Isä ei halunnut lapsia jouluksi!
Erosta viisi vuotta ja nyt ensimmäistä kertaa sovittu, että lapset menossa isälleen jouluna. Eilen sitten ilmoitti että ei sovi!
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Ap paikalla...
Mielenkiintoisia kommentteja.
Halusin vain kirjoittaa asian tänne, kun en siitä juuri kenenkään kanssa voi puhua. Mietin vain, että miten niin monen mielestä olen väärässä ja vika on minun? En juo siideriä, en ole ylipainoinen, maksan itse omat laskuni, en pettänyt miestäni, olen oikeasti yrittänyt tukea isän ja lasten suhdetta.
Nyt taidan heittää pyyhkeen kehään!
Ap. Nuo haukkujat ovat ns. lassukoita eli ns miesasimiehiä ( joita tosin miehetkin inhoavat ). Ts palstan halveksituimpia olioita. Heiltä tulee tällaista sairasta tekstiä.
Olin vain järkyttynyt, että miten joku voi olla tuntemattomalle näin ilkeä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jätä nuo kommentit ihan omaan arvoonsa, ei niihin kannata edes vastata.
Halauksia ja tsemppiä sinulle ap! Itsellä kokemusta tuollaisesta paskasta isästä tyttären roolissa. Juoppo mikä juoppo ja nyt poraa, kun haluaa tavata lapsenlapsiaan. Ei kiinnosta, ei enempää pettymyksiä kiitos! Ei varsinkaan minun lapsilleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti putki päällä tai sitten keksinyt jotain mukavampaa tekemistä...
ApParempi sitten näin päin ettei se putki napsahtanut päälle kun lapse on siellä.
Tämä en ole koskaan ymmärtänyt, että erotaan alkoholisti miehestä, mutta lapset edelleen altistetaan ongelmalle.
Tämä! Meidän äiti teki saman virheen. Heti kun itse halusi eron jälkeen lähteä tapaamaan uutta miestä ja hiukan ottamaan kuppia, niin lapset paskaseen kämppään masentuneen ja päihdeongelmaisen isän huollettavaksi mikä ei ollut millään tavalla aktiivinen eläjä. Itse yhdeksän vuotiaana karkasin sieltä, mutta äiti vei takaisin. Karkasin uudelleen, ja äiti vei taas takaisin patjan kera. Aamulla heräsin pitkälti ennen muita ja karkasin uudelleen - ja kas, äitihän ei ollut paikalla edes joten sain viettää pitkän päivän omassa rauhassani. Jo lapsesta opin nauttimaan omasta ajasta. :)
Ei en halua eroon lapsista. Lapset ovat kaikista tärkeimmät. Viimeiseen kahteen vuoteen ovat ehkä olleet isällään alle 10 kertaa yhteensä.
Isä haluaa lapset luokseen, juo, ei ole ruokaa, asunto siivoton. Isä ajaa kännissä lapset kyydissä. Soittaa lastenvalvojalle, että äiti vieraannuttaa. Lastenvalvoja soittaa minulle ja sanoo, että sovituista tapaamisista pitää pitää kiinni. Oikeutta käydään koko ajan? Kuka tässä suojelee lasta?
Ja ei älkää sanoko, että mitäs menit lisääntymään tuollaisen kanssa..
Ohis
Joko avohoidon hoitajat ovat lomilla ja puhelinajat menneet vai miksi mielenterveysongelmaiset suoltavat vainoharhaista sekoiluaan tähän ketjuun? Ihan ihmeellisiä kommentteja. Mielenvikaisia jankkaajia, jotka suu vaahdossa huutavat jotain agendaa, joka ei mitenkään liity ap:n tapaan toimia. Vai onko lukutaito noin heikko, että teksti sanoo sen, mitä teidän päänne sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nuo lassukat menevät ilkeilemään ja huorittelemaan esim. ketjuihin jossa nainen on joutunut raiskatuksi / vuosikausia pahoinpidellyksi jne. Heillä ei ole mitään rajaa noissa jutuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinulla on käynyt todella huono tuuri tämän ketjun kanssa; kirjoittajilla tuntuu olevan sen verran hukassa todellisuudentaju, että luultavasti muutaman kettuilun kirjoitettuaan menevät etsimään demoneita tapeteista. Älä välitä. Järkyn tyhmä mies, aivan anteeksiantamattoman ääliö. Toivottavasti jotenkin saat työasiat lutviutumaan, ja unohda ketjun sekopäät. Niin kauan kuin ne mouruavat täällä, ne eivät ole kirveen kanssa kaupungilla. Uskomaton määrä hulluja jaksaa vielä parin sivun jälkeen huutaa harhaista tekstiään.
Mitäs menit lisääntymään tuollaisen ihmissaastan kanssa?
Katsos kun ketään ei voi ennalta nähdä puolisonsa tulevia mielenterveysongelmia tai alkoholismia. Ihmiset kun tuppaavat muuttumaan vuosien saatossa.
T. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Pakottavista perhesyistä varmasti saa vapaata töistä. Vaikka lapset iän puolesta pystyisivät kotona olemaan, onko ankeampaa kuin yksinäinen joulu?
Saisinko kysyä, miksi tätä on alapeukutettu? Ei ollut tarkoitukseni äitiä arvostella, itsekin töissä jouluna ja isot lapseni juuri em. syystä mummilassa ettei tarvitse olla yksin. Jos tätä vaihtoehtoa ei olisi, olisin hankkinut joulun vapaaksi tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isän häviö jonka hän tajuaa vasta vuosien päästä.
Miksi joillekin on mahdotonta kuvitella, vaikka todisteet sanoisivat mitä, että kaikille ne lapset eivät oikeasti ole tärkeitä!
Ei varmaan, mutta näin jo vähän vanhempana ihmisenä on tullut nähtyä niitäkin miehiä jotka itkevät lastensa perään sitten kun ne on jo hyvin pärjääviä aikuisia. Se on usein vähän myöhäistä sitten jos ei ole aikanaan jaksanut piitata.
On myös niitä miehiä jotka vanhuuden kynnyksellä vielä tekevät uuden sarjan lapsia ja huolehtivat liikuttavasti heistä ( mikä on tietysti sinänsä hyvä) mutta ovat jättäneet heitteille aikasemmin tehdyt lapset.
Joka tapauksessa mieskin pystyy ihan itse ajattelemaan että haluaako lapsia vai ei. Ja jos tuli tehtyä ja sitten huomasi ettei olekaan niin kivaa, niin kantaa vaan reippaasti vastuunsa. Onhan se naisellekin usein yllätys kuinka sitovaa lasten hoito on. Ei niitä nykyään pikkusisaruksia tytötkään enää joudu hoitelemaan niin kuin joskus ennen.
Vierailija kirjoitti:
Ap paikalla...
Mielenkiintoisia kommentteja.
Halusin vain kirjoittaa asian tänne, kun en siitä juuri kenenkään kanssa voi puhua. Mietin vain, että miten niin monen mielestä olen väärässä ja vika on minun? En juo siideriä, en ole ylipainoinen, maksan itse omat laskuni, en pettänyt miestäni, olen oikeasti yrittänyt tukea isän ja lasten suhdetta.
Nyt taidan heittää pyyhkeen kehään!
Et voi, koska sulla on neljä lasta. Ihania marttyyrinelkeitä. Pisteet siitä.
Niin. Surullista lasten kannalta. Itse olen valinnut lapsilleni isän, joka ei tee moisia ohareita. Sun valinta ei osunut kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isän häviö jonka hän tajuaa vasta vuosien päästä.
Miksi joillekin on mahdotonta kuvitella, vaikka todisteet sanoisivat mitä, että kaikille ne lapset eivät oikeasti ole tärkeitä!
Ei varmaan, mutta näin jo vähän vanhempana ihmisenä on tullut nähtyä niitäkin miehiä jotka itkevät lastensa perään sitten kun ne on jo hyvin pärjääviä aikuisia. Se on usein vähän myöhäistä sitten jos ei ole aikanaan jaksanut piitata.
Totta, meillä tämä tilanne nyt päällä. Isää ei jaksanut lapset eron jälkeen kiinnostaa, nyt kun osa lapsista on jo aikuisia, osa pärjääviä teinejä, seura kiinnostaisi ja ihmettelee, miksei lapset halua tulla luokseen...
Täällä on aina vika äidissä!