Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club-30 viikkoon 7

13.02.2006 |

Hitto mä kämmäsin, olin jo kirjottanu vaikka kuinka pitkästi ja sinne se katos johonki avaruuteen.

Yritin laittaa listausta joten uudestaan:

Waimo: pohjoisjaosto, piinailu menossa ++++++

Helmi77: pohjoisjaosto, pitää hiihtämisestä, koki takaiskun (((0)))

Minerva72: pohjoisjaosto, pitää myös hiihtämisestä, hoidot edessä

tirppa71: pohjoisjaosto, valmistautuu PASiin

Heli71: eteläinen jaosto, piinailee ;0), tuttitetriksen pelaaja

SuviTuulia: ulkomaan kirjeenvaihtaja, täti kylässä, miten jatkot?

Maahinen76: mikä jaosto ja mikä tilanne?

RoseMary75: samoin mikä olikaan jaosto, valmistautuu hoitoihin

Lumivaippa75: ????

Johanna75: ????

LeiaK: mikä jaosto, nauttii vyöhyketerapiasta

Johanna75: ???jaosto, jonottaa IVFään

Jos jonkun nimi puuttuu , tiedot väärät tai puutteeliset, voi vapaasti korjata. Se kun on sama pää kesät talvet niin ei voi paljon vaatia.

Tsemppiä

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin tänne kurkkaamaan kuulumisia ja tännehän kuuluu todella hyvää!

Waimo: Paljon Onnea ja halauksia!!! Mahtava uutinen, olen tosi iloinen puolestasi! Ei kannata luovuttaa liian aikaisin ;) Kaikkea hyvää odotukseen!

Minusta myös Kalajoki kuulostaa hyvältä tapaamispaikalta. Ja parhaiten sopii illat tai viikonloput, koska päivät töissä.

Lumivaippa: Mulla oli molemmissa insseissa clomit kp 3-5, eka kerralla oireina hikoilua, toisella kerralla en huomannut mitään erityistä. Kait ne kuitenkin tehosivat, koska rakkuloita kasvoi...

Mutta nyt pitemmittä puheitta kaikille rentouttavaa viikonloppua! Huomenna ladulle neilikan metsästykseen ;)

Vierailija
42/55 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onhan siinä hehkuttamista, päivän pääuutisessa!! Taas huomataan ettei mitään oo menetetty ennenkuin kunnon vuoto tulee. Turvallista masunkasvattelua!

Suvikselle heilutukset \o/ Varohan lintuja siellä etelämmässä.

Minerva: tuttitetris-käsitteen keksi armas mieheni. Taustaa: gradua vääntäessäni addiktoiduin (vrt. myös Siskoni on noita) tetrikseen pahemman kerran. Puoliso ilmeisesti vihjaa minun olevan palstariippuvainen. Syvästi paheksun ja ihmettelen tälläistä.

Tirppa: kiitos samoin! Tänne sitä tulee ihan kuin fyysisesti tuttuun paikkaan jo valmiiksi hyvällä mielellä, kun tietää täällä olevan mukavaa juttuseuraa, ihmisiä, jotka ottavat ystävällisesti vastaan vaikka muu maailma olis kuinka (taas) potkinut. Mikäs sen jälkeen pahaakaan tappais :-D Peukuttelen sun oviksen puolesta, kei se raa, se raa...

Tänään pistin toisen piikin, here we go! (mahtava idea Tirpalta nämä taustamusiikit) Eilisen piikin jälkeen muutaman tunnin päästä tuli aika mehevä jysäri, joka jatkui aamullakin. Saas nähdä toistuuko eli oliko noilla mitään yhteyttä keskenään. Hiihtoloma on onneksi edessä, joten jos turpoan palloksi niin ei sitten työkaverit hoksaa ruveta ihmettelemään että oonko raskaana. Ja ei tarvi pelätä että hormonipäissäni kilahtaisin töissä. Tänään oli jo itse asiassa aika hyvä tilaisuus, kun duunin jälkeen oltiin lomanalkukahvitteluilla ja duunikaveri valitti kun on elämä niin tylsää. Vaimon laskettu aika alkaa olla käsillä ja elämän piristykseksi meinaavat joskus kesällä lähteä muutamaksi viikoksi jonnekin hevonkuuseen. Luuli vielä mun olevan kade, siitä reissusta siis (:-o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello ladyt!

Waimoa ehdin jo onnitella tuolla toisessa ketjussa, mutta mikään ei ole liikaa ilouutisia onnitellessa. Sydämeni pohjasta onnea Waimolle ja miehelle!

Pohjoisjaosto: hienoa, että suunnittelette tapaamista. Kasvotusten on kiva jutustellea.

Tirppa, kiitos vilkutuksista. Peukutuksia sinulle PAS siirtoosi.

Suvikselle leppoisaa Suomi-lomaa. Paluumatkalle pääset pakkaamaan salmiakkia ja muita Suomi-herkkuja. Itse olen omat salmiakki" varastot" ehtinyt kuluttamaan kahdessa viikossa. :o) Ei tietenkään fiksua, kun samaan aikaan olen kuntoillut hikihatussa. :o)

Heli, tsemppiä piikityksiin. Minullakin tuli ekassa hoidossa päänsärkyä ekojen pistosten jälkeen. Ihanaa, että pääset lomalle " munimaan" . Hyvää hiihtolomaa sinulle!

Ladyt, rentouttavaa viikonloppua teille kaikille!

Vierailija
44/55 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvis: Suomeen tulossa?!! Jos sulla ei kamalan tiivis ohjelma ole niin voisi rykäistä pystyyn pienimuotoisen eteläisen tapaamisen? Minäkin kun voin ensi viikon edes leikkiä olevani kotirouva ;-) Ainakin osan viikkoa olen Helsingissä ultrien takia.

Nuru: siippaparan selkään osui noidannuoli ja arvaas mikä helpotti oloa...!

Vierailija
45/55 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, että rakkaasi sai apua. Noidannuoli on inhottava.

Hellikää toisianne tuleva viikko.

Vierailija
46/55 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä tulla kommentoimaan ennen nukkumaan menoa....

Leia, nyt kyllä pistit sen verran pahan jotta... *tuumausta* vaan ei hätä tämän näkönen, Jos siis haluat kuulua läntiseen jaostoon ;0) tehdään niinkuin Uuno Turhapuro yhdessä niistä elokuvista " viivottimelle peukku sopivaan kohtaan ja vedetään viiva, voihan se Jyväskylä jäädä lännen puolelle,,,, tai sitten mietitään parempi akseli johon se viiva sitten vedetään. Eihän tää nyt oo niin vakava juttu. Ja niistä clomeista, nehän otetaan aina kierron alkupäivinä joten kaikki päivät ennen tätiä on hyviä lähtä pyytään reseptiä. Toivottavasti lääkärisetä nyt heltiää ja antaa sulle sen.

Nyt kun kutakuinkin pohjoisjaosto on sopinut olemassaolonsa ja kaikki tietänevät " Kalajoen hiekat, voi kun onnistuis daa daa di daa daa...." niin ruvetaan kohtapuoliin synkronoimaan kalenterit ja sovitaan tapaaminen xxhundred hours.

Helillä noita uusia harrastuksia aina riittää, nyt ruvetaan sitten ite jumppapalloksi *kukahan sillä sitten jumppaa, hih hih*

Mutta toivottavasti ne piikit ei nyt jysäyttele liikaa, että pääset sinäkin nauttimaan mahtavista aurinkoisista päivistä *jos nimittäin harrastuksilta liikenee ylim aikaa (0/ \0/ \0)*

Nuru toivottavasti et joudu liian kauan olemaan ilman salmiakkia, voi tulla pahat vierotusoireet ;0) voiskohan suomen suurlähetystö auttaa mitenkään asiaa *hmmmm*

SuviTuulia, ethän nyt loukkaantunu mun sänkypuheista, puitteet oli sulla vaan niin täydelliset, aattelin että ootte hyödyntäny kympillä. Itellä on haaveena joskus viisi vrk kestävä takkatuli ja yhtä kestävä aviomies ' simply the best' Vois olla kyllä hankalaa löytää takkaa joka palaa lataamatta viis päivää..... Ja hei mukavaa Suomi-lomaa. Kauniita aurikoisia päiviä on ainakin ollut.

Lumivaippa, mä en muista että mulle ois tullu mitään oireita clomeista, muuta kuin kierto säännöllistyi niiden aikana 28pv, mutta heti kun lopetti clomit kierto palasi epäsäännölliseen. Rakkuloitakin se kasvatti ihan mukavasti ja seuraava on sipi sipi (paikat oli kosteena ja jotenki ehkä oli itsekin haluavampi.....) saisinkohan tota lääkettä mitenkään tähän nonlääkkeelliseen PASin yritelmään?

Hyvänen aika mikäs viikonloppuvilli mulle on iskeny, ku noi petipuheet on tollasia.

Jaa ja vielä lopuksi huiskutukset kaikille lupilaisille, Waimolle onnenrutistus ja hiihtäjille onnea neilikoiden metsästykseen.

Vierailija
47/55 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia, nuo jo negaksi luullut mutta plussaksi kuitenkin kääntyneet tulokset ovat mielestäni niitä kaikista koskettavimpia! Onnea teille molemmille miehesi kanssa!!

Kaikille muille klubilaisille toivottelen tasapuolisesti mukavaa viikonloppua, sekä tietysti mahdollisimman pian mahdollisimman paljon niitä tikkuja joissa on nuo maagiset kaksi viivaa! : )

Vierailija
48/55 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippis lupilaiset. Kysymykseni koskee nyt ovista, ei oo tarvinnu ennen lääkärin käskystä bongailla ovista, joskus tein aconin testeillä ja tuloksena monen päivän ovis (????) ja toisella kertaa löyty selkee ovis (kait). Nyt siis tiistaina oli ultra jonka perusteella lääkäri määritteli päivän milloin kannattaa aloittaa bongaus. Perjantaina kp14 tein ekan testin (ostin apteekin omia ovulaatiotestejä) ja molempiin ikkunoihin tuli viiva, testi viiva hieman hailakampi kuin kontrolliviiva mutta selvä kuitenkin, tänään sitten testi viiva justiinsa erottui. Eli kysymys; voiko ovis todellakin olla niin nopea että aamulla oli nousussa ja seuraavana aamuna ei mitään (eli mun tapauksessa se ois vaikka tapahtunu Pe iltana) ja mistä edes tiedän että ovulaatio on tapahtunu?????? Ei kait sitä joka vessareissulla tartte tehdä sitä testiä??? Kääk kun tää täytyy olla vaikeeta. Soitan joka tapauksessa maanantaina OYSiin ja mietitään jatkoja, pahoin pelkään että PAS siirtyy ja mukaan tulee lääkkeet.

Waimo, mitkä lääkkeet sulla olikaan PASsissa mukana ja minä kierron päivänä niitä alettiin napsimaan? Mietin vaan ehtiskö niitä vielä aloittaa jos sais jo seuraavalla kierrolla huurunenän(t) mukaan. Mullahan on nyt menossa kp15. hih jos sun reseptillä tulis se plussakin bd bd bd

Nuru ja Heli mikä ihmeen ihmelinimentti? ;o Oisko siitä apua meidän sitkeään flunssaan ;o)

Huiskutukset myös syyssäteelle \0/

Tällä kertaa aika omanapainen tilitys, mutta jos virtuoosi-sisaret voisivat auttaa ois ihanaa. " unbreak my heart......." ei kyllä ollu paras laulu tähän tunnelmaan mutta ei muutakaan tullu virtuoosista mieleen.

