APUA vessanpönttö tulvii!
Meidän tytär 9v sai pari päivää sitten pöntön tukkeeseen syytämällä liikaa paperia sinne kakan jälkeen. Yritin saada pöntön vetämään kaatamalla kuumaa vettä sinne, mutta ei auttanut. Mies soitti kaverilleen, joka on putkimies että voiko tulla auttamaan pöntön kanssa, lupasi tulla mutta eipä ole kuulunut hänestä pariin päivään mitään ja ei vastaa puhelimeen ja mies ei suostu kädellä avaamaan tukosta!! Olemme ulostaneet pönttöön parin päivän aikana ja pönttö oli melkein täynnä ulostetta, olin laittanut lapun missä luki ei saa vetää ja eikös toinen tyttäristämme 7v vetässyt pöntön tänä aamuna ja nyt vessanlattia tulvii kakasta ja likavedestä, haju on hirvittävä.
Mies ei pysty menemään vessaan ollenkaan ja täällä riidellään keskenään kuka siivoaa tuon sotkun.
Onko ihan sydämmetöntä laittaa molemmat tyttömme siivoamaan tuo sotku? Mieheni sanoi hyppäävänsä mielummin talon katolta kuin koskevansa paskaan ja minä en vaa pysty siihen, en vaan pysty menemään tonne vessaan yökkäämättä.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se pönttö on saatava auki ensin. Eli karhupumppu, rautakaupasta tai tavaratalosta, Saiturin pörssissäkin on. Pyykkipoika nenään, kertakäyttöhanskat käteen ja kaapimaan..
No ei oo tollasia kauppoja lähellä ja mies on juonut niin ei voi autolla lähteä käyttämään, mulla ei oo korttia.
Kerrostalo? Huoltoyhtiöön soitto. Omakotitalo, naapurilta lainaamaan karhupumppua. Uusi kaupasta heille tilalle, kun seuraavan kerran kauppaan asiaa.
Kerrostalo, mutta mies ei halua soittaa mihinkään firmoihin tai huoltoyhtiöön ''paskan takia'' kuulemma hävettävää soittaa ja päästä tuntematon ihminen pällisteleään meidän paskoja. ap
Noo, sitten vaan odottelette, että homma hoituu itsestään :D
t. se karhupumppua useasti ehdottanut, been there, done that :D
Vierailija kirjoitti:
Siis teillä on pönttö mennyt tukkoon, ja olette kaikki vaan paskoneet siihen päälle, ja odotelleet että joku miehen kaveri tulee avaamaan sen, ettekä ole itse tarttuneet toimeen edes siinä vaiheessa, kun kaveria ei näy, vaan paskoneet vaan lisää siihen päälle? :D :D Järjen riemuvoitto! :D
Mieheni idea. ap
Vääntäkää ihmeessä kaikki vielä paskat sinne pönttöön!
Mies lupasi antaa vitoset tytöille ja karkkipussit jos siivoavat vessan ja tytöt suostu. Eihän siinä oo mitään pahaa laittaa tytöt siivoamaan jos saavat palkan kuitenkin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas. Toivottavasti tää ei oo totta. Mieti, mikä bakteeripesä se teidän huussi nyt on. Ei todellakaan oo lasten hommaa sen siivous.
Mieheni on juuri laittamassa tytöt vessan siivouksen. ap
Sadisti on miehesi ja sinäkin, jos et estä häntä.
t. Karhupumppunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis teillä on pönttö mennyt tukkoon, ja olette kaikki vaan paskoneet siihen päälle, ja odotelleet että joku miehen kaveri tulee avaamaan sen, ettekä ole itse tarttuneet toimeen edes siinä vaiheessa, kun kaveria ei näy, vaan paskoneet vaan lisää siihen päälle? :D :D Järjen riemuvoitto! :D
Mieheni idea. ap
Mies: "Paskotaan vaan siihen päälle."
Ap: "ok"
Ei voi olla näin avutonta porukkaa… pakko olla provo
Haahha kuka paskoo vessaan joka ei toimi ja on muutenkin tukossa?? :D
Vierailija kirjoitti:
Suht onnistunut jouluprovo
Ei kyllä ollu edes onnistunut :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni idea. ap
Mies: "Paskotaan vaan siihen päälle."
Ap: "ok"
Mies + ap: "Pistetään sitten kakarat karkkipussipalkalla siivoomaan paskaa lainehtiva vessa, koska ei raaskita ja kehdata soittaa putkifirmaa paikalle."
Noin jatkon kannalta ihan kätevä kikka on pöntön tukkeuduttu irrottaa käsisuihkusta se suihkuosa ja työntää se letku sinne pönttöön ja alkaa sillä ronkkiä sitä tukosta, samalla voi avata hanaa ja painaa vettä sinne, tietenkin niin, että pönttö ei tulvi yli. Letkulla on ihan hyvä ulottuvuus ja perustukos, kuten tuollainen paperimälli sillä olisi varmastikin auennut.
Mikä logiikka! "Pönttö on tukossa, no kai siihen voi vielä päälle vetää parit paskat".
Mä niin toivon, että tää ei oo totta. Ajatus lapsista paskan seassa on liikaa mun huumorintajulle.
Tää on aika hauska, teillä on hauskoja kommentteja:D. Harmi kun en pysty nauramaan, kylki paskana:(. Mutta jatkakaa toki!
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon, että tää ei oo totta. Ajatus lapsista paskan seassa on liikaa mun huumorintajulle.
Niinpä. Ja isä kännissä puolen päivän aikaan. Ja äiti täydellinen idiootti. Kamala ajatus, että olisi totta.
Mkset Ap itse soita huoltoyhtiöön? Sano, että saavat tulla yleisavaimella sisään ja lähdette itse pois siksi aikaa niin ei tarvi punastella. Noin me tehtiin. Tosin tilanne ei ollut päässyt noin pahaksi kuin teillä (ei paskaa lattialla tms)
Tässähän aivan liikuttuu <3 Aina se lämmittää mieltä, kun näkee, miten ihmiset joulun alla hiljentyät jouluprovojen ääreen, koristavat ne kauniisti ja lahjoittavat eteenpäin. Av-palstalla ei enää kinaa, eikä vastakkainasettelua, vaan on löydetty se rauhan ja rakkauden ydin: tänä jouluna jälleen kaikkia erilaisia erilaisista lähtökohdista olevia ihmisiä yhdistää jouluprovojen sanoma <3
Kiitos ap tästä ja hyvää joulua kaikille :)
Nyt on sen verran puhdasta, että pystyn menemään vessan moppaamaan. Tytöt saivat vähän yli puoli ämpärillistä kakkaa kaavittua lattialta. Toinen ei ollut moksiskaan, toisen kanssa oli itkua ja vääntämistä, mutta isänsä patisti oven suusta tyttöä. Nyt tytöt istuvat sohvalla kiltisti karkkipussit sylissä katsomassa jotain mustavalkosta leffaa, kuin mitään ei ois tapahtunu :) Mies sano et on ihan hyvä oppia pienestä pitäen tekemään talon töitä ja tottahan se on.
Kakataan kyl tästä lähtien ämpäriin ja tytöt voi käydä tyhjentämässä sen vuorotellen piharoskikseen.
Kiitti kaikille jotka jaksoitte muutakin kun nälviä :) ap