Miten teidän miehet osallistuu joulun laittoon?
Meillä ei juuri mitenkään... Ollut töissä eiliseen saakka ympäri pyöreitä päiviä, illalla sitten lämmitti saunan ja saunoi naspurinmiehen ja oluen kera. Nyt nukkuu tottakai. Ei olla käyty yhdessä kaupassa lainkaan eikä tehty yhdessä joulun eteen mitään ja itseäni harmittaa.
Olen siivonnut, laittanut lapsille lahjoja, leiponut lasten kanssa ja fiilistellyt muuten vaan joulua heidän kanssaan. Mies ostanut lahjat lapsille ja hankkinut kinkun. Meillä iso ulkosauna, kiva lämmitetään jouluksi ja siivoamatta se vielä kun en ole ehtinyt ja jaksanutkaan. Harmissani avauduin tilanteesta miehelle äsken ja sain silkkaa kettuilua niskaani. En ole kuulemma tehnyt minäkään mitään muuta kuin siivonnut joulun eteen ja se kuulemma kuuluu perushommmiin... Mutta ei ainakaan hänen?! Just nyt tekis mieli pistää tuo kettuileva mätisäkki taipaleelle!
Kommentit (24)
Maksaa kaiken, minä teen käytännön asiat. Toimii hyvin koska olen kotona. Ja tiedoksi niille jotka huutaa heti että elät miehesi siivellä niin ei. Mieheni elää "minun siivelläni" koska olen sattuneista syistä varkas. Mies haluaa kustantaa joulun ja se sopii minulle.
Tänä vuonna paljonkin enemmän kuin minä.
Olemalla töissä ja pois jaloista. Tilasi netistä lahjoja ja antoi rahaa. Kuusta en ole ehtinyt lasten kanssa hakea joten se jäänee miehelle huomiseksi.
Ruoat varmaankin tehdään aikalailla puoliksi, samoin siivous. Minä olen ostanut lahjoja, mies hakenut kuusen.