Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi tänään on hyvä päivä? :)

Vierailija
22.12.2015 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/10 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikein ole. Kipeä olo, olen töissä ja kello matelee. Kotona edessä hirmuinen pakkausoperaatio joulun sukulointia varten ja haluaisin vaan nukkua. En jaksa yhtään panostaa töihin, huono omatunto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tänään alkaa loma! Seuraavat kaksi viikkoa vietän virttyneessä oloasussa ja villasukissa toinen käsi konvehtirasiassa ja toinen pitää punaviinilasia..=)

No, pikkasen liiotellen, mutta sinne päin.

Vierailija
4/10 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta en keksi mitään syytä, sorry.

Vierailija
5/10 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään joulufiilistä :/

Vierailija
6/10 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa loma ja saan kaikki aikuiset lapseni perheineen kotiin maailmalta! Iso talo, paljon väkeä, neljä koiraa...Tarvittaessa tilaa mennä levähtämään vintille.

Kaikki laittavat yhdessä joulua, kuoharit poksautellaan auki joulurauhaa julistaessa...pihasauna lämpiää, vihdat on nostettu valmiiksi orrelta.

Joululahjojakin näyttää olevan jo iso kopallinen vaikkei se meidän joulun kohokohta olekaan.

Ihanaa, olen onnellinen!

Vierailija
7/10 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan päätös sairauspäivärahasta tuli, ja rahat tulee huomenna :) Olen elänyt hyvin niukasti ja ostin halvat lahjat, nyt ehdin ostaa paremmat lahjat :)

Vierailija
8/10 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein positiivisen raskaustestin tänään. 5 vuotta yritystä takana.

Vierailija
9/10 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna alkaa loma ja saan kaikki aikuiset lapseni perheineen kotiin maailmalta! Iso talo, paljon väkeä, neljä koiraa...Tarvittaessa tilaa mennä levähtämään vintille.

Kaikki laittavat yhdessä joulua, kuoharit poksautellaan auki joulurauhaa julistaessa...pihasauna lämpiää, vihdat on nostettu valmiiksi orrelta.

Joululahjojakin näyttää olevan jo iso kopallinen vaikkei se meidän joulun kohokohta olekaan.

Ihanaa, olen onnellinen!

Oi! Kuulostaa oikealta vanhanajan joululta! Ihana!

10/10 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään miehen kanssa tänään kohti Lappia ja minun lapsuudenkotiani, eli mennään isän luo viettämään joulua. Ihanaa päästä kotiin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi