~~~~HAAVELIJAT VIIKKOON 7~~~~
Ei ainakaan mulle sattunu silmään pinoa tälle viikolle, Liipe oli jatkanu viikonloppuun. Joten alotan nyt uuden... Liipen tekstin vois varmaan siistää tänne... Tai sit kirjottaa kokonaan uuden.
Sen pitemmittä puheitta hyvää alkanutta viikkoa kaikille, miun täytyy nyt hoitaa muutama tooosi tärkee juttu, palaan sit uudelleen.
-S-
Kommentit (50)
On kyllä tosi tylsä alkuviikko ollut. Ei ole voinut tuon korvapotilaan kanssa olla ulkona niin onpahan tullut siivottua. Ajattelin jo että josko uskaltautuisi huomenna avoimeen pk:hon kun tyttö on kaikin puolin oma virkeä itsensä.. Ei oikeen pää kestä tätä neljan seinän sisällä istumista.
Jos sitä kävis kuitenkin vaan lenkillä.
Sitä mun piti kysyä että miten kauan te Haaveilijat olette olleet olemassa?
Mä lähtisisn ihan mielelläni jonnekin reissuun, ei vaan ole tuota rahaa niin paljoa että pääsis. Ollaan erittäin huonoja säästäjiä :) Viikonloppuna on sentään sen verran vaihtelua että tuo esikkomme menee hoitoon ja äiti ja isi kaapelitehtaalle messuilemaan.
Jos siinä iltasella/yöllä sitten sais puhuttua ukon pyörryksiin ja saatais kakkonen aluille ;)
Katsoiko kukaan viime viikon 4D:tä? Kyllä oli taas itku herkässä kun niitä pienimmistä pienimpiä katseli :( Kyllä sitä toivoo ettei osu omalle kohdalle.
Ja ihan uteliaisuudesta: Miten ihmeessä noita erivärisiä tekstejä ja sydänkuvioita saa tehtyä???
-Sirppana-
...v****! Kirjotin ainakin kilometrin verran ja kone hävitti koko jutun!!! EI!
Pikauusintana...
Snow:
Toivottavasti aika menee nopeasti ja saat miehen pian takasin kotiin. Ja onnea miehen lämpiämisen johdosta! Oo sie se eka niin mie yritän olla toka... ;)
Sirppana:
Tervetuloa! Värien käyttöön sun muuhun löydät ohjeet " Saitista sanottua..." -osiosta. Haaveilijat on ollu koossa vasta ehkä reilun kuukauden verran. Ennen sitä oli Puolukat, joissa meistä muutama ehti vaikuttaa vähän aikaa ennen kun hyö siirtyivät sit suljettuun foorumiin.
Voi että miuta nyt harmittaa se teksti... En enää muista mitä olin kirjotellu. Hirveesti kaikkee.
No, pakko kuitenkin rientää.
Ja ihan hirmusti onnea JJ:lle, jos vielä käyt tätä lukemassa!
-S-
JennaJanetelle(menikö oikein..?) paljon onnea!!
Mulla myös hakusessa nimimerkit yms. mut toivottavasti nekin tässä ajan kuluessa selkenee:) Tai voihan tietty olla että pääsette kaikki plussaamaan ennen kuin muistan ne..
Ystävänpäivä meni ilman sen kummempia erikoisuuksia, yleensä me muistetaan synttäreinä toista jollain vähän spesiaalimmalla, jos silloinkaan..ei olla kauheen juhlivaista porukkaa. Tänään muuten on mun ja miehen vuosipäivä(5 vuotta täynnä, jee!), mut mies on sairaalassa pienimuotoisen leikkauksen takia ja tulee vasta huomenna kotiin:( Oon koko päivän mennä tohottanut tytön perässä ja alkaa olla jo aika väsy..pitänee mennä nukkumaan kun vielä ehtii..
Hyvät yöt teille!!
Taitaa kaikki olla vielä töissä tai koulussa, pinokin oli pudonnu jo toiselle sivulle...
Ei kuulu mullekaan sen kummempia, onneks on taas yks koulupäivä takana. Motivaatio on täysin kateissa. Voi kun valmistuisin jo... Huoh.
Niin vai kisojako katotte? ;) Myö katottiin eilen curlingia, alettiin ihan vitsillä sitä kattomaan, mut se olikin oikeesti aika jännää! Hih!
No, mie taidan käydä päikkäreille, väsyttää kamalasti.
Ai, joku olikyselly niistä miehen pääsykokeista... Ihan hyvin ne oli menny, nyt vaan odotellaan. Yhtään ei osaa veikata, pääseekö se vai ei, kaikki on mahdollista. Parin viikon päästä pitäis tulla tieto, joten vielä joudutaan jännittämään... :)
-S-
Kävin tänään ystäväni kanssa kauppakeskuksessa pyörimässä ja voi herran jestas... Kyllä oli H&M:ssä iiiiiiiihania vauvan vaatteita :) Sulosia " vauva nalle puh & co" potkareita. Bongasin yhden kokoa 44, kyllä ne vauvat on sitten pieniä! Ei meinaa enää muistaa kun oma " vauva" täyttää loppu kuusta kolme.
Meillä vauvakuumetta potee äiti ja poika :D Kaksi yhtä vastaan, katotaan kauan meidän tarvii tehdä käännytys työtä... Poika on pienestä pitäen tykännyt vauvoista ja huokailee aina pikku väkeä nähdessään:" ihana vauva" . Hoitopaikkansakin oli nyt tullu n.vuoden ikäinen tytteli niin poika pihalla komentaa muita että ei saa kiusata meidän X:ää. Ihana että pitää jo tuossa iässä pienemmistän huolta.
Vauvakuumetta olen potenut eriasteisesti 13-vuotiaasta asti :) Raskaus aikana ei ollu vauvakuumetta, mutta jo heti " synnytyspöydällä" haaveilin tosiaan että milloinhan sitä tehdään seuraava, kun oli niin helppo homma ;) Eniten synnytyksessä pelkäsin ponnistus vaihetta ja sitten se ei kestänytkään kuin vartin, niin olin ihan et vähänkö synnytys on helppoa :D Mutta ne supistukset olikin sitten viedä järjen :(
En vielä ehtinyt perehtyä muiden kirjoituksiin. Kiireessä tulin äkkiä kertomaan hieman itsestäni. Nyt tarvii lähteä iltapuuhiin tuon täystuhon kanssa :)
Terkuin: Hermione :)
Taas on yksi tentti takana ja seuraavaan on onneks pari viikkoa, mutta ennen sitä pitää kyllä tehä yks seminaari työ ja työselostuksia... Eli kouluhommat ja nuo olympialaiset on pitäneet mua kiireisenä niin en oo paljo kerennyt kommentoimaan teidän juttuja.
Sonnai:
Kannattaa aina kopioida oma teksti ennen kun lähettää sen, jos vaan sattuu muistamaan, aika usein nimittäin oon täältä lukenut että kun on pitkän viestin kirjottanut kaikki onkin sitten lähetettäessä hävinnyt :(
Tervetuloa Hermione81 :)
Milenna:
En minäkään muista mitä kukin on kirjoittanut ja kun nyt on tullut uusia niin kovalla vauhdilla (mikä on mukavaa, kun meitä oli aluksi vaan muutama) niin ei millään kerkeä pysyä perässä mikä tilanne kenelläkin on, mutta pidän aina kahta selainta auki niin toisesta voi lukea mitä toiset on kirjotelleet ja toiseen voi itse kirjoittaa :)
Sirppana:
En kattonut, kun luin täältä vasta seuraavana päivänä siitä, jos oisin tiennyt etukäteen niin oisin varmaan katsonut.
Missäs Tansku on? Ja muutkin tulkaahan kirjottelemaan, niin saadaan pinoon vauhtia :)
Enpä ole taas vähään aikaa tänne kerennyt. Päivät menee koulussa ja illalla on muuta puuhaa. Ja nykyään täytyy mennä aikaisin nukkumaan että saa vähän nukutuksi, poika nukkuu nykyään tosi huonosti, herää yöllä eikä meinaa millään jatkaa unia. Mikä lie sille tullu... Ja lauantaina pitäis viedä poika mummun ja ukin luo yö kylään, mikenkähän mahtavat pärjätä. Toivottavasti hyvin, meinattiin nimittäin lähteä miehen kanssa käymään juhlimaan. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa, oisko ollu marraskuussa... Tässäpä näitä omia asioita kerrakseen.
Sonnai(?): mekin ruettiin katsomaan yksi ilta sitä curlingia vähä vahingossa ja siihen jäi ihan koulluun, oli pakko katsoa se loppuun. Nyt on muutenki kiva kun on nou olympialaiset ni on melkein aina jotain katsottavaa, jos ei oo mitään tekemistä, ihan kun ei nuita koulu hommia ois sitä varten... :)
En oikein osaa mitään kirjoitella kun vaan nopeasti luin noi aikaisemmat kirjoitukset. Toi on muuten hyvä systeemi että on koko viikko samassa, kun en minäkään joka päivä kerkee lukemaan ni ei tarvii mistää aikaisempia juttuja etsiä.
Mutta nut täytyy kyllä lähteä suikuun, en millään enää jaksais, mutta en aamulla kerkee kun ollaan pojan kanssa kahdestaan, mies on töissä. Eiku vaan öitä kaikille!
kun osais vielä kirjottaa ni oispa hieno homma.
Sonnai: siis koukkuun...
Taitaa olla silmät jo liian ristissä tähän hommaan. =)
Taitaa näin aamusta kaikki olla töissä, koulussa tai muuten vaan omissa hommissa. No, jospa saisin seuraa. Kävin viemässä pojan hoitoon ja mieskin tuli töistä. Tuollahan tuo vaan telkkaria katsoo, ei ole paljon seuraa hänestä. Jospa me jotain keksittäis kun on kerranki päivä aikaa puuhailla kahdestaan.
Mitäs teillä muilla kuuluu viikonlopun suunnitelmiin? Meillä olisi siis tarkoitus lahteä huomen illalla vähän viihteelle, mietittiin että jos kävis elokuvissa ja sit syömässä ja vähä juomassa. Saa nyt nähdä mitä sitä sit tehdään.
Kysymys olisi teille, joilla on jo lapsia. Kun meillä on nyt noin viikon ajan tai oikeastaan siitä lähtien kun poika oli kipeänä niin yöllä nyyhkyttää unissaan, niinku että ei ole hereillä, eikä itke mutta jotenkin silleen nyyhkyttää. Viime yönä vein sit olohuoneeseen, laitoin vähän valoa ni siellä poika aukaisi vasta silmät, katsoi vähä ihmeissään minua ja jatkoi siinä sylissä unia. Sitten loppu yön nukkui omassa sängyssä ihan hyvin. Onko kellään ollu vastaavanlaista tilannetta? Mikähän vaihe tätä sit lie...
Minttuli-81:Meillä on sama melkein joka yö.Poitsu nukkuu ekat 3-4 tuntia sikeesti ja alkaa yhtäkkiä nyyhkyttää mutta ei itke.Saan sen takas rauhottumaan kun hyssytän.Varmaan pahaa unta tai muuten vaan levotonta unta.Toinen mikä meillä aiheuttaa ton on enteilevä kuume tai flunssa=)että sillai...Ja oikein mukavaa iltaa teille huomiselle=)
Meijän viikonloppuun kuuluu siivousta ja sunnuntaina onkin kummi pojan ristiäiset.Tänään pitäs mennä siskon kanssa kahville ja irtisanoutumaan kuntosalista(vaihdan lähempänä olevaan)
Ja sitten asiasta kukkaruukkuun=)eli mulla oli toissa päivänä ihan sairas ovismainen kipu oikealla puolella munasarjoja vaikka virallisesti ovis olis pitäny olla lauantaina,sillon tuli kyl limat mut tämä kuukautis mainen kipu jatkuu lievempänä koko ajan.Muo on paleltanukkin mutta raskaana kun en ole niin varmaan jotain mummo tautia=)
Avokki lähtee käymään thaimaassa samalla reisulla kun on siellä sri lankassa,ja se oli käyny snorklaamassa ja syönyt kaikkia ihania ruokia=)No onneksi me lähetään koko perhe keveemmällä jonnekkin eurooppaan vaan...jos rahat vaan riittää=)Nyt on jo vähän tottunutkin että se on siel lomalla.Ei enää itketä,mutta meen joka ilta haistamaan sen partavettä=)kuuostanko edes hullulta=)
Palailen tässä myöhemmin...
taas on jääny muutama päivä välistä etten ole edes lukenut saati kirjotellu. eilen sit kattelin pinon läpi, mutta sitten mies huomasi ja " nakkeli" jotain niin sittenpä jätin kirjottamisen sikseen. tosin sit se vaan totesi että no sehän on hyvä kun voi jossakin jutella samassa jamassa olevien ihmisten kanssa:)
mä oon koittanut pitää tuon vauvapainostuksen kanssa nyt ihan matalaa profiilia, jospa se tuosta alkaisi kohta myötäilemään näitä mun haluja. kun kyllähän se niin on että en kuitenkaan ihan oikeasti halua miestä siihen puuhaan painostaa..
viikonloppusuunnitelmia: meillä on vapaa viikonloppu (eli siis lapset menee äitinsä luokse) ja oli tuossa huomenna tarkoitus vähän tehdä pihviä ja ehkä mennä keilaamaan. se on hauskaa puuhaa mutta ihme miten sinne tulee mentyä niin älyttömän harvoin! eipä sitä varmaan ihmeempiä, ku mulla on vaan la vapaata. hiihtämässä vois kyllä kans käydä jos kelejä riittää...
ja minäkin muuten oon suunnitellu laihduttamista.. nyt ajattelin kokeilla mehupäivää, eli kun on niitä paastoja niin pitäisin sellaisen yhden päivän mehukuurin. sillai voi kuulema kokeilla vähän että minkä tyyppistä se paastoaminen on, mutta ei kuitenkaan ole kerralla niin rankkaa. ja vissiin nuita herkkujen iltasyöntiä sais rajoittaa ja liikuntaa lisätä.. oon koittanu itteäni motivoida silläkin että jos sitä vauvaa alkaa tässä jossain vaiheessa yrittämään, niin ois silloin ihan hyvässä kunnossa kun niitä kiloja vissiin voi siitä sitten monillekin jäädä. ja sit ihan fyysisesti hyvässä kunnossa niin jaksaa paremmin...
no niin, tulipas taas tarina. nyt kyllä noudatan neuvoa ja kopioin ennenku yritän lähettää tän... mukavaa viikonloppua!
Eilen oli kerhopäivä ja sen jälkeen vielä mentiin itikseen pyörimään. Hain JesperJuniorin alesta toppahousut puoleen hintaan nyt lopputalveks.. Sitten kotiin ja illalla tuli sukulaisia piipahtamaan teelle. Koneelle ei taas pahemmin kerennyt.
Ulkona on ihanan näköistä, aurinko paistaa tällä hetkellä. Pakkanen on varmaan vaan aika pureva kun on kova tuuli. Ja mittari näytti -10 astetta. Hyrrrr. Vilukissa mikä vilukissa.
Jokuhan se tuossa kirjoitti miten oli H&M:ssä katsellut pieniä vauvanvaatteita, mä sorruin eilen ihan samaan. :) Tuolle ainokaiselle kävin ostamassa jotain pientä sieltä vauvaosastolta vielä kun pituutta on vasta 75,5 cm niin siinä samalla tuli ihasteltua niitä. Kyllä se on käsittämätöntä miten pieniin vaatteisiin tuokin on joskus mahtunut.
[color=8B008B]Viikonloppuna:[/color] Tyttö menee huomenna yökyläilemään ja me mennään isin kanssa Finnish Metal Expoon. Kai sitä olis tarkoitus pari alkoholipitoista juomaakin nauttia. ;) Tänään illalla ajateltiin joku leffa katsoa.
Ja onnea paaston yritykseen, anteeksi, ei vielä ole nimimerkit hallussa niin en muista kuka siitä kirjoitti. Täytyy ottaa lunttilappu käyttöön..
Toivottavsti tuo värjäysyritys onnistuu tuossa viikonloppu kohdassa... Osaan olla välillä aika tunari jopa näinkin yksinkertaisten asioiden kanssa :D
Jaahans, nyt tuli aamupala vaippaan..
-Sirppana-
[color=red[size2]Sonnai[/color]Minä olen jäänyt gurlingiin ihan koukkuun sillä, kun kerran telkkarista ei tullut mitään muuta. Varovaan se taitaa olla addiktoivaa. Olisi kiva joskus päästä itsekin koittamaan...
[color=red][size2]minttuli81[/color]Kyllä ne isovanhemmat on meidänkin kanssa pärjänny ;) Nauttikaa yhteisestä ajastanne! Minkäs ikäinen teidän lapsi on? Niin ja curling rulettaa :))
[color=orchid]Tänään ollaan menossa tutun tupaantulijaisiin, jotka vietetään nyytärimeiningillä. Leivoin sinne mangojuusto-kakun ja nyt kielipitkällä odottelen että päääsee sitä maistamaan. Puol kuuteen asti saa odotella, ennen kun päästään sinne! Huomisesta ei ole tietoa, sään salliessa voisi vaikka mennä pulkka-/kelkkamäkeen.
Niin ja vinkiksi kaikille ¿nimimerkki muistamattomille¿! Kirjoittakaa tekstinne tekstinkäsittely ohjelmassa erikseen. Siis niin että netti on sivussa auki. Pystyy kurkkimaan ne nimimerkit ;) Silleen mä teen, eikä tarvi pähkää et hmm kukas se olikaan ku oli menossa keilaamaan :) Tai sitten se vanhan aikanen (:O) lunttilappu :)(jonka sirpanna mainitsikin)[/color]
[color=red][size2]K@thy[/color]Mukavaa keilailua teille! Pitäisipä itsekin mennä keilaamaan. On melkeen jo puol vuotta vierähtäny viime kerrasta!
Mukavaa viikonloppua kaikille! [color=plum][size=5]♥[/color]
Toivottavasti nää mun väri-jutut onnistuu, muuten on teksti melkosen sekavaa :P
tänne ennen kun lähdetään hakemaan poika hoidosta. Samalla reissulla meinattiin käydä vielä mummun ja ukin luona sopimassa huomisesta ja jos kävis kaupassa hakemassa viikonlopun ruuat ni ei tarvii huomenna käydä. Jospa ois huomennakin yhtä nätti ilma. Täällä savossa ainakin paistaa aurinko, mut on kyllä aika kylmä tuuli...
Hermione-81: Meidän poika on vuosi ja neljä kuukautta. Semmonen melko virkeä pikkumies, pitää äitin ja isin sopivasti liikkeessä. Ja myös mummun ja ukin kun siellä on... Onneksi on nuo isovanhemmat olemassa!
Mutta nyt täytyy lähteä hakamaan se pieni täystuho hoidosta!
Mukavaa päivänjatkoa!
Liitän tän tähän, että muutkin näkee... Sane on kirjoittaut tänään näin:
" Lyöttäydyn uutena tulokkaana teidän porukkaan =)
Kävin lisäämässä tietoni teidän esittelypinoon, en tosin osannut yhtä hienosti lisätä väreillä kirjoitettuna samaan listaan itseäni, mutta kyllä sieltä jokainen minunkin tietoni löytää jos niitä kaipaa.
Kuten jo alkutakkuilusta huomaa, tietokoneet ja minä emme aina ymmärrä toisiamme. Tästä syystä minua ei varmastikaan näe palstalla päivittäin, mutta uskon, että alan nyt käymään _ainakin_ viikottain kun löysin kohtalotovereita joiden kanssa vaihtaa ajatuksia.
Täällä on näköjään useammalla laihdutusprojekti päällä..
Mekin jätettiin miehen kanssa herkkujen napostelu vähemmälle vuodenvaihteessa, yritetään karistaa muutamaa senttiä vyötäröltä että mahdutaan taas kesällä pöksyihimme.
Oon yrittänyt säännöllisen epäsäännöllisesti käydä myös lenkillä, mutta minkä ihminen luonteelleen voi.. laiska mikä laiska.
Mistähän sais lisää motivaatiota, kuka tulis ja potkis mut liikkeelle =)
Mukavaa viikonloppua teille muillekin haaveilijoille, -ja kiitos sinulle joka keksit tämä " haaveilijoiden pinonkin" perustaa!
-Sane- "
Ihanaa, ihanaa, viikonloppu alkaa! Ja mulla alkaa loma! Varsinaisesti mulla ois ens viikko päättötyöviikko, mut pidän miehen kanssa loma ens viikolla ja mie teen sit opinnäytettä kun mulla olis oikeesti loma... Mutta ei tarvii kahteen viikkoon mennä kouluun!
Tutustuttakaas miut mulle ihan uuteen maailmaan... Ovislimojen ihmeelliseen maailmaan. ;) Mistäs sen nyt huomaskaan, että on ovulaatio? Tänään oon oikein tuntenu,miten jotain valuu housuihin... Nami. :D
[b]Hermione[/b]: Tervetuloa!
[b]Tansem[/b]: Esittelypinosta... Mitenkäs Pikkupiru? Pitäiskö poistaa jo listalta, kun ei se oo nyt sit enää pitkään aikaan päässy koneelle? Meitä alkaa kyllä jo aikamoinen porukka... Hyvä!
[b]Minttuli[/b]: Myö pidetään huomenna pienimuotoset pirskeet, pari miun kaveria tulee käymään ja mennään sit tanssaamaan... Ihan hauska päästä pitkästä aikaa irtautumaan arjesta, miekin niin harvoin missään käyn. Ja taidanpa ihan ottaa drinkin jos toisenkin, mulle kun ei ikinä ainakaan tähän asti oo tullu krapulaa!
[b]Snow[/b]: Lomallakos se miun mies olikin, mie luulin, että se on työmatkalla... :)
[b]K@thy[/b]: Mie oisin kanssa kiinnostunu mehupaastosta, tosin ihan kokoptkästä sellasesta. En niinkään laihduttamistarkotuksessa, mutta pääsispähän elimistö vähän puhdistumaan.
Eipä sitten kai tällä erää muuta, täytyy lähteä hyvittelemään eilistä riitaa... Miksei sitä äksyillessä ikinä muista, miten paljon jälkikäteen nolottaa?
Jatkoja!
-S-
Pikaseen kirjottelen kun mies lähti käymään tuossa lähikaupassa.
Tervetuloa uusille, (nyt kyllä unohtu nikki...) mukava saada lisää porukkaa, ja ei haittaa vaikkei joka päivä ehtisikään kirjottelemaan :)
Sonnai:
Niin, voishan sen Pikkupirun poistaa ens päivityksen yhteydessä, kyllä hän varmaan tulee ilmottelemaan itsestään jos pääsee/haluaa taas mukaan.
Viikonlopuksi ei oo vielä mitään kummempia suunnitelmia, pitäs varmaan jo pikku hiljaa rueta pakkailemaan kamoja sitä muuttoa varten, kun vajaan kahen viikon päästä pitäs jo asua sielä uudessa kämpässä.
Mukavia viikonloppu suunnitelmia kuulu teillä olevan, pitäkäähän hauskaa :) Ja Hyvää Viikonloppua kaikille!
Sonnai:juu siis ihan loma matkalla työkavereitten kanssa....se on soitellu koko ajan ja syyttää itseensä huonox avokiks kun lähti ilman meitä=)ei se miun mielestä ole...tekee ihan hyvää olla erossa niin huomaa kuinka paljon sitä rakastaakaan omaa nalle karhua=)
E
Juu-u aikas hissua on tällä palstalla ollut. Kaikilla varmaan näitä alkuviikon kiireitä :) Itelläki vielä koulua tänään klo 17 eteenpäin eikä millään jaksais lähtä, mut eikai se auta. Ei viittis lintsatakkaan kun on aika tärkeitä tunteja. Huoooh..