klo 8:32 | 22.12.2015
Erosta viisi vuotta ja nyt ensimmäistä kertaa sovittu, että lapset menossa isälleen jouluna. Eilen sitten ilmoitti että ei sovi!
Erosta viisi vuotta ja nyt ensimmäistä kertaa sovittu, että lapset menossa isälleen jouluna. Eilen sitten ilmoitti että ei sovi!
Ladataan...
Sivut
Mikä syynä? Putki päällä?
Toivottavasti hänellä oli hyvä syy. Lasten kannalta kurja juttu.
Luultavasti putki päällä tai sitten keksinyt jotain mukavampaa tekemistä...
Ap
Itse olisin riemuissani että saisin pitää lapset.Isän häviö jonka hän tajuaa vasta vuosien päästä.Toivottavasti lapset eivät kovin pety.Hyvää joulua sinulle ja lapsillesi!
Olisin vaan salaa iloinen, että minä saisin pitää lapset jouluna. Lapsille tietty kurjaa, jos olivat odottaneet.
Surullista kun lapsia ovat kumpikin osapuoli sysäämässä toiselle. Ilmeisesti kumpikaan ei halua olla lasten kanssa jouluna?
Olisko kannattanut miettiä ennen kuin niitä lapsia rupesi urakalla tekemään?
Nimenomaan, mies se tässä suurin häviäjä on.
Millainen joulu sulla ap oli suunnitteilla, joudutko nyt järkkää pikajoulun vai oliko muutenkin jo joulu valmisteilla?
Parempi sitten näin päin ettei se putki napsahtanut päälle kun lapse on siellä.
Tämä en ole koskaan ymmärtänyt, että erotaan alkoholisti miehestä, mutta lapset edelleen altistetaan ongelmalle.
Hei, Tottakai haluan olla lasteni kanssa jouluna! Olin jo itkenyt ja surrut että vietän joulun yksin kun lapset ovat isällään. Mutta, en ole ostanut ruokia ja olen töissä! Mutta kohta kauppaan ja sitten yritän lyhennellä työvuoroja.
Kutonen osasitpa olla ilkeä! Todellakin, mikään ei ole ihanampaa kun joku lasten kanssa! Olisin vain halunnut aikaa suunnitella sen!
Missään ei lukenut ettei ap halua lapsia. Ainakin itse olisin tässä vaiheessa jo monta viikkoa tehnyt surutyötä että menetän lasten joulun ja tehnyt itselleni korvaavat suunnitelmat enkä siis olisi lainkaan varautunut esim ruokkimaan lapsia jouluruuin. Lisäksi nyt pitäisi jotenkin auttaa lapsia käsittelemään oma pettymyksensä ja jotenkin kertoa lapsille että he ovat silti tärkeitä ja rakastamisen arvoisia. Jne.
Kiva jos sinulle asiat ovat noin yksinkertaisia.
Milläs olet altistamatta lapsia alkoholistille, kun isä saa tapaamiset joka toinen vlk?
Ohis
Tunnen rakkaan entisen puolisoni niin hyvin, että tiedän ettei hän ole joulu ihminen yhtään niin edes ei suunnitella, että lapset menisivät hänelle. Käyvät joulupäivänä moikkaamassa.
En kyllä ymmärrä tällaista logiikkaa. Haluaako ap nukkua joulun? juosta baareissa? Viettää yksinäisen joulun?
Kyllähän se on rivien välistä luettavissa. Ja myöhemmässä viestissä ap mussuttaa, että miehellä on "parempaa tekemistä". Siis on mustis siitä, että miehellä on omia suunnitelmia.
Ap on töissä joulun!
Niinpä. Isän oikeudet ja lasten oikeudet isään ovat vahvat suomessa. Ihan sama vaikka isästä ei olisi ottamaan vastuuta edes itsestään. Musta on outoa kuinka paljon aikuista ihmistä ymmärretään ja paapotaan, jos se on isä. Tai en tiedä varmaan on toisinkin päin, siis jos on äiti. Mutta liikaakin musta järjestelmät ymmärtää.
Kiitos ja anteeksi! Voinko tehdä vielä enemmän väärin? Mies sanoi haluavansa lapset jouluksi! En järjestänyt mitään joulua kotiin, ja todella olen kaikki pyhät töissä!
Isän oikeus! Luvata ja olla tekemättä! Isää ymmärretään aina!
Kiva kun jaksat vieraannuttaa lapsia isästään myös joulun aikaan. Ei siinä sitten auta vaikka kuinka marttyyrinä kerrot et lapsia rakastetaan, kun kumpikin sysää niitä toiselle. Opettele olemaan rehellinen itsellesi. Lapset kyllä tajuavat ennen pitkää tuon souvin juonen. Äiti on NIIN pettynyt. Omaa pettymystäsi sinä siirrät lapsiisi.
Sivut