Mies osti 2kg kinkun.
Meillä on tapana paistaa kinkku aatonaattona ja silloin iltamyöhällä maistella siitä ekat siivut. Sitten sitä syödään aamupalalla limpun päällä ja vähintään kahdella päivällisellä. Saattaapa joku yölläkin siivun syömässä. Pakkaseen olen laittanut jos jää. Tästä kinkusta tuskin jää mitään!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti mun siskonperhe ei tule Tapanina meille syömään. Ehkä tulevat ehkä ei, heistä ei etukäteen koskaan tiedä varmaksi.
Ap
Ehkä heille on ruokaa, ehkä ei. Yllätysvieraille ei koskaan tiedä varmaksi.
Siis syöttekö te hurskaat sianlihaa? Minä nautin naisen perseen perspanoista.
Vierailija kirjoitti:
23cm toivottaa hyvvää JOULUA thaikkulaan :)! AH
Kuittaan, täällä nautitaan thaikku shemalen perseen hoonauksesta.
Minkä kokoinen kinkku teillä on normaalisti?
No ette syö yömyöhällä vaan paistatte vasta aamuksi. Aamulla maistelette ja aattoiltana syötte. Joulupäivänä ja tapanina jotain muuta.
Onko teitä vaan siis kaksi syöjää?
Meillä on aina tuore kinkku potkalla. Nyt oli vaikea löytää. Yhdessä kaupassa vain yksi 14 kg. Onneksi toisesta löyty 10 kg. Muuten ois ollu joulu pilalla. Maistuu ihan erilaiselta kuin pienet juhlakinkut. Rullat ihan kauheita
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti mun siskonperhe ei tule Tapanina meille syömään. Ehkä tulevat ehkä ei, heistä ei etukäteen koskaan tiedä varmaksi.
Ap
Kai teillä nyt jotain muutakin on tarjottavana kuin pelkkää kinkkua. Eikö ole vähän vanhanaikaista olettaa, että kaikki syövät kinkkua? Itse otan jouluaattona kohteliaisuudesta yhden kinkunsiivun, mutta se jää siihen. Meidän suvussa vain pari miestä on persoja kinkulle, mutta muille se ei maistu.
2,5 kilon ostin minä. Meitä on neljä, kaksi parikympin päälle olevaa opiskelijapoikaa tulee myös kotiin. Ei me tarvita enempää. Kalkkunaa on kilon pala ja kalaa jonkin verran. En ole koskaan tajunnut jättisuuria kinkkuja, joita syödään monta päivää.
Ei taida ap:ta nyt kiinnostaa keskustella tilanteestaan. Ehkä nytkin on liian kiire, kun huomennakaan ei pääse kauppaan klo 7 - 21 välillä niin millään.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ovatko yhtä kovia syömään kinkkua kuin sinä?
Minä ostin järjettömän hyvän makuisen 3kg valmiin sianpalan,eiköhän sillä pärjätä eikä tarvitse sotkea paistohommien kanssa.