Minkä ikäisenä tunsit olevasi liian vanha pukeutumaan "teinien vaateliikkeiden" vaatteisiin?
Saat määritellä teinien vaateliikkeet itse miten haluat.
Kommentit (27)
45-vuotiaana käyn niissä yhä. Hillitympiä vaatteita voi ostaa, mutta pintaliitomuoti jääköön minun puolestani kauppaan.
En ole koskaan tiennyt että on olemassa teinien vaateliikkeitä. Ei niitä minun nuoruudessani ollut, vai muistanko väärin...
Koskaan en ole harrastanut lantiofarkkuja, mutta napapaitoja kyllä. Silloin 10-20 vuotta sitten. Vaikka en silloinkaan teini ollut.
T. 47 v
Yhtään liikettä en ole kokonaan hylännyt, mutta tyylini alkoi muuttua aikuisempaan suuntaan noin 30-vuotiaana. Farkut ja tennarit muuttuivat hameisiin ja korkkareihin.
Mun mielestä ei koskaan. Mummelityyli ei oo mun juttu eikä tuu olemaan. Ongelma on niihin mahtuminen ja ei niistä kaikki todellakaan sovi.
En ole pukeutunut kuin teini sitten 15-vuotissynttäreiden jälkeen, mutta perus hm:stä ja cubukselta + kirppareilta vaatteeni hankin. En kyllä ole myöskään marimekkotäti-tyyliä omaksunut.
24v
Vierailija kirjoitti:
Yhtään liikettä en ole kokonaan hylännyt, mutta tyylini alkoi muuttua aikuisempaan suuntaan noin 30-vuotiaana. Farkut ja tennarit muuttuivat hameisiin ja korkkareihin.
Se että muutuit transuks ei tee susta yhtään aikuisempaa. Transut käyttää hameita ja korkkareita.
Taisin olla liian vanha jo syntyessäni. Olin teininä 70-80-lukujen vaihteessa ihan liian pitkä teiniliikkeiden vaatteisiin ja muutenkin aina hyvin epämuodikas, omasta mielestäni tietysti oikein tyylikäs. Sellainen erilainen nuori silloin, kun erilaisia nuoria vielä oli. :)
Materiaalit on niin huonoja, että teinikaupat jäi taakse jo 25-vuotiaana tai aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
30-vuotiaana. Farkut ja tennarit muuttuivat hameisiin ja korkkareihin.
Järkytys. Kohta 50 mittarissa, eikä hameita ja korkkareita löydy mun vaatekaapista.
28 on liian vanha Cubukselle. Ainakin Xenian mielestä. Itse olen 10 vuotta vanhemp kuin edellä mainittu ja löydänmyös Cubukselta päälle pantavaa. En tosin väitäkään olevani tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkytys. Kohta 50 mittarissa, eikä hameita ja korkkareita löydy mun vaatekaapista.
Ja nyt pidät itseäsi jotenkin hyvässä mielessä erityisenä?
Oot vain suomimamma.
No jos H&M on teiniliike niin tuskin tulen lopettamaan ostelua koskaan. Hyvännäköisiä ja edullisia vaatteita, jotka sopii mun kroppaan. m25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sun oma moka jos oot tyylitön wt-mamma.
Nyt nelikymppisenä, kun aika on kortilla niin olen olosuhteiden pakosta joutunut siirtymään tätivaatteisiin koska ei ole aikaa vaateostoksille. Ostan vaatteeni Prismasta samalla kun ruoatkin, sillä välin kun poikani on jalkapallotreeneissä läheisellä hallilla.
Gina Tricot ja Vero Moda alkavat olla turhan teinikauppoja kolmekymppiselle?
Pahimmat teinikaupat jäi siinä 25 - 26 vuotiaana, kun oli n. vuoden mittainen taloudellisesti tiukempi jakso, jolloin ei vaan enää ollut varaa ostaa niitä kertakäyttörättejä ja biletoppeja viikottain. Vaikka tulotaso on noussut on se harkinta jokaisen hankinnan kohdalla jäänyt. Jos ostan jotain, niin haluan että se myös kestää. Tällöin voi bikbokit ja cubukset jättää ihan suosiolla välistä. Enää en edes nauti päämäärättömästä shoppailusta kuten joskus nuorempana. Olen myös innostunut ompelusta, ja vaatteita ja asusteita tulee tehtyä jonkin verran myös itse.
Onko ihmisillä yleensä vain yksi tyyli? Tuli noista farkuista ja tennareista vs. hameet ja korkkarit mieleen. Itselläni on kumpaakin tyyliä tilanteen mukaan, arkisin farkkuja ja tennareita, sitten juhlavammissa tunnelmissa lähes aina hame ja korkkarit. Kesäisin enimmäkseen käytän hameita tilanteessa kuin tilanteessa. Vaatteita ostan mistä milloinkin, myös ns. teinien vaateliikkeistä. Olen 55-v.
En ole vieläkään liian vanha, olen 49-vuotias. Jokaisesta liikkeestä voi löytää jotain sopivaa, se on kokonaisuus mikä ratkaisee, ja miten vaatteet yhdistää.