Vierailija

Onko jossain infopakettia siitä, että ihminen ei voi muuttaa perusvartalomalliaan? Mies ei usko, että h-vartaloisen on mahdotonta muuttua x-vartaloiseksi. Minulla oli yhteen aikaan bmi 17.5 ja silloinkin olin H-muotoa eikä ollut kapeaa vyötäröä, en ikinä tule olemaan tiimalasimallinen.

Minulla on myös ylipitkän selän lisäksi tosi pieni peppu, jonka korkeus ihan pystysuunnassa sentteinä on puolet tai kolmasosa siitä, mitä näkee monella muulla. Mies tykkää isoista takamuksista ja on sitä mieltä, että kyllä tästä Gwyneth Palthrow-minipepusta saisi kuntosalilla ahkerasti harjoittelemalla selkaisen ison Kim Kardashian-pepun. Olen yrittänyt selittää, että ei ole fyysisesti mahdollista, mutta ei usko.
Ihan älykäs mues muuten, mutta nämä ei mene kaaliin.

• ylös 39
  • alas 2

Kommentit (20)

Vierailija

Älykäs mies ei kehota naistaan treenaamaan/laihduttamaan, jotta tämä muistuttaisi enemmän seksifantasiaan.

• ylös 72
  • alas 1
Vierailija

Hyi hitto mikä mies kyllä, kun tuolla tavalla antaa ymmärtää ettei oman naisen kroppa ole hyvä ja että sitä pitäisi muuttaa.

• ylös 34
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miehes voi ihan rauhassa verrata ja miettiä sitä mikseivät sitten kaikki miehet näytä halutessaan harteikkailta ja lihaksikkailta huolimatta alun lähtötilanteesta... :D

• ylös 38
  • alas 2
Vierailija

Hölmö mies.
Ei sitä voi muuttaa. Luustoa ei mulkata. Myös lihasten muoto tulee geenien määräämänä; kiinnityskohdat jne. Siksi aniharva mies näyttää adonikselta vaikka vetäisi kaikki maailman mömmöt.

• ylös 28
  • alas 1
Vierailija

Lihassäikeitä voi suurentaa, määrää ei. Eli pikkupepunkin on mahdollista saada pyöreämpi peppu, mutta ei hirveästi suurempi.

• ylös 27
  • alas 2
Vierailija

Epäilyttää kyllä kuvailla miestä älykkääksi, jos oikeasti uskoo Kim K:lta näyttävillä naisilla olevan luomuperse. Ihan oikeasti nyt...

• ylös 33
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
että kyllä tästä Gwyneth Palthrow-minipepusta saisi kuntosalilla ahkerasti harjoittelemalla selkaisen ison Kim Kardashian-pepun.

Kerro miehellesi miten se Kimin peppu on saatu. Joko täytteillä tai läskinsiirrolla. Mitään lihaksia ne ei ole.

• ylös 28
  • alas 0
Vierailija

Luulee varmaan myös, että kasvosi voi muuttaa vastaamaan hänen lempimalliaan/ näyttelijäänsä?

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Luusto on se mikä on, sitä ei voi muuttaa. Mutta lihaksistoa voi toki muokata. Toisaalta vartalomalleja on olemassa ja kyllä ne ovat varsin pysyviä. Itse on myös tasapaksu pötkylä, siis H-malli, lisäksi selästä puuttuu melkein kokonaan sinne kuuluva notko eli vaatteet eivät ole koskaan istuneet kovinkaan hyvin jotain väljää yöpaitaa lukuun ottamatta. Mutta mitäpä sillä on väliä, jalat kantaa ja pää pelaa ja lähipiiri hyväksyy sellaisena kuin olen!

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Aseta hänelle jotain kohtuuttomia vaatimuksia kropan muokkaamisen suhteen. Katsotaan, miten suu sitten pannaan kun ei onnistu. Tai totea hänelle, että joo kyllä musta tiimalasi saadaan kirurgin veitsen alla. Säkö maksat?

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älykäs mies ei kehota naistaan treenaamaan/laihduttamaan, jotta tämä muistuttaisi enemmän seksifantasiaan.

seksifantasiaanSA. Jäi kaksi kirjainta lopusta pois, sillä olin niin järkyttynyt, miten kukaan voi pitää tuollaisia kommentteja laukovaa miestä yleisesti älykkäänä. Ehkä voisi ilmaista hieman spesifisemmin esim. "Hän on ihan älykäs _matemaattisesti_", koska juuri sellainen fantasiapelimaailmassa elävä matikkanörtti voisi jotain tuon tapaista tokaistakin.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Siis ihanko oikeasti Kim K:n peppu ei ole luomu? Kysyn nyt tosissani. Alan vasta tottua siihen, että silikonirinnat ovat arkipäiväistyneet ihan "taviksillakin". Mutta että joku täyttäisi takalistoaankin...???

• ylös 1
  • alas 24
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko oikeasti Kim K:n peppu ei ole luomu? Kysyn nyt tosissani. Alan vasta tottua siihen, että silikonirinnat ovat arkipäiväistyneet ihan "taviksillakin". Mutta että joku täyttäisi takalistoaankin...???

Ei helvetissä ole :D Seuraavaksi varmaan ihmettelet, että entäs Nicki Minaj? Sekin feikkiä yhtä kaikki. Varmaan rasvansiirtoa aikankin Kimillä, koska "todisti" ultraäänessä, että implantteja ei ole.

Jokainen, joka miettii mihin pisteeseen asti persettä on mahdollista muokata luonnollisesti voi katsoa esim. fitnesskilpailijoita. Se ei lopulta ole paljoakaan massaa mitä on mahdollista saavuttaa.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Olen ajatellut varata kuntosalille yhteisen personal trainer-tunnin miehen kanssa ja pyytää neuvoja siihen, "miten voin muuttua Kim Kardadhianinnäköiseksi". Voin jo kuvitella ilmeen trainerin kasvoilla... Ainoa vaan etten kehtaa, pitäisivät mua sen jälkeen ihan idioottina. Luultavasti myös mies olisi vain sitä mieltä, että pt on väärässä ja hän itse tietää paremmin.
ap

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Brasiliassahan pepputäyttö on ihan rutiinia tänä päivänä. Brasilia toki on muutenkin näiden turhuudenmarkkinoiden johtomaa. 

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Yleistynyt toimenpide nimeltä brasilian buttlift. Eli ruiskutetaan kejosta muualta otettua rasvaa pebaan. Näytti että miss universum voittajalla olisi ollut sama, pakarat nousivat ikäänkuin epäluonnollisen korkealle.

Vierailija

Miten ap annat miehen käyttää sinuun tuollaista valtaa? Toisen vartalon perusteiden muutosyritys (mies on ollut tietoinen alusta asti miltä näytät) menee minusta jo henkisen väkivallan piikkiin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hölmö mies.
Ei sitä voi muuttaa. Luustoa ei mulkata. Myös lihasten muoto tulee geenien määräämänä; kiinnityskohdat jne. Siksi aniharva mies näyttää adonikselta vaikka vetäisi kaikki maailman mömmöt.

Bulli hyvä esimerkki. Geenit ei vaan riitä ja silloin ei auta vaikka olisi kävelevä apteekki.

Vierailija

Lihastreenillä voi muokata jonkin verran. Hormonihoidoilla voi myös, mutta se ei yleensä ole realistinen vaihtoehto. Kirurgialla luustoakaan on vaikea muuttaa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.