Vierailija

Joulukinkusta tuli aivan naurettava riita joka eskaloitui huutamiseen ja molemmat käyttäytyivät todella lapsellisesti ja tyhmästi. Pahastikin sanottiin. Todella hauskaa. Ei riidellä juurikaan ja ollaan toisiamme kohtaan hyvinhelliä, kunnioittavia ja rakastavia mutta nyt yhtäkkiä syntyi kamala riita ja mykkäkoulu kuin tyhjästä. Mies ärsyttää mua vieläkin aiiiivan hirveästi enkä haluaisi yhtään olla täällä sen kanssa mutta eipä muutakaan voi. Hänkin on ihan kypsä minuun nyt. Huokaus. Hienosti alkoi tämä pitkään odotettu yhteinen kahdenkeskinen joulu ja loma :(

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eiköhän se siitä helpota kun nyt vain olette rauhassa omissa oloissanne. Huomenna viimeistään kaikki on varmasti paremmin kun olette saaneet yön yli nukuttua. :) Ja voin myös lohduttaa sillä että aika monessa muussakin perheessä riidellään jouluna, vaikka se varmasti tuntuu nyt siltä että vittu kun muut on onnellisia ja rauhallisia jouluna ja itse on riidoissa... t. Kokemusta on

Vierailija

Tavallaan surullista millainen tunnelataus ihmisillä on joulunpyhiin, että arkielämän normaalit (sekä isommat että pienemmät) riidat ja vastoinkäymiset jotenkin satakertaistuvat kun ne tapahtuvat tähän aikaan tätä kuuta.

Mutta vedä hetki henkeä ja mene sitten hieromaan rauhaa - tuskin nyt on mennyt koko pyhät pilalle tuollaisen takia :) Voi se rauhankin saaminen taloon takaisin tuntua normaalia paremmalta nyt.

Vierailija

Jos rauhoitutte hetken omassa kulmassa kumpikin, niinkuin nyt teettekin ja sitten meet puhumaan kun ei enää ota päähän, jos mies ei oo kerennyt eka. Ehkä juuri tuo teidän pitkään odotettu yhteinen aika on luonut odotuspaineita tms mitkä nyt purkaantuivat.

Vierailija

Ei mikään sen kummempi. Mulla kuumeni tunteet miehen kinkunpaistokommentista ja se ärsyyntyi mun kiivastumisesta ja huutosoppa oli valmis. En aio nyt luovuttaa edes tämän joulun hengessä vaan pidän pintani ja mökotän. Mutta mitä mä tekisin? Mun möksöpaikka on makuuhuone ja mies jurottaa olohuoneessa. Mulla ei ole täällä muuta kuin netti ja palstaillutkin olen koko vapaapäiväni ettei enää huvittaisi. Kertokaa mulle mitä teen ja miten saan miehen pyytämään ensin anteeksi?

Vierailija

Mitähän nuo naapuritkin ajattelee tuosta huutamisesta? Ja nyt se pirulainen syö tuolla sitä uunituoretta kinkkua!!!!! Ei helkkari.

Sepä se, kun ei ole suurempaa joulutunnelatausta koska tänä vuonna emme vietä suuremmin joulua kuten yleensä aina. Ruuat vain tehdään mutta rennosti niidenkin piti hoitua kun kaksin vain ollaan. Ketut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä ole miestä, kenen kanssa riidellä tai rakastella. Pitäkää hyvät ihmiset toisistanne huolta , hellikää ja olkaa hiljaa.

Lucky you.

Vierailija

Tuo on ap, aivan normaalia. Meillä on yhteistä taivalta 21 vuotta, ja kyllä moneen kertaan on tällä viikolla riidelty, seuraavana päivänä sovittu. Se on vain elämää. Miehen saa pyytämään anteeksi, manipuloinnilla, menet itkuisena ja sanot, että tätä et odottanut, on NIIN PAHA MIELi... Kyllä, miehiä pitää osata käsitellä. Kokeile.

Vierailija

Mekin tapeltiin tänään pikkuasiasta ja sain perunajauhot päälleni kun miehellä meni hermo :| ihana joulustressi <3 ehkä tälle voi jo huomenna nauraa.

Vierailija

Meillä sama juttu. Suutuin ja nyt mökötän kun mies sopi, että mennään jo klo 12 hänen vanhemmille syömään jouluruoka. Eka joulu miehen vanhemmilla ja olin ihan järkyttynyt tästä aikataulusta. Lapsellista mököttää, tiedän...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mikään sen kummempi. Mulla kuumeni tunteet miehen kinkunpaistokommentista ja se ärsyyntyi mun kiivastumisesta ja huutosoppa oli valmis. En aio nyt luovuttaa edes tämän joulun hengessä vaan pidän pintani ja mökotän. Mutta mitä mä tekisin? Mun möksöpaikka on makuuhuone ja mies jurottaa olohuoneessa. Mulla ei ole täällä muuta kuin netti ja palstaillutkin olen koko vapaapäiväni ettei enää huvittaisi. Kertokaa mulle mitä teen ja miten saan miehen pyytämään ensin anteeksi?

Syytä ittees sika ja sun tehtävä pyytää anteeksi,ei miehen.

Vierailija

Meillä ei edes ole joulustressiä (huomenna vaan valmiiseen pöytään, lahjatkin jo viety juhlapaikalle ajat sitte) ja silti tapeltiin pahasti miehen kanssa tänään. Paskamaisinta on se että meillä on 2 vuotias lapsi joka näki osan riidasta. Vieläkin ollaan riidoissa. Kai se pitää huomenna yrittää olla täysin normaali vaikka toi mies onki ihan mulkku. Hyvää joulua vaan täältäki!

Vierailija

Kukahan teistä huutajista asuu meidän talossa :)

Menkää nyt tekemään edes pieni sovinnollinen ele, jos oikeasti välitätte puolisostanne. Jos ette välitä, niin se onkin sitten eri keskustelun aihe.

Vierailija

AP mököttää vieläkin. Kävin kuitenkin laittamassa joulupuuron tulille ja avasin ekan sidukan tälle lomalle. Mies paketoi tuolla nyt mun lahjoja. Hemmetti soikoon miten tyhjästä taas tuli tämä sota mutta mies sanoi niin pahasti ja huusi, etten ihan heti halua luovuttaa. Ja emme tosiaan juuri koskaan riitele mutta tämän vuoden aikana enemmän. Mulla on ollut kaamea vuosi terveyden ja töiden ja opiskelujen suhteen, joten odotin ihan hulluna tätä lomaa. Nyt yksi ilta jo mennyt vituralleen, ei kiva. Onneksi ei ole mitään sukujoulua.

Olemme olleet melkein 20 vuotta yhdessä ja ei, mies ei lankea mihinkään kepposiin tai laskelmoituihin vetoihin, tunnemme toisemme niin hyvin joten mitään teeskentelyä on turha hälle nyt yrittää. No, odottelen puuron valmistumista, napsin kinkkupaloja ja juon sidukkaa av:n äärellä. Menee tämä ilta näinkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Odotat... jos ei tule pyytämään... odotat... odotat... jos ei vieläkään odotat... odotat... odotat... odotat... odotat... odotat... odotat... tai teet itse aloitteen... tai odotat vielä... vielä... vielä... odotat... odotat... odotat...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat