Vierailija

Ostin osittain liivit siksi koska minulla on painonpudotus projekti käynnissä ja vaikka vasta pari kiloa on tippunut, tällä vartalolla ei ole ollut mitään vaikutusta ulkomuotoon, vielä. Otin sitten varaslähdön ostamalla täytetyt liivit, ja nyt mulla on vähän muotoakin enkä ole tasapaksu pötkö ja voisin melkein väittää näyttäväni laihemmalta vain liivien ansiosta. Ylipainoa silti on vielä, mutta olen tyytyväinen nyt ulkonäkööni.

Tästä tuli mieleen että käyttääkö muutkin topattuja liivejä?

• ylös 28
  • alas 8

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Käytän, Victoria's Secretillä on parhaat, jotka kohottaa monen kuppikoon verran :)

• ylös 19
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käytän, Victoria's Secretillä on parhaat, jotka kohottaa monen kuppikoon verran :)

Mulla on nyt vain jotkut halppis liivit ja koen oloni positiivisemmaksi, mitä mahtaisi oikeanlaiset liivit tehdäkään... :)

Ap

• ylös 10
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Victoria's Secretin Bombshell Brat ovat The Rintsikat! Pienestä B-kupista tulee hetkessä ison D-kupin näköinen.

• ylös 12
  • alas 7
Vierailija

Suurin osa kauppojen liiveistä on nykyään tyyppiä push Up. Topattuja push Up -liivejä näyttää olevan paljon jopa suurimmissa kuppikoissa.

• ylös 15
  • alas 0

Pieniä push uppeja käytän, ku ne tukee jonkin verran, mut eikö sellaset super push upit oo kauheen epämukavat? :D eihä niil oo tisseille tilaa, ku se push up vie sen koko kupin tilan.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

• ylös 15
  • alas 13
Vierailija

Mulla on vain vähän suurentavat ja jo nämäkin tuntuu teiniltä ja nololta.

Jos olisin sinkku, niin en varmaan kehtaisi käyttää topattuja, kun sitten olisi aika mukava pettymys seksipartnerille, kun rinnat katoaakin liivien riisumisen jälkeen.

Näin 15v parisuhteessa olleena ei niin haittaa, kun mies tietää jo hyvin mitä liivien alla odottaa.

• ylös 33
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt vain jotkut halppis liivit ja koen oloni positiivisemmaksi, mitä mahtaisi oikeanlaiset liivit tehdäkään... :)

Ap

Jos laatuliivejä haluaa niin kannattaa suunnata ihan muualle kuin VS:lle. Mene ihan aluksi alusvaateliikkeseen ja mittauta oikea koko.

Vierailija

Mä oon käyttänyt päivittäin jo ainakin 5 vuotta. Omat tissit ovat pienemmät kuin A-kuppi ja super push uppeilla näytän B tai C kuppiselta. Tuo ihanasti muotoa asuihin.
Ja ei ole yhtään epämukavat, kannataa kokeilla eri merkkisiä että löytää itselle sopivat. Tämä on itselle paras vaihtoehto koska en halua leikkaukseen ja mieskin tykkää mun pikkutisseistä ihan sellaisinaan.

• ylös 15
  • alas 3
Vierailija

Siis paras vaihtoehto mulle koska kuitenkin haluan näyttää siltä että tissit löytyy. En siis tarkoita että kaikilla pitäisi olla isot rinnat tai että lautana kulkeminen olisi rumaa. Itse vain tykkään käyttää vähän täytettä :)
T. 8

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis paras vaihtoehto mulle koska kuitenkin haluan näyttää siltä että tissit löytyy. En siis tarkoita että kaikilla pitäisi olla isot rinnat tai että lautana kulkeminen olisi rumaa. Itse vain tykkään käyttää vähän täytettä :)
T. 8

No ei tuo käyttämäsi lauta-termi ainakaan imartele.

• ylös 31
  • alas 2
Vierailija

Jos olisin mies laittaisin boksereihin etumukseen paksun toppauksen ja lähtisin baanalle.
N28

• ylös 20
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain vähän suurentavat ja jo nämäkin tuntuu teiniltä ja nololta.

Jos olisin sinkku, niin en varmaan kehtaisi käyttää topattuja, kun sitten olisi aika mukava pettymys seksipartnerille, kun rinnat katoaakin liivien riisumisen jälkeen.

Näin 15v parisuhteessa olleena ei niin haittaa, kun mies tietää jo hyvin mitä liivien alla odottaa.

Mulla on sama, en tykkää yhtään topatuista ja musta tuntuu että nykyään joka liikkeessä KAIKKI liivit on topattuja, ihan sama mikä koko! Mun kuppikoko on 75D ja kun olen muuten aika pienikokoinen, ni näihin vielä push upit päälle, ni se näyttää lähinnä törkeältä. Hävettää ihan vitusti. Tulee mieleen se ysäribändi E-typen muija, jonka daisarit oli niissä videoissa suunnilleen kaulan korkeudella ja tyrkyllä.

Onneks nyt oon löytäny läheisestä kauppakeskuksesta yhden liikkeen, jossa kyllä liivit on topattuja, mutta kupeissa on pienet halkiot sisäpuolella, joten ne toppaukset saa helposti pois. Mun mies viimeksi työnsi ne toppaukset silmälasiensa sankoihin ja leikki Mikki Hiirtä :´D (juu, ihan aikuisia ollaan..)

Tämä nyt ei varsinaisesti liittynyt ap:n kysymykseen, kunhan halusin avautua asiasta näin toiselta kantilta. Tai sitten mulla on liikaa aikaa ja liian vähän juttuseuraa :D

• ylös 21
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Victoria's Secretin Bombshell Brat ovat The Rintsikat! Pienestä B-kupista tulee hetkessä ison D-kupin näköinen.

Toi on niin säälittävää. Nauran tollasille:d toisena päivänä isot tissit ja toisena pikkutissi
.. Kiva huijata muita! T. Oikeasti isorintainen

• ylös 6
  • alas 54
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon käyttänyt päivittäin jo ainakin 5 vuotta. Omat tissit ovat pienemmät kuin A-kuppi ja super push uppeilla näytän B tai C kuppiselta. Tuo ihanasti muotoa asuihin.
Ja ei ole yhtään epämukavat, kannataa kokeilla eri merkkisiä että löytää itselle sopivat. Tämä on itselle paras vaihtoehto koska en halua leikkaukseen ja mieskin tykkää mun pikkutisseistä ihan sellaisinaan.

Pikkuvinkkinä että sen näkee sitten kauas kun lauta yrittää feikata tissejään isommiksi push upeilla

• ylös 5
  • alas 27
Tennispallo

Minulla on B kupin riipputissit eli ns. tennispallot tennissukissa ja muutenkin todella omituisen mallinen rintakehä. Sopivia liivejä on todella vaikea löytää. Käytän push up -liivejä siksi, koska toppaamattomilla kupin yläosa jää ikäänkuin tyhjäksi. Aina siis topatut liivit käytössä täällä, mutta toppaukset on maltillisia.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Eli jes, en ole ainoa topattu nainen joka kulkee kylillä :) oma suunnitelmani on jossain vaiheessa luopua toppauksista kun keskivartalo kutistuu ja oma povi erottuu paremmin :)

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toi on niin säälittävää. Nauran tollasille:d toisena päivänä isot tissit ja toisena pikkutissi
.. Kiva huijata muita! T. Oikeasti isorintainen

Roikuta vaan rauhassa omiasi navassa asti, me muut marssimme Jenkeissä ja Briteissä Victorias Secretille seksikkäille alusasuostoksille ja näytämme heidän näytösmalleilta :)

• ylös 22
  • alas 7
Vierailija

Mistä noita Victorias Secretin rintsikoita saa? Onko jotain muita hyviä valmistajia ja malleja? HM:lla on vaan aivan kauheita tönkköjä toppauksia, niitä ei voi edes harkita pitävänsä.. Seppälässä oli ennen, mutta nää nykyiset on jotenkin huononmallisia.  

Vierailija

Käytän, mutta mulla on itselläni niiiin pienet tissit luonnostaan että super push upeilla tissit näyttää suht normaalilta, n. b-kupilta.

Kiitos imetyksen ne entiset kivat, kiinteät b70-rinnat kutistui ja ROIKKUVAT (!!! miten noin pienet voivat roikkua... :D), joten paikkaan tätä sitten super push upilla.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Mua naurattaa taas toi "oikeasti isotissinen" kommentoija. Suuri osa malleista käyttää kuvauksissa ja näytöksissä push uppeja ja sitten sellasia geelityynyjä kohottamaan povea, oli ne tisdit sitten pienet, keskikokoiset tai isot. :)

• ylös 25
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.