Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä joka ei halua naisen sheivaavan?

Vierailija
22.12.2015 |

Antaa suuseksiä ja haluaa naisensa olevan tämän näköinen noin suurin piirtein.

http://cdn.adultsites.co/wp-content/blogs.dir/3/files/2015/06/maylinwil…

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään lauman mukana määkivä lammas.

Vierailija
2/11 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin asiaa positiivisena, eipähän tarvitse olla koko ajan ajelemassa puskaa. Muutenkin ajatuksessa siitä, että mies pitää luonnollisuudesta, on jotain mukavaa. Että minun ei tarvitse muuttaa itseäni kelvatakseni hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Ajattelee omilla palikoillaan eikä ole trendien vietävissä.

Vierailija
4/11 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea puska kuvassa :)

Vierailija
5/11 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi hänelle sopiva nainen.

Vierailija
6/11 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä mitä ajattelisin. Kirjoitin jo toiseen keskusteluun, mutta kai se on pakko;

I like big bush and I can't lie. Jotain siinä nyt vaan on.

-m25

Vierailija
7/11 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä miinus

Vierailija
8/11 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kuvasta näkyy, että nainen on ajellut häpykukkulan vierestä, sänkeä näkyvillä. Eli tuokaan puutarha ei ole saanut vapaasti rehottaa.

Vierailija
9/11 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksttaa ajatuskin niin paljon että en voi linkkiä avata. 70 luvulla ei puutarhaa hoidettu mitenkään joten en toisia osaa tuomita, mutta en kehtaisi puskan kanssa olettaa saavani edes suuseksiä.

Tekeekö joku mies sitä ihan rämemajaville. Ilman sheivaanistakin olen todella vähäisessä villassa eli karvoitus on vähäistä ja vaaleaa sekä hentoa. Pyllyn sheivaamisesta joku mies täällä taisi avautua, minulla ei edes ole sillä alueella kuin korkeintaan jokunen vaalea ihokarva ja esimerkiksi sääriä ei ole tähän ikään tarvinnut sheivata koskaan, pari kertaa olen sen tehyt kun luulin, että niin vaan pitää tehdä mutta kun on vain hentoa vaaleaa untuvaa ja sitäkin todella vähän, niin ei ole tarpeen.

Karvojen kasvu on niin erilaista ihmisestä riippuen. Armeijassa ollessani kun samassa teltassa nukuttiin viikkokin poikien kanssa putkeen niin suurimmalla osalla pojista oli aivan sileät posket mutta ihan suomalainen oikein tumma poika hänellä oli jo kunnon risuparta. Itsekin laitoin pojan lomatarkastuksessa ajamaan partana uudestaan, kunnes tajusin, että hän kyllä ajoi sen aina aamulla. Mutta mustaa sänkeä pukkasi jo klo 18 kun oli iltaloma tarkistukset.

Vierailija
10/11 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo puskan ajelu, mun mielestä naisen ei ole pakko ajaa. Itse en ainakaan aja. Siistiminen toki eriasia, näkeehän sen jokanen mikä on liikaa ja mikä ei :-)

Vierailija
11/11 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän karvoitusta seksikkäänä. Tosin häpyhuulien vierestä on mukavaa olla karvaton niin kivempi nuolla. Vaimoni aina välillä ajelee pois ja onhan sekin kivaa vaihtelua. Mutta pääsääntöisesti on parempi olla karvoitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi