Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA vessanpönttö tulvii!

Vierailija
23.12.2015 |

Meidän tytär 9v sai pari päivää sitten pöntön tukkeeseen syytämällä liikaa paperia sinne kakan jälkeen. Yritin saada pöntön vetämään kaatamalla kuumaa vettä sinne, mutta ei auttanut. Mies soitti kaverilleen, joka on putkimies että voiko tulla auttamaan pöntön kanssa, lupasi tulla mutta eipä ole kuulunut hänestä pariin päivään mitään ja ei vastaa puhelimeen ja mies ei suostu kädellä avaamaan tukosta!! Olemme ulostaneet pönttöön parin päivän aikana ja pönttö oli melkein täynnä ulostetta, olin laittanut lapun missä luki ei saa vetää ja eikös toinen tyttäristämme 7v vetässyt pöntön tänä aamuna ja nyt vessanlattia tulvii kakasta ja likavedestä, haju on hirvittävä.
Mies ei pysty menemään vessaan ollenkaan ja täällä riidellään keskenään kuka siivoaa tuon sotkun.
Onko ihan sydämmetöntä laittaa molemmat tyttömme siivoamaan tuo sotku? Mieheni sanoi hyppäävänsä mielummin talon katolta kuin koskevansa paskaan ja minä en vaa pysty siihen, en vaan pysty menemään tonne vessaan yökkäämättä.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään naurun asia kun vessanpönttö tukkeutuu! Meillä näin on käynyt jo monta kertaa miehen "ansiosta". Ilmeisesti häneltä tulee niin valtavasti ulostetta, ettei pöntön kapasiteetti yksinkertaisesti enää riitä :( Onneksi asumme kerrostalossa (voi soittaa huoltoyhtiön apuun) ja meillä on kaksi vessaa!

Jos on kerrankin itse kokenut vessanpöntön tukkeutumisen, niin ei naurata yhtään asiasta väännetyt pilat!

Vierailija
42/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään naurun asia kun vessanpönttö tukkeutuu! Meillä näin on käynyt jo monta kertaa miehen "ansiosta". Ilmeisesti häneltä tulee niin valtavasti ulostetta, ettei pöntön kapasiteetti yksinkertaisesti enää riitä :( Onneksi asumme kerrostalossa (voi soittaa huoltoyhtiön apuun) ja meillä on kaksi vessaa!

Jos on kerrankin itse kokenut vessanpöntön tukkeutumisen, niin ei naurata yhtään asiasta väännetyt pilat!

Homma on jo hoidettu, lue yläpuolella oleva postaus. Kiitos myötätunnostasi. Meillä on hienot tytöt kun suostuivat putsaukseen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta laitoitteko tytöt siivoamaan oikeesti?

Vierailija
44/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy lapsia, kun vanhemmat on uusavuttomia urpoja. Toivottavasti kasvavat fiksummiksi, kuin vanhempansa.

Vierailija
45/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy lapsia, kun vanhemmat on uusavuttomia urpoja. Toivottavasti kasvavat fiksummiksi, kuin vanhempansa.

Sori mut oon lukion käynyt, mies käynyt amiksen mut on ihan yleis fiksu. ap

Vierailija
46/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kuka paskoo vielä enemmän jo tukkeutuneeseen pönttöön. Tään on pakko olla provo. Olisikohan imukuppi tai putkirassi auttaneet ongelman alkuvaiheessa. Ja jos oikeasti teillä olisi ollut ongelma, niin varmaan muitakin putkimiehiä olisi löytynyt kuin miehen kaveri jos on talon ainoa vessa kyseessä.... tai sitten isännäitsijän lähettämä työmies jos ei ole omakotitalo kyseessä.

Tään on pakko olla provo, oikeasti.

Jos ette halua itse tyhjentää, niin soittakaa ammattilainen paikalle.

Vierailija
47/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kuka paskoo vielä enemmän jo tukkeutuneeseen pönttöön. Tään on pakko olla provo. Olisikohan imukuppi tai putkirassi auttaneet ongelman alkuvaiheessa. Ja jos oikeasti teillä olisi ollut ongelma, niin varmaan muitakin putkimiehiä olisi löytynyt kuin miehen kaveri jos on talon ainoa vessa kyseessä.... tai sitten isännäitsijän lähettämä työmies jos ei ole omakotitalo kyseessä.

Vessa on jo putsattu, problem solved. Ei oo imukuppia meillä. ap

Vierailija
48/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vessa toimii nyt, tukkeuma pois :)?

t. karhupumppunainen, joka on tässä kuukauden sisällä joutunut tekemään ton kahdesti, kun muut perheessä ei pysty, ei tosin lattialta asti :D

Vierailija
49/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. karhupumppunainen, joka on tässä kuukauden sisällä joutunut tekemään ton kahdesti, kun muut perheessä ei pysty, ei tosin lattialta asti :D

Siis tytöt putsas vessan ja mä moppasin lopuksi. Pytty ei toimi mutta kakataan ämpäriin niin kauan kun mies saa tämän putkimies kaverinsa puhelimella kiinni ja paikalle. ap

Vierailija
50/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tytöt putsas vessan ja mä moppasin lopuksi. Pytty ei toimi mutta kakataan ämpäriin niin kauan kun mies saa tämän putkimies kaverinsa puhelimella kiinni ja paikalle. ap

:)

Vierailija
51/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole teidän pienten tyttöjen homma todellakaan.

Mun mies täällä kännissä meuhkaa, että tytöt siivoa sen kun ovat tän aiheuttaneetkin, mut en tiiä tuntuu jotenkin väärältä laittaa pienet tytöt siivoamaan noita ulosteita? Mies ei suostu soittamaan mitään firmaa paikalle ''paskan takia'', kaveri ois kuulemma aukassut pöntön ilmaiseksi. ap

Tässä taitaakin olla kyseessä sellainen ns elämänkoulu-tapaus.

Ei kai siinä muuta kuin että happy holidays paskanhajun keskellä :D

Vierailija
52/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole teidän pienten tyttöjen homma todellakaan.

Mun mies täällä kännissä meuhkaa, että tytöt siivoa sen kun ovat tän aiheuttaneetkin, mut en tiiä tuntuu jotenkin väärältä laittaa pienet tytöt siivoamaan noita ulosteita? Mies ei suostu soittamaan mitään firmaa paikalle ''paskan takia'', kaveri ois kuulemma aukassut pöntön ilmaiseksi. ap

Tässä taitaakin olla kyseessä sellainen ns elämänkoulu-tapaus.

Ei kai siinä muuta kuin että happy holidays paskanhajun keskellä :D

mmm sori mutta lukio mulla käyty ja mies amiksen. Ei haise enää muuta kuin pytty ja ämpäri. ap

Vierailija
53/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska provo.

Iskit asian ytimeen!

Vierailija
54/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkiviisautta, mutta miksi paskoa pönttöön tuossa tilanteessa? Viritätte roskapussin pönttöön ja sitten ulostamisen jälkeen pussi ja paperit roskiin.

No ei tullu mieleen alkaa viritellä mitään pusseja. Mies sano, että kakataan pönttöön, koska sen putkimies kaveri tulee kuitenkin aukasemaan sen vehkeillä kohta. No eipä oo tullut parin päivän aikana ja vastaa puhelimeen vaikka lupas tulla 2 tunnin sisällä. ap

Pakko olla provo. Ei kai kukaan ole niin tollo että paskoisi tukossa olevaan pöntöön. Ei se ole kivaa sille putkarillekkaan että pitää alkaa lapioimaan ensin paskaa pois pöntöstä että pääsee töihin. Luultavasti putkari olisi sanonut että tulee udestaan kun olette ensin keränneet paskanne pois.

Vierailija
55/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkiviisautta, mutta miksi paskoa pönttöön tuossa tilanteessa? Viritätte roskapussin pönttöön ja sitten ulostamisen jälkeen pussi ja paperit roskiin.

No ei tullu mieleen alkaa viritellä mitään pusseja. Mies sano, että kakataan pönttöön, koska sen putkimies kaveri tulee kuitenkin aukasemaan sen vehkeillä kohta. No eipä oo tullut parin päivän aikana ja vastaa puhelimeen vaikka lupas tulla 2 tunnin sisällä. ap

Pakko olla provo. Ei kai kukaan ole niin tollo että paskoisi tukossa olevaan pöntöön. Ei se ole kivaa sille putkarillekkaan että pitää alkaa lapioimaan ensin paskaa pois pöntöstä että pääsee töihin. Luultavasti putkari olisi sanonut että tulee udestaan kun olette ensin keränneet paskanne pois.

Se putkimies on mun miehen kaveri ja miehen mukaan sil ois ollu vehkeet millä lähtee. ap

Vierailija
56/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten se lapioiminen on vielä edessä..

Vierailija
57/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten se lapioiminen on vielä edessä..

Mies sano et sen kaveri voi hoitaa lapioimisen, mut ei se vastaa puhelimee ja lupas jo pari päivää sitten tulla.  ap

Vierailija
58/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehen kaveri tulee huomenna tai ylihuomenna, siihen saakka vaan paskotte ämpäriin. Mikseiköhän vastaa puhelimeen, vaikka lupasi tulla?

Vierailija
59/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että miehen kaveri tulee huomenna tai ylihuomenna, siihen saakka vaan paskotte ämpäriin. Mikseiköhän vastaa puhelimeen, vaikka lupasi tulla?

No paha sanoa. Mies sanoi että voi olla kännissä kun on lomat ja joulu tulossa, tiedä sitten.. Pakkohan tässä on johonkin kakata. ap

Vierailija
60/86 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No paha sanoa. Mies sanoi että voi olla kännissä kun on lomat ja joulu tulossa, tiedä sitten.. Pakkohan tässä on johonkin kakata. ap

Käy hakemassa huoltoyhtiöstä lainaksi se karhupumppu? Se oikeasti toimii ja saat omin neuvoin tukoksen auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän