Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutan ensi vuonna jenkkeihin, pääsin NASAan töihin

Vierailija
23.12.2015 |

Palkka on aivan uskomaton, mutta se ei toiminut motivaattorina tässä tapauksessa, NASA on ollut pakkomielteeni jo lapsesta asti. Kummallista tässä on se, että en ole käynyt mitään virallista koulutusta vaan olen itseoppinut. Olen tutustunut vapaa-ajallani astrologiaan ja tietoni ovat ilmeisesti tehneet vaikutuksen heihin. Minulla on youtubessa pari videota, jossa kerron aiheesta hyvin yksityiskohtaisesti ja noiden videoiden perusteella minut valittiinkin sinne. Avaruuteen en kuulemma pääse, vaan joudun työskentelemään ihan Maasta käsin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat lähteä ennenminkin Niuvanniemeen. Minä sitävastoin olen oikeasti ollut USAssa töissä. Palkka hyvä ja verot pienet. Ei turhia spurgujen juottoveroja ja maksuja. Hullu akka pakotti tänne asumaan. Elämäni suurin virhe. Olisi pitänyt lähettää akka yksin tänne jo siinä vaiheessa. 

Vierailija
22/23 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat lähteä ennenminkin Niuvanniemeen. Minä sitävastoin olen oikeasti ollut USAssa töissä. Palkka hyvä ja verot pienet. Ei turhia spurgujen juottoveroja ja maksuja. Hullu akka pakotti tänne asumaan. Elämäni suurin virhe. Olisi pitänyt lähettää akka yksin tänne jo siinä vaiheessa. 

Ja roikut kiinni hullussa akassa ja maksat itsesi kipeäksi. Mitä se kertoo sinusta? Et ainakaan mitään älyä vaativia tehtäviä ole tämän kertomasi perusteella voinut tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja roikut kiinni hullussa akassa ja maksat itsesi kipeäksi. Mitä se kertoo sinusta? Et ainakaan mitään älyä vaativia tehtäviä ole tämän kertomasi perusteella voinut tehdä.

En roiku. Akka on pois kuvioista ja minä suunnittelen jo takaisin lähtöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan