Väsyttää ja itkettää kaikki
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Joskus herkku päivä on paikallaan. Huomenna syömme pizzat lasillisella viiniä ja jälkkäriksi on 800 g irtokarkkia.
Pitsan syöminen täytetyllä viinilasilla kuulostaa työläältä.
Minua itketti ja suututti eilen koko päivän, kun näin pienen linnun, no itkuhan siitä pääsi, näin pikkuoravan, no itku siitäkin pääsi. Iltapäivällä näin kurkiauran, itku pääsi jälleen, taitanee hormonit olla epätasapainossa. Illalla istahdin sohvalle ja söin suklaapatukan, ei tullut itkua enää.
Sama. Vihaan elämää niin sydämeni pohjasta. Kohta vedän pizzan ja sen perään tippaleivän.
Tällaista tunteiden risuaitaa nyt liikkeellä. Yöllä tein avioeroa mielessäni. Kaikki veetuttaa niin itsessä kuin toisissakin.
Jaksetaan silti!
Vierailija kirjoitti:
Tällaista tunteiden risuaitaa nyt liikkeellä. Yöllä tein avioeroa mielessäni. Kaikki veetuttaa niin itsessä kuin toisissakin.
Jaksetaan silti!
Kun kokee aidon rakkauden tunteen, se muuttaa koko omaa maailmankatsomusta. On kuin kevät tulisi, linnut laukaisi ja puro solisisi. Vain joku erityinen voi herättää tämän tunteen...
Vierailija kirjoitti:
Jaksetaan silti!
Joskus se ero on hyvä ratkaisu
Mäkin itkin tänään ja vielä kahden ihmisen edessä. En sinänsä jaksa nolostella tilannetta mutta en haluaisi joutua itkemäänkään, siitä tulee turvonneet silmät ja väsynyt olo. Nukuin sen jälkeen monta tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin itkin tänään ja vielä kahden ihmisen edessä. En sinänsä jaksa nolostella tilannetta mutta en haluaisi joutua itkemäänkään, siitä tulee turvonneet silmät ja väsynyt olo. Nukuin sen jälkeen monta tuntia.
Ja kun jälkeenpäin kävin mielessäni tilanteen uudelleen läpi, aloin taas itkeä.
Mä olin aamulla täynnä suunnitelmia mitä kaikkea tänään illalla töiden jälkeen teen. No päivä aspa-töissä ja mehut onkin niin poissa, että vaan koomauduin sohvalle kännykkä ködessä. Ei tietoakaan mistään suunnittelemastani tekemisestä. Kiitos aasiakkaat. Vattu että vihaan työtäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin aamulla täynnä suunnitelmia mitä kaikkea tänään illalla töiden jälkeen teen. No päivä aspa-töissä ja mehut onkin niin poissa, että vaan koomauduin sohvalle kännykkä ködessä. Ei tietoakaan mistään suunnittelemastani tekemisestä. Kiitos aasiakkaat. Vattu että vihaan työtäni.
uliuli
Eikun vinaa koteloon ja kunnolla, se auttaa!
Onko tämä kevät jotenkin lattea mutta viiltävä?
Mun mielestä on.
Talviloma ei tuntunut missään (en kyllä pitänyt, mutta kollektiivisesti oli vaisua), palmusunnuntai ei juuri erottunut, pääsiäinen ei herätä innostusta.
Välillä on ihan normaalia. Sitten taas meno köyhtyy.
Omalla kohdallani hormonit tekee tuota, sää vaikuttaa aika paljon. Mutta näköjään muutkin tuntee samoin.
Joskus kannattaa aloittaa se karkin mättäminen jo tänään. Huomenna voi olla myöhäistä jos sitten onkin jo iloisella mielellä.
Joskus herkku päivä on paikallaan. Huomenna syömme pizzat lasillisella viiniä ja jälkkäriksi on 800 g irtokarkkia.