Vierailija

Mieheni spema on tutkittu 10v sitten. Tällöin tyttösiittiöitä oli noin 70%, poikasiittiöitä noin 30%.
Uteliaisuudesta kysyn, onko tämä suhdeluku aina sama, vai voiko esim nyt kymmenen vuoden jälkeen suhdeluku olla kääntynyt toisinpäin? Vai onko hänen spermassaan koko iän aina tyttösiittiöitä enemmän? :)

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

10 vuotta sitten ap:n mies oli tossun alla... jos on nykyäänkin tossun alla niin suhde on sama ellei jopa tyttösiittiöiden osuus kasvanut.

Tämä ei ole tieteellisen tutkimuksen tulos vaan ihan oma havainto siitä että tossun alla olevat miehet saavat paljon suuremmalla todennäköisyydellä tyttöjä kuin poikia.

Vierailija

En muista valitettavasti tarkkaa hintaa, 100-200€:n välillä muistaakseni, :)

Ei ole kyllä mun mies tossun (eikä tussun) alla, ;D

Onko kellään tietoa?

Ap

Vierailija

Mitä helvetin väliä tollasella on :O mulle on ihan se ja sama mitä sieltä tulee! Mulla sekä miehellä ,tyttö ja poika sekä nyt raskaana. Ei mua kiinnosta oisko kaikki siittiöt vaikka tyttöjä tai poikia! Yhteensä mulla 3 tyttöä ja toi poika.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä tuollaisia tutkimuksia tehdään? En ole ikinä kuullut, vaikka väittäisin aiheesta jonkun verran tietäväni.

No sitten varmaan tiedät, että tämä kuuluu ihan normaaliin spermatutkimukseen...

T. LL

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuollaisia tutkimuksia tehdään? En ole ikinä kuullut, vaikka väittäisin aiheesta jonkun verran tietäväni.

No sitten varmaan tiedät, että tämä kuuluu ihan normaaliin spermatutkimukseen...

T. LL

Miten siittiöt erotellaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T. LL

Miten siittiöt erotellaan?

??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laboratoriotutkimuksen yhteydessä.

T. LL

Siis minkälaisella tekniikalla?

?? Kiinnostaa ihan oikeasti. En ole koskaan kuullut tällaisesta tekniikasta, millä luotettavasti pystytään siittiöt erottelemaan. Sehän voisi olla todellinen läpimurto pareille, jotka tahtovat valita lapsensa sukupuolen. Microsortinkin teho taitaa olla vain jotain 70% luokkaa.

Vierailija

Tää aihehan on muuten tabu. Joku joskus kysyi joltain asiantuntijalta, ja vastaus oli tyyliin hiljaa, seksisti. Mulle on ihan sama mitä sukupuolta lapset on, mutta olis silti kiinnostavaa tietää onko olemassa miehiä, jotka ei voi saada esim. tyttöä. Aikoinaanhan kuninkaat vaihtoi vaimoa, kun ei tullut miespuolista perillistä. Tyhmää sikäli, jos "vika" on miehessä.

Vierailija

Eikös vanhat miehet tee suhteessa enemmän tyttöjä eli mitä vanhempi ukko niin sitä suurempi tod.näköisyys että tyttösiittiöitä on enemmän. Poikkeus vahvistaa säännön ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat