Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~HAAVELIJAT VIIKKOON 7~~~~

13.02.2006 |

Ei ainakaan mulle sattunu silmään pinoa tälle viikolle, Liipe oli jatkanu viikonloppuun. Joten alotan nyt uuden... Liipen tekstin vois varmaan siistää tänne... Tai sit kirjottaa kokonaan uuden.

Sen pitemmittä puheitta hyvää alkanutta viikkoa kaikille, miun täytyy nyt hoitaa muutama tooosi tärkee juttu, palaan sit uudelleen.

-S-

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin eilen muutaman sidukan kun poitsu nukku....kylläpäs se nousi päähän!Mulla on kyllä menkkojen ja oviksen aikana se että ei tartte paljoa juoda niin on humalassa=)vaikka ei tarkotus tosissaan ollu humaltua=)Tultiin mun äidin luokse taas kylään(joka viikonloppu tullaa/pyritään käymään)Siskon tyttökin on tulossa hoitoon kun ne lähtee ostoksille ihan rauhassa....

Sane:tervetuloa porukaan!Ja kaikki muutkin jos en ole vielä toivottanut!

Luin keskiviikkona iltasanomista,kun siinä oli semmonen otsikko mitkä lääkkeet tapaa seksi halut...niin mun e-pillerit oli listalla..eikä ihme!Nyt siis emme käytä mitään ehkäsy paitsi että ei päästetä sisään=)no oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
42/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä tympeet fiilikset, ei päästäkään tänä iltana miehen kans ulos kun poika tuli uudestaan kipeäksi. Harmi mut ei voi mitään. Sitä kun vaan jotain odottaa ni harmittaa kun ei toteudu. Mut enemmän harmitaa kyllä toi poika, pieni reppana yskii ihan kauheesti ja nenä vuotaa. Tietää taas sitä että että ensi viikon alku ollaan ainakin kotona... Toivottavasti paranee pian.

Snowflake: Mainitsit että olit lukenut jostain lääkkeitten vaikutuksesta seksi haluihin, harmi kun en itse lukenu. Oon ihan varma että minunki pillerit ois ollu siellä listalla. Kun nyt joulukuussa aloitin pillerit ni eipä oo paljon sen jälkeen tehny mieli. Just tuossa yksi päivä naurettiin että on ainaki varma ehkäisy keino! Jos saan udella mitkä pillerit siinä oli?

Täytyy tässä vissiin rueta jotain ruokaa laittamaan että saadaan syödä kun poika herää. Meni päikkärit tänään vähän myöhempään kun nukku aamulla pitempää.

Lauantain jatkot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttuli-81:Mä söin cerazetteja,mulle ei mitkään muut käy kun on se migreeni ja sit riski saada veritulppa....mitkä pilsut sulla on jos saan kysyä?Harmi että teidän poitsu on kipeänä=(Taitaa meijänki poitsu olla tulossa kipeäksi kun on itkunen ja haluaa olla koko ajan sylkyssä,mikä ei ole normaalia=)

Vierailija
44/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnex enää vko ja avokki tulee kotiin=)Mä varasin kampaajan 28.päivä=)sit ukko on taas ällikällä lyöty kun koko ajan vaihtuu lookki=)Noh eipäs mulla kummempia....

Vierailija
45/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pojan nukkumaan, onneksi nukahti helposti vaikka nukkuikin päikkärit aika myöhään. Annettiin pojalle suppo ja yskänlääkettä jospa nukkuis paremmin, eikä alkais yskittämään. Ihan hirvee huuto tuli siitä yskänlääkkeestä, ei vissiin ollu mitään herkkua.

Snowflake: Mulla on harmonet merkkiset pillerit. Söin samoja monta vuotta ennen raskautta, en muista että sillon ois ollu tämmöstä. Mut nyt on kyllä selvä ero pillerittömään elämään, on kuihtunu seksi elämä ihan olemattomaksi. Vähän itseenikin ärsyttää miksi ei voi tehdä mieli. Ehdottelin jo tuossa miehelle että entä jos jättäsin pois, mut sit täytyy pelätä sitä vahinkoo...

Onko se sinun miehesi kaksi viikkoa siellä reissussa vai? Minäkin oon suunnitellu että menisin ensi kuun alussa kampaajalle. Teetkö kuinka radikaalin muutoksen tukkaan?

Meillä on muuten mies ihan selvästi ruennu miettimään minkälaista ois jos tulisi toinen, monessa tilanteessa siitä puhuu. Aika negatiivisia juttuja vielä, mut hyvä kun miettii asiaa. Itse vaan aina myötäilen... Tämä voi olla hyvä taktiikka. :)

Vierailija
46/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies tuli tuohon kurkkimaan. Saunaan kävi minua pyytämässä, nyt ollaan jäähdyttelemässä, kohta takas saunaan. Piti siis vielä sanomani että aika itsekeskeistä tämä minun kirjoittelu, mutta kun en vielä porukkaa kunnolla tunne ja kun on täällä tänäänki ollu niin hiljaista.

Nyt lähden takas löylyihin. Katsotaan jos vielä tämän illan nimissa palailen. :)

Vierailija
47/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pikaseen pinoudun... ihan äkkiseltään luin muiden kirjoituksia, mutta nyt on pitänyt niin kiirettä etten ole kerennyt edes lueskella.. harvinaista meillä ;)

sane: tervetuloa joukkoon!!!

Minä täällä trimmaillut koiraa ja muutenkin mennyt koirien kanssa kaikki aika...no hyvä jos saisi ajatukset pois vauvakuumeesta. mut ei sittn pitää ostaa vauva lehtiä ja lukea niitä ja sitten lueskelen netistä toisten synnytystarinoita.. ja joku puhuikin addikteista.. tosin kohdituen curlingiin, mutta mulle noi synnäri tarinat on selvästi joku addikti. :)

lasten kanssa käytiin kattoo kissanpentuja tossa lähellä ja tietty esikoinen oisi halunut niitä kaksin kappalein. lupasin että saa heti kun sillä on rahaa ostaa itse.(yksi pentu maksaa 500-1000e eli ei varmaan ihan heti tarvii pelätä että kissa tulisi talon) tai no onhan meillä noita jo ennestäänkin.

tänään tuli ovis olotila ja hirmuinen vauvakuume taas iski. miksi ei nyt just voisi tulla raskaaksi..plaa!!!!

no joo pitää kai lähteä ulkoilemaan koirien kanssa.. jos vaikka unohtuisi hetkeksi.

Vierailija
48/50 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas vaihteex kirjoittelen.. jostain kumman syystä ei saa aikaiseksi kirjoittaa, vaik käyn lukemassa!

mulla vapaata.. ku meen yöx..kolmivuorotyön " ihanuuksia"

kirjoitin miehelleni eilen kirjeen.. jossa kerroin taas vauvakuumeestani jne.. kerroin siin ette jos piakkoin tärppäis, niin milloin ois eka neuvola, ultra ja niin edelleen. huomas kirjeensä pöydältä ennen saunaanmenoa.. jutteli vauvoista sit oma-aloitteisesti myöhemmin.. taitaapa siihenkin kuume iskeä hiljalleen.. pitäs hakia kummityttö (9kk) hoitoon ja miehen kuumetta nostattaa!!!

ny pitää mennä miehen kaa huutokauppaan!!

Vierailija
49/50 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä on kyllä niin tyytyväinen siitä, että tekee kolmivuorotyötä.. maanantai aamut on vaikeimpia joten mä olen taas enemmän kun tyytyväinen vilkkaan viikonlopun jälkeen että menen vasta yöksi töihin!

Me käytiin viikonloppuna mm. ristiäisissä kaiken muun kiireen keskellä.. ja oli ihana huomata, että mieskin oli sulaa vahaa se käärö sylissään =) Kyselin taas, että tuntuuko ajatus isyydestä edelleen yhtä pelottavalta vai alkaako paniikki jo helpottaa.. mies vastasi, että kyllä hän haluaisi lapsen, mutta aina kun " sovitaan" että nyt jätetään ehkäisy pois niin sille iskee paniikki ja se pyytää että odotetaan vielä pari kuukautta. Ja minähän odotan koska toivon, että toi panikoiminen menee ohi ja edes suunnilleen yhtä innoissaan heitetään pillerit roskiin. Jos se ei mene ohi ja tää jatkuu vielä pitkäänkin niin sitten voi olla että minunkin asenne muuttuu.. =)

Nipsuli: Mä harrastan tota samaa, kirjeiden kirjottelua miehelleni =)

Kirje on ainakin mun kohdalla hyvä vaihtoehto saada mies kuuntelemaan mitä mä haluan sanoa. Kirjettä lukiessa se ei voi keskeyttää mua ja kertoa omaa näkökantaansa siihen väliin vaan se joutuu ensin kuuntelemaan loppuun asti ja vähän miettimäänkin asiaa.. ja se voi lukea sen kirjeen moneen kertaan uudelleen ja pohtia mitä haluaa sanoa ennen kuin puhumme aiheesta.

Meillä on mielestäni toimiva ja onnellinen suhde, mutta joskus vaikeista tai kipeistä asioista on vaikea puhua kylmiltään, kasvotusten.

Joskus on helpompi pohjustaa asia niin, että saa miettiä itse rauhassa miten asiansa esittää, laittaa sen paperille ja antaa miehelle aikaa sulatella se.

Koiruus tossa kyselee joko mä veisin sen nuuskimaan päivän uusia tuoksuja joten tässä mun kuulumiset tältäerää..

Mukavaa viikonalkua muille haaveilijoille!

Vierailija
50/50 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] ♥ Valtavan paljon onnea, JennaJanette, pienestä pojasta - nyt jo kahden viikon ikäisestä!!! ♥ [/color]

Ja sorry muut, kun tunkeilen pinoonne. Olen entinen Puolukoissa pinoutuja, tosin aktiivinen olin joskus puolitoista vuotta sitten. Olen käynyt silloin tällöin kurkkimassa, mitä vanhoille puolukkatovereille kuuluu - kunnes he lähtivät suljettuun yhteisöön. Tuli jostakin mieleeni, että JennaJaneten laskettu aikahan oli helmikuussa, jokohan hän on synnyttänyt, ja kun en muualtakaan voinut tietoa löytää, kokeilin tätä. Mikä lie aavistus johdatti, kun näin onnekkaasti kävi, että tämä pino oli vielä näinkin pinnalla ja JJ oli käynyt ilmoittamassa syntymästä. :)

Aurinkoista kevättä kaikille! Ja tsemppiä vauvakuumeen keskelle!