Vierailija
49/55 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Pikainen kun mies jonottaa koneelle!!) Kerro vähän miten oireili nuo myoomat. Mun takaraivossa vähän vielä naputtaa huoli niistä parista vuodosta, jotka taannoin yllälttivät pupuillessa. Terveyskeskuslääkäri epäili polyyppia, joiden ei pitäis vaikuttaa raskaaksituloon. Mitäköhän eroa on niillä ja myoomilla...? Oon teidän mielestä varmaan tyhmä kun aloitan hoidon vaikka tälläisiäkinnmietin. Aattelin kumminkin että koitetaan saada alkioita aikaiseksi ja katsotaan sitten onko kohdussa jotain outoa. Ainakin syksyllä sinne jotain kiinnittyi niin että ehkei se ihan viraton ole vielä.

Vierailija
50/55 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs silmäni näkivätkään, ihana uutinen Waimo!

Kaupasta piti oikein ostaa sinun kunniaksi laskiaispullat, ajattelin, että jatkossa, aina kun jollakin klubissamme tärppää, niin se on pullapäivä!

Hurjasti onnitteluja ja paljon tarraliimaa!!

Ja tänään en ole käynyt hiihtämässä, on lepopäivä ja kaupassa olivat neilikat loppu, hih!

Huomenna sitten ladulle taas, tänään on lepopäivä.

T:Minerva

Vierailija
51/55 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli kyselit noista myoomista. Myoomathan ovat hyvänlaatuisia lihaskasvaimia, joilla on sellainen ikävä taipumus, että saattavat sopivasti ollessaan kohtuun kallellaan estää raskautumisen ja sittemmin raskaana ollessa ennenaikaisia synnytyksiä.

Omani olivat kohtulihaksen sisällä, mutta jo yksi niistä oli jo varsin iso. Oireita oli minulla vain tavallaan yltyvät kuukautiskivut. Minä en nimittäin niistä kivuista yleensä kärsi. Ja sitten sellaiset mielenkiintoiset vihlaisut ilmeisesti sen isoimman myooman kasvukipuja. Nuo myoomat ei ilmeisesti ja käsittääkseni yleensä aiheuta epämääräisiä vuotoja kesken kierron, toki runsaita kuukautisia joillekin.

Jospa Heli ne sinun vuotosi olivat tosiaankin polyyppeja tai kystia, jotka päättivät tyhjentää itsensä yllättäen. Niin, no näihin meikäläisen diagnooseihin ei kyllä kannata luottaa ;) Viimeksi ultrassa käydessäni lääkäri sanoi, että jopa muutaman millin halkaisijaltaan olevat myoomat erottaa ultrassa oikein hyvin. Joten jos kohtusi on ultrattu viimeaikoina ne olisivat siellä näkyneet.

Terkkuja kaikille ja viikonlopun jatkoa

Leia

Vierailija
52/55 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi suuret kiitokset Suvi-Tuulia, LeiaK, Helmi, Heli, Nuru, Syyssäde ja Minerva!

Vai oot suvis suomeen tulossa. Sehän mukavaa=) Kyllähän sitä uutta hoitoa kannattaa ehkä jo harkinta...

LeiaK huolitaan ilman muuta pohjoisjaostoon mukaan;) Vaikka teiltä tulee kyllä aikamoinen matka Kalajoelle mutta tosi kiva olisi jos pääsisit tapamiseen. Minä voisin ehdottaa clomireseptin tinkomisajankohdaksi ovisaikaa jotta näkisi samalla tuleeko rakkuloita normaali kierrossa ja minkälainen limis on. Nimim. clomit ohentaneet limakalvoa entisestään. Kun muitakin lääkkeitä on myös ovulaation induktioon.

Löysikö Helmi neilikan laduilta?;) Päivä ainakin oli upea, ehkä hieman viileähkö.

Heli se vain jatkaa piikityksiä ja koittaa pitää jysärit kurissa. On se hyvä ettei sulla ollut sumuja käytössä, niistä se ilo vasta tuli...

Tirppa: pahoin pelkään että ovis voi olla noinkin salama, eikös jossain käsketäkin testaamaan 2x/pv? Miten jos ovis oli pe, tehdäänkö siirto ma? Mun PAS lääkitys alkoi kp1 ja siten että Estradot laastari 2x/vko, Progynova 2mg 1x3 kp 1-7, sitten 2x2 kp 8 eteenpäin, disperin 50mg kp 1 eteenpäin, lugesteron 200mg 2+1 alkoi ti iltana ja siirto pe. Nämä kaikki jatkuvat edelleen, laastarin saa lopettaa ja su olisi vaihtopäivä joten ajattelin nykkästä tuon vaikka ma pois että saa pikkuhiljaa heiketä.

Minervallahan tuo hyvä idea oli ostaa pulla clubiplussan kunniaksi! Taidanpa mäkin tehdä niin jatkossa=)

Jaa, siis minähän en lähde täältä mihinkään ainakaan ennen ultraa jos te vaan mut täällä pidätte??? Tänään tuli taas todella epäuskoinen olo ja se eilinen turvallisuuden tunne on tipotiessään. Pelko nostaa päätään miten tässä mahtaa käydä ja olenkin jo kertonut raskaudesta liki kaikille jotka tiesivät tästä hoidosta jotta pystyn kerrankin jakamaan ilon eikä aina vain sitä surua sitten kun keskenmeno on tapahtunut. Mies jo suunnittelee auton hankintaa (mikähän siinä on että auto ja vauva liittyy yhteen?) ja täytyy myöntää että minäkin siinä mielessä että haluan auton kun jään kotiin että pääsen liikkumaan. Mutta siihen on vielä aikaa. Huh huh, johan sitä onnellista olotilaa kesti päivän. Millonkahan sitä pitäisi tehdä toinen raskaustesti??? Kun semmoinen tuolla kaapissa vielä on (kiitos mammaksin josta testejä saa tukuittain) niin pahimman epäuskon kohdatessa täytyy käydä tikkuun pissimässä. Muutenkin täytyy välillä käydä kattomassa tuota tehtyä testiä että kyllä, kaksi viivaa siinä näkyy.

Noh, tämä ehkä tältäerää, täytyy välillä painaa tuota ok:ta ennenku teksti katoaa bittitaivaan tuuliin.....

Waimo sekä mahdolliset Ilo ja Valo

Vierailija
53/55 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me Waimo sut mielellään pidetään tälläkin puolella ja kuulumisia luetaan. Ymmärrän noi pelkotilat, varsinkin kun + eteen on niin paljon töitä tehnyt. Kyllä se hyvin menee!! Mäkin oon huomannu varsinkin näin keväisin ton miesten autokuumeen. Vaikka mitään vikaa nykyisessä ei ole kahtellaan ahkerasti keltasta pörssiä jos vaikka .....

Nyt mun täytyy myötää oma tyhmyyteni ton oviksen kans, mä en käyny tiistaina hoitajan luona ollenkaan kun luulin että pakkauksessa on selkeet ohjeet tikun käyttöön. Höh. Lääkärikin oli sillon sitä mieltä ettei siellä tarvitakkaan periaatteessa sitä johtofollia vaan ajoituksen suhteen ois tärkeetä. No huomenna soitan jokatapauksessa OYSsiin, ehkä tiedän sitten enemmän. Ja lääkkeethän ehtis jo ens kiertoon mukaan jos siihen tulokseen päädytään, eli ei nyt niin kauheesti siirry tää rumba. Toivottavasti mulle sattuu sama resepti ku sulle niin ois enemmän toiveita :0) Lääkäri muuten meinas vielä tosta siirrosta sen verran, että jos ovis ois ollu to oltas sulatus ja siirto voitu tehdä ma. Mun logiikalla jos ovis oli (?) pe niin sulatus ehkä ma ja siirto sitten ti. Oviksesta kun on se 2-4 vrk aikaa tehdä siirto. Ingen panik.....

Minerva ja Helmi, pitäsköhän meidän sopia varakukka jos neilikat rupee loppuun kaupoista. Kunnioittaen suomalaisia klassikkoelokuvia, miten ois päivänkakkara pipoon kiinni vähän Pekka Puupää tyyliin???? Jos se ei näy niin hyvin voitashan me laittaa pipoon vaikka Gerbera! *hmm onkohan se liian raskas kukka mulle*

Heli, jokos sulla nyt alkaa siis se talviloma? Toivottavasti et nyt ihan palloksi turpoo, mutta sen verran että kunnon munasaalis on tulossa. Miltä nyt on tuntunut? Onko lääkitykset " yhteensopivat" ? Tässä nyt " ääneen" ajattelen, kun mulla ois tavallaan työmatka Hesaan maaliskuun ekana vkonloppuna, niin....

Suvis, taidat olla jo matkalla kotosuomeen. Hyvää matkaa. Toivottavasti hoitosuunnitelmat menee niinkuin olit ajatellut.

Leia, tervetuloa tosiaan pohjoiseenkin jaostoon :0) Jos me ruvetaan tosissaan sitä tapaamista puuhaamaan, on meidän synkronoitava tarkasti kalenterit. Suurin osa tuntuu olevan päivätöissä joten viikonloput on varteenotettavia mahdollisuuksia. Mä ikävä kyllä oon vuorotöissä, joten mitkään päivät ei oo ns. pyhiä, jouluaatot, juhannukset, you name it I' ve workt it.... joten kun pikaisesti katson kalenteria niin seuraavat viikonloput on vapaita:Huhtikuun pääsiäisvkolp, toukokuun äitienpv vkolp, kesäkuun eka vkolp, että äin aika huonot ajotukset. No pidetään mielessä kuiteski.

Nurulla onkin nyt vastuullinen tehtävä, vastaat hetken yksin ulkomaan kirjeenvaihdosta!

RoseMarylle, SyysSäteelle ja Lumivaipalle huiskutukset, mä rupeen nyt selaan tätä ketjua taaksepäin ja päivitän tietoja paperille, niin on huomista varten sitten tiedot ajantasalla ;0)

Vierailija
54/55 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään me tirppa tätä pinoa pystyssä;) Montako alkiota teillä on pakastimessa? (hýi jo kuulosti inhottavalta) Ajattelin vain että eihän se kauas siirry jos menee kk:lla eteenpäin, ja sit ainakin vois ottaa siirron varmanpäälle? Noh, lääkäri sen huomenna päättää ilmeisesti=) ja kai se sit niin menee että tähänkin kiertoon ehtis siirtämään jos ovis oli pe.

Tapaamisesta: No on sulla Tirppa kans vkonloppuja kiitettävästi töitä=( Höh, mulle käy noista ehdotuksista kaikki, mitenkäs muut??? Aletaan vain synkronoimaan kalentereita, eihän se haittaa vaikka menee pitkällekin vaikka toki mielellään aiemminkin tapaisin teidät!

Mitähän mun muuta piti kommentoida??? Tyhjää lyö, noh sehän ei oo mitään uutta...

Vierailija
55/55 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään me ollaan tilapäisesti tän lupin tukipilarit :0)

Mulla on " vaan" 2+2 pakkasessa joten ihan noin vaan ei niitä haluais sulatella.

Eikös se niin ollutkin että lääkkeillä pystytään kontrolloimaan paremmin se ovisaika ts. se tehdään lääkkeillä joten siirtoajankohta ois optimaalinen???? Vähän samalla periaatteella kuin lääkkeillä saatiin IVFssä muniksia aikaiseksi ja oma kierto totaalisen sekaisin....

No huomenna olemme tässäkin asiassa viisaampia. Tänään on kyllä vatsan seutua juilinu jonkin verran ja vähän niinkuin nippaillut oikeelta puolelta, jospa siellä nyt jotain kuitenkin tapahtuu bd bd bd.

Joo vuorotöissä kun käy niin elämäkin on tälläistä säännöllisen epäsäännöllistä just ku mun kierrot. Mutta eiköhän me saada ne kalenterit synkronoitua ja tapaamista aikaiseksi. Kun nyt mun vapaat viikonloput on tiedossa niin laittakaa muutkin tietoa millon ois parhain ajankohta. Voitas hahmotella sitä kansalaisaloitetta Ikean tulosta Oulun lääniin......

Mihkähän ne muut on tosiaan joutunu? Palaamisiin lupilaiset ja huiskutus kaikille!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi