Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EI OLE NÄLKÄ

Teiniikäinen
22.12.2015 |

Auttakaa ja kertokaa mulle mikä mua vaivaa, ko mulla ei oo koskaan nälkä! Vaikka ei oo nälkä nii syön 4-5 kertaa päiväsä et pitäisin sen ruokarytmin mut mulla ei vaan koskaan oo nälkä, mistä tää johtuu ja oonks ainut jolla ei oo koskaan nälkä? Voiks tää olla joku kilpirauhasen vajaatoiminta. Kattelin kyl niitä kilpirauhasen vajaatoiminnan oireita ja kyl niist n.puolet piti paikkansa. Must vaa tuntuu etku oon vasta 13v nii ei mulle vielä mitää kilpirauhasen vajaatoimintaa oo :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sulle nälkä kerkii tullakaan, kun koko ajan syöt.

Vierailija
2/5 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan tavatonta ole, että näläntunnetta ei tunne, vaikka harvinaista tietysti. Kannattaa silti syödä säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot., vauvalla voi olla jo syntyessään kilpparin vajis. Ei se ikää katso

Vierailija
4/5 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha hyvin siis pystyisin olemaa koko päivän syömättä, mutta rakastan äitin tekemää ruokaa ja muutenki haluun et mun ruokarytmi pysyy oikeena eikä mee sillai et aamulla syön leivän ja oon sillä koko päivän.

Vierailija
5/5 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä en minäkään ollut koskaan  nälkäinen, en tiennyt edes miltä nälkä tuntuu. En varmaan olisi tuhlannut aikaani syömiseen lainkaan ellei siihen olisi melkeinpä pakotettu sekä kotona että koulussa. Tosin jotkut lempiruuat maistuivat niin hyvälle, että söin niitä maun vuoksi mutta paljoa en niitäkään. Olin ikäisekseni pinikokoinen ja raudan puutteesta kärsin oikeastaan koko ajan, Ramavitalla yritettiin saada ruokahaluani paremmaksi tuloksetta ja rautaa söin kai jokaisen terveystarkastuksen jälkeen.

Omia aikojaan tuo ruokahalu sitten korjaantui ja ysillä huomasin yhtäkkiä olevani luokkani pisin, laiha tosin edelleen, monta kiloa alipainoinen. Armeijan jälkeen ja elämän muutenkin tasaannuttua alkoi sitten paino nousta, ja lopetettuani tupakoinnin elämäni onkin ollut oikeastaan taistelua lihavuutta vastaan, nykyään tuntuu joskus, että lihon vaikken söisi mitään.