Club-30 viikkoon 7
Hitto mä kämmäsin, olin jo kirjottanu vaikka kuinka pitkästi ja sinne se katos johonki avaruuteen.
Yritin laittaa listausta joten uudestaan:
Waimo: pohjoisjaosto, piinailu menossa ++++++
Helmi77: pohjoisjaosto, pitää hiihtämisestä, koki takaiskun (((0)))
Minerva72: pohjoisjaosto, pitää myös hiihtämisestä, hoidot edessä
tirppa71: pohjoisjaosto, valmistautuu PASiin
Heli71: eteläinen jaosto, piinailee ;0), tuttitetriksen pelaaja
SuviTuulia: ulkomaan kirjeenvaihtaja, täti kylässä, miten jatkot?
Maahinen76: mikä jaosto ja mikä tilanne?
RoseMary75: samoin mikä olikaan jaosto, valmistautuu hoitoihin
Lumivaippa75: ????
Johanna75: ????
LeiaK: mikä jaosto, nauttii vyöhyketerapiasta
Johanna75: ???jaosto, jonottaa IVFään
Jos jonkun nimi puuttuu , tiedot väärät tai puutteeliset, voi vapaasti korjata. Se kun on sama pää kesät talvet niin ei voi paljon vaatia.
Tsemppiä
Kommentit (55)
Vähän kuulostaa siltä ettei tämä pohjoisenosasto ihan tyytyväinen jakoon ole :0) Tässä vähän perusteluita; en tiedä seuraavaa pohjoisempaa sairaalaa joka tekee näitä hoitoja vaan luultavasti aika kaukaa Oulun yläpuoleltakin tulevat OYSiin hoitoihin joten munsta oli loogista asettaa Oulu Pohjoisjaoksen tukipisteeksi. Muistaakseni mainitsin jaon olevan maantiedon oppeja vastaan [vaikka taitaapa se Pekka Poutakin osoittaa länsisuomesta puhuessaan Vaasaan ;) ]
Waimo siitä tapaamisesta, sitä täytyy vähän sulatella vaikkakin kiinnostaa kovasti. Kun ei kauheesti oo puhunu tästä asiasta muille niin (on sen verran arka paikka ja asia) vähän varovainen täytyy olla. Pieni paikka se on tämäkin asuinpaikka. Pidetään tapetilla, kyllä se varmaan vielä toteutuu.
Helmi ja Minerva toi neilikkajuttu oli kyllä hyvä huomio, mä taidan ostaa tosi ison muovisen kirkkaan punasen jotta erottuu siltä hangen keskeltäkin.
Ikävä kyllä se lenssu ei päästä otteestaan, joten hiihtokiellossa. Hui mitenhän se muuten vaikuttaa PASiin, kun ei jo muuten ois mielipahaa koko asian tiimoilta. Kuumetta ei kylläkään ole mutta nenä tukossa ja ääni käheenä, naiset onko teillä tietoa tästä? APUA....
Heli mites pistokset on lähteny sujumaan? Olikos teillä nyt IVF vai mikä *pää täynnä räkää, yritä ymmärtää*?
Suvis ei oo tainnu eilisen romanttisen illallisen jälkeen päästä ylös sängystä *hih hih*
RoseMary toivottavasti olo alkaa helpottaan kunnolla, tää on hirveetä. Ja luulis että kun nenä on täysin tukossa ei tieto pääse karkaamaan mihinkään mutta niinpä vaan on päässy käymään. Nyt otan paperin avuksi johka laitan itelle ylös " päivitykset" . Oletko niin ihana, että hoitotaustaa muistutat, eteläinen jaosto kuitenkin oli.
Nuru, tiedätkös se tulee tosi nopeesti se huhtikuu kun on tavallaan jotain mitä odottaa. Äkkiä se meni aika joulukuusta helmikuuhunkin, kokemuksen syvällä rinta äänellä.....
Leia ollaanhan sitä vielä maankamaralla ettet oo levitoitunu jonnekin nirvanaan :) Tossa on tosiaan puuhattu hieman listausta, joten jos saanen kysästä mihkä jaokseen luet itsesi kuuluvan ja reikäpäälle jos vielä kerrot hoitotilanteen niin ois tosi ihanaa. Saas sitten nähdä muistaako sen ens viikon alussa uutta listausta tehdessä ;0)
Viimeksikin toi huhuilu näytti auttavan, joten nyt huhuu huhuu Maahinen!!!
Ja sitten kysyttävää: miten te otatte hoitoasiat esille lääkärin kans, meinaan vaikka jotain lääkkeen vaihtoa? Jossain pinossa joku mainitsi alkioiden laadun parantuneen kun vaihtoi lääkkeen puregonista menopuriin. Oisin itse kiinnostunut kokeileen seuraavassa IVFssä toista lääkettä jos vaikuttais oikeesti laatuun(ei usko huurunenien potentiaaliseen yllätysmahdollisuuteen). Ja kehtaisko enään soittaa Oulun VL solulaboratorioon jos vaikka sieltä osaisivat sanoa meidän pakastettujen alkioiden luokat. Tiistainen lääkäri oli se joka oli katseluoppilaana mun tuoresiirrossa joten mitään selvää vastausta en siis saanu meidän alkioiden luokituksesta.
Tulipas tekstiä. nyt vähäksi aikaa heips ja huiskutus.
Anteeksi vaan, jos tunkeilen teidän pinoonne. Mutta ajattelin,että teillä olisi jollakin tietoa asiasta, jota mietin. Eli olemme menossa ensimmäiseen IVF ja jarrupiikkinä oli Procren depot, jonka pistin eilen kp 19. Olisin tiedustellut, että tuleeko tässä välissä vielä menkat vai jäävätkö kokonaan pois? Ei tullut asiaa kysyttyä lääkäriltä, kun tuli niin paljon kaikkea uutta asiaa. Jos vaan joku viitsisi vastata, joka on saman piikin pistänyt.
Tulenpa pitkästä aikaa pinoutumaan tällekin puolelle. Kiva nähdä, että klubi on elpynyt ja uutta verta on saatu mukaan. Toivottavasti vaan kaikki pian siirrytte myös tuonne plussanneiden puolelle - lähettelen teille kovasti plussasäteitä!
Täällä on tänään tosi kurja sää, vettä sataa kaatamalla. En ole jaksanut edes nenääni työntää ulos. Muutenkin olo on vähän kurja, pahoinvointi jatkuu edelleen eikä tietoakaan mistään keskiraskauden seesteisyydestä. No, itsehän tätä toivoin vuosikaudet, eli nyt ei valiteta, vaikka ruoka ei maistukaan.
Harva pää - unohdin jo, mitä piti kommentoida. Myöhästyneet ystävänpäivän toivotukset teille kaikille!
Vilkutuksia Keski-Euroopasta lähettelee
Favolina rv 15+2
Sira: nyt tuli senverran hankala kysymys, että tarvitset ehkä koko palstan apua, ainakaan minä en tuosta lääkkeestä tiedä. Uudella avauksella sen varmaan useampi näkisikin...
Helmikös se oli joka kyseli tapaamisista? Aiemmin jo hehkutin täällä, mutta kerron uudemman kerran, että jossain vaiheessa etelässä tapasimme kerran jos toisenkin ja kivaa oli. Siinä vaiheessa oli jo jonkun verran roikuttu täällä, niin ettei tarvinnut vaiheita juurtajaksain selostaa ja tunneosastokin oli käyty palstalla läpi moneen kertaan. Veikkaan että siinä vaiheessa kun pääsette sopimukseen siitä, missä pohjoinen on, aikaa on kulunut sen verran ettei kenenkään ainakaan tarvi arastella. Tämä siis varsinkin Tirpalle :-D
Favolina: Päivä kerrallaan, pidä nenu sisällä jos se siellä viihtyy parhaiten :-) Toivottavasti pahoinvointi lähtee pian!
Oma napa tuulettaa: eilisaamuna otin viimeisen poistuvan epislääkkeen eli lääkevaihto on sitten tehty. Ajatelkaas että tuollaista en edes huomannut, olin kai niin tohkeissani menkkojen alkamisesta etten edes rekisteröinyt mitä sieltä lääkeannostelijasta imuroin. Ja koska menkat sitten alkoi, eka piikki uppoaa mahamakkaraan huomenna. Edellisiin pistelyihin verrattuna on kyllä kivampi pistää nykyiseen HKbleu- kokoiseen makkaraan kun viimeksi oltiin lähempänä gotlerluokkaa. Kerron tämän siksi, että mitään leveilemistä asiassa ei ole kun en ole sen hyväksi mitään tehny. Pois vaihdettu lääke vei unien lisäksi kilojakin sellaiset 12, joka tähän alle keskimitan varteen on kuitenkin jonkun verran.
taas täällä oman navan merkeissä. Flunssan kourissa oltu, joten en ole taas ihan perillä, mitä tarinaa tässä on kullakin menossa, joten:
plussaa ja liimaa piinailijoille ja muuten vain mukavaa keskiviikkoa muille!
Kiitos paljon pinojen pitäjille, päivitystä meikäläisestä eli eteläinen jaosto, hiihtämään olisi hinku, kun flunssa ohitse (kun vihdoin on luntakin ja sopivasti pakkasta!). Sukset on tullut " kasteltua" tälle talvelle vasta kerran.
Viime vuonna tuli sellaiset hommattua (ehkä koulun hiihtomuistot sopivasti tähän ikään hiipuneet) ja hiihdeltyäkin jonkun verran. Innostuimme jopa käymään viime pääsiäisenä Rukalla ja ekan kerran laskettelemaankin. Se oli hupaa puuhaa sen jälkeen, kun ekan kerran uskaltautui rinnettä alas opettajan johdolla. :-)
Huomenna pitäisi elämäni ensimmäinen clomi-kuuri aloittaa. Pientä nyreyttä tunnen kyllä naikkareita kohtaan. Pitäisi saada tilattua seuranta-ultraan aika (näkee, tepsiikö annos vai ei), mutta ei pääse puhelinajalla läpi. Huomenna taas uusi yritys.. Jos ei onnistu, niin seuraava puhelinaika onkin vasta maanantaina. Onnetonta tuo ajanvaraus julkisella puolella!
Mutta nyt saunaan! Mukavia illanjatkoja kaikille!
Heipsan!
Kuten helmi sanoi pienenpieni toivonkipinä EHKÄ on vielä olemassa. Maanantai iltana tuli sitä vuotoa muutama tunti, sit ei mitään. Menkkakipuja kyllä on ja tunne että justiinsa lorahtaa. Mitään oireita ei ole että onko se sitten kp3 vai pp12, siinäpä vasta pulma?!?
no niin ja taas mä oon tätä omaa napaa ensin kertomassa=( sorry...
Sira:Olettaisin että procren toimii samoin kun muutkin jarrut eli menkat yleensä tulee. Joskus voi olla ettei tulekkaan ja silloin ultra ratkaisee odotetaanko menkkoja vielä vai onko limakalvo niin matala ettei sieltä mitään ole vuotamaan. Menkat voi kyllä siirtyä jarrun vaikutuksesta pitkäänkin´joka sitten vain siirtää hoitoa seuraavalle vkolle eteenpäin.
Älä tirppa hermostu meidän naputtamisesta, tuo pohjoinen vain kuulostaa niin kummalliselta kun sinne on matkaa täältä niin pitkästi mutta hoitopaikkajako on kyllä selvä=)
Heips Favolina!
No onpas heli hoikkunut! Mäkin voisin ottaa tuollaisen lääkkeen;) Mutta ehei, päinvastoin, toiseen suuntaan kipuaa näillä tropeilla..... Tsempit huomiselle!
Että semmosta tähän hätään=)
Iltoja vain! Niin, siis sikäli kaksosraskaus oli meille yllätys, että vaikka kaksi alkiota siirrettiin, lääkäri ei uskonut, että molemmat voisivat kiinnittyä. Laadussa oli puutteita, ja kuulema se ei mene yksi yhteen, että aina kahdesta siirretystä alkiosta tulisi kaksi masu-asukkia.
Mutta jännitän täällä kuitenkin edelleen, onhan kriittiset viikot menossa. Kiitos tarrasukista ja oikein hyvää viikon jatkoa kaikille! Paljon paljon plussasädetystä +++++, jotta kevät toisi hyviä uutisia mahdollisimman monelle!!!
Teitä ajatellen - tiitiäinen
No ei ainakaan pahalta kuulosta tuo vuodon loppuminen! Onko sulla ikinä kiinnittymisvuotoa ollut? Mulla oli molemmissa raskauksissa tuhruttelua muutamaa päivää ennen plussaa. Peukut on kankeina!
Ja tuosta " laihdutus" lääkkeestä: et halua, trust me. Annosta kun nostettiin niin olin samantien kuin hysteerinen sähköpupu. Paitsi ettei uni eikä ruoka maistunut, päässä viirasi muutenkin ja silmät seisoi päässä (näin jutut välillä kahtena). Niinhän sitä amfetamiiniakin joskus laihdutuslääkkeenä käytettiin ja miten kävi. Ei oo kuulkaa siskot terveellistä sellainen aine jota syödessä joulunakin laihtuu.
Tänään siis eka piikki mahaan jos ei kaikki jo tiedä :-) Saas nähdä nyt sitten miten hyrähtää munintakone käyntiin!
Flunssa taitaa olla taltutettu, teidän lähettämät paranemistoivotukset mitä ilmeisimmin toimivat. Kiitos niistä : ) Laitankin ne nyt eteenpäin kaikille vielä flunssan kourissa oleville.
Tirppa: Shoppailu on todella oiva mielialalääke, mä yleensä suuntaan Ikean tavarataivaaseen kun oikeen ottaa päähän : ) Siitä hoitotaustasta sen verran, että tutkimukset on käynnissä, hormoni + simppatuloksia odottelen saapuvaksi ensi viikolla. Mutta kyllä mä tositoimia odottelen, joten tuo valmistautuu hoitoihin on musta ihan ok. Niin ja jaosto oli tosiaan se eteläinen.
Waimolle vielä peukutukset, jospa sittenkin¿ bdbdbdbd
Helille tsempitykset piikityksiin ja onnittelut lääkevaihdon onnistumisesta.
Tiitiäiselle onnittelut kaksosraskaudesta : ) Toivottavasti tullaan kaikki perässä ja pian.
Ja vilkutukset itään, länteen, etelään, pohjoiseen ja ulkomaille kaikille clubilaisille. Oikein ihanaa ja nautinