En voi ymmärtää miten jotkut tarvii liukkaria.
Ei-loukkaavassa mielessä. Itse kostun niin että tulvii, mikä ei ole mukavaa, koska se vie itseltäni tuntoa. Olis kiva joskus kokea se kun täytyis voidella... huoh.
Kommentit (36)
Mä kostun omasta mielestäni ihan liikaa, pimppi vaan litisee ja lotisee. Mies tykkää ihan hulluna, edes jotain positiivista.
Diabetes ja kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa kuivuutta limakalvoilla. Musta ei nykyään irtoa kosteutta tai eritteitä mistään päin kehoa. Ei hikeä ei räkää , silmät on kuivat. Alapää kuivaakin kuivempi. Että sillei.
43 vuotiaaksi ihmettelin samaa, en enää.
t. 45v
Vierailija kirjoitti:
Ei-loukkaavassa mielessä. Itse kostun niin että tulvii, mikä ei ole mukavaa, koska se vie itseltäni tuntoa. Olis kiva joskus kokea se kun täytyis voidella... huoh.
Nämä "en ymmärrä" avaukset ovat ärsyttäviä.Aika kapea maailmankuva näillä, jotka eivät ymmärrä miksi joku toimii toisin kuin itsellä on tapana.
Joskus alapää kostuu,vaikka ei olisi henkisesti mukana seksissä.Silloin voi halutessaan harrastaa seksiä kumppanin mieliksi.
Toisinaan taas mieli on kiihottunut,mutta jostain syystä alapää ei kostu.Silloin voi laittaa liukkaria.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin haluat tätä. Vaihdevuosien myötä limakalvoni kuivuivat, muuttuivat ohuenmiksi ja ärtyviksi. Ilman liukkaria seksi sattuu, ja sitä sietäisi ehkä minuutin.
Onneksi ei kaikilla. Mulla vv ohi jo muutama vuosi sitten ja kostun vähintään yhtä hyvin kuin ennenkin. Limakalvoissa ei mitään vikaa, kestää hyvin
Onpas tullut kommentteja. Koskettaa ilmeisesti monia tällainen aihe. Joka tapauksessa, itsellä kaksi synnytystä takana, hormonikierukka ja ikää 38. Ja pahoittelut että halusitte ymmärtää otsikon ikävästi, vaikka aloitusviestissä jo kirjoitin etten pahalla hämmästele. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Onpas tullut kommentteja. Koskettaa ilmeisesti monia tällainen aihe. Joka tapauksessa, itsellä kaksi synnytystä takana, hormonikierukka ja ikää 38. Ja pahoittelut että halusitte ymmärtää otsikon ikävästi, vaikka aloitusviestissä jo kirjoitin etten pahalla hämmästele. Ap.
Se on myöhäistä nyt selitellä. Kerran kun tulee av:lle mussuttamaan, maine on mennyttä.
Ennen 60 ikävuotta ja syöpähoitoja en ollut ikinä tarvinnut liukkaria, mutta nyt on tarpeen, jos aikoo jotain puuhastella. Oli myös horomaalista ehkäisyä kymmeniä vuosia, ja siitä hyvästä sain rintasyövän, josta onneksi olen jo toipunut(paitsi limakalvot)
Tyrniöljykapselit auttavat, että ei ihan kauheaksi ole menneet.
Mä taas en ymmärrä miksi jotkut harrastaa sauvakävelyä kun minä en siitä pidä yhtään. Enkä ymmärrä miksi joku juo Karhua kun Olvi on ainoa kunnon olut. Enkä sitä, miksi jotkun on laihoja kun minä oon läski. Enkä sitä, miksi jotkut miehet pitää vaaleista kun minä olen tumma. Enkä sitä, että uskotaan johonkin jumalaan kun minä olen ateisti.
Sitäkään en ymmärrä miten maailma voi olla niin täynnä tyhmiä ihmisiä jotka ovat erilaisia kuin minä. En kertakaikkiaan ymmärrä.
Mutta hyvää joulua silti teille erilaisillekin ja myös samanlaisille, jotka ymmärrätte minua täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Alapeukkuja en ymmärrä. Itsellä siis päinvastainen ongelma, jo suutelemisesta pikkarit kastuvat litimäriksi ja hyvä ettei äyskäröimään joudu! Nolona pyyhyn ja kuivailen enimpiä ennen yhdyntää. Miehiä ei ole haitannut, mutta itseäni kyllä. Ap
Alapeukut oli varmaan huonosti valitusta otsikosta. Nuo "en ymmärrä" on pahimpia kaikista, antaa kirjoittajasta tosi rajoittuneen ja ahdasmielisen kuvan,
Mä olen tulvija. Mutta siinä vaiheessa kun ollaan orgasmissa numero 10 ja rakas ihana sadistini sitäkin minulta vaatii (ja sen hänelle haluan antaa), on pakko käyttää liukkaria. Samoin seuraavissa viidessä-kuudessa orkussa. Sitten ei enää jaksa :D :D :D
Minäkin valitsin itselleni valtavan peniksen, onhan sillä parempi menekki naismarkkinoilla
Sitä minä vaan arvelen että suon märkyyden omaavat saavat emätinorgasmin helposti. Näin kokemukseni mukaan. Kuivempia sitten nuollaan tai dildolla surisutetaan orkkuun.
No mun syy käyttää liukkaria on se, että kostun tosi vähän vaikka olisin miten kiihottunut, ja se liukkaus ei tule tarpeeksi ulos asti vaan pysyy syvällä toosassa. Onkohan mulla jotenkin outo anatomia sitten? Olen lukenut jostakin, että kostumisen määrä on tosi yksilöllistä ja kosteuden määrä ei kerro kuinka kiihottunut on. Olisi kyllä kiva kokea joskus se, että kostuisi kunnolla ja että sitä tulisi ihan ulos asti ettei tarvitsisi aina kairata toosaa ensin jollakin saadakseen kosteuden leviämään ulos asti hankaumien välttämiseksi.
N26
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ymmärrä miksi jotkut harrastaa saunakävelyä kun minä en siitä pidä yhtään. Enkä ymmärrä miksi joku juo Olvia kun Karhu on ainoa kunnon olut. Enkä sitä, miksi jotkun on lahnoja kun minä oon leski. Enkä sitä, miksi jotkut miehet pitää valaista kun minä olen humma. Enkä sitä, että uskotaan johonkin humalaan kun minä olen ametisti.
Sitäkään en ymmärrä miten maailma voi olla niin täynnä ryhmiä ihmisiä jotka ovat erimaisia kuin minä. En kertakaikkiaan ymmärrä.
Mutta hyvää joulua silti teille eriloisillekin ja myös samarialaisille, jotka ymmärrätte minua täydellisesti.
Minä en ymmärrä, että miten sinä et pysty ymmärtämään.
Minulla ainakin kostuminen vaihtelee todella paljon suunnilleen planeettojen asennosta lähtien. Joskus olen aivan heti litimärkä, joskus on pakko laittaa liukastetta ja PALJON. Ja varsinkin menkkojen aikana laitan mielummin liukastetta kriittisiin paikkoihin ettei hankaudu liikaa. Tietenkin jos miehellä on todella pieni penis niin ei se kostuminen silloin ole niin kriittinen asia.