alapeukut. Miten et voi ymmärtää että kaikki eivät toimi samalla tavalla?
Tuottaako vaikeuksia ymmärtää että vaikka sinä tykkäät aurajuustosta niin joku toinen ei pidä? Tai päinvastoin, en tiedä mitä ajattelet aurajuustosta =D
On muuten kamalan noloa jotenkin ettei kastu, yhtä suuri ongelma kuin se että miehellä ei seiso... olisi kivaa kostua silleen sopivasti, oikeasti, että voisi harrastaa vähä spontaanimpaa seksiä.

Vierailija

Jäi mieleen kun Exä aina ihmetteli, kuinka olin aina ihan märkä (ja olen edelleen). Ilmeisesti hänen edelliset olivat kuivempaa sorttia.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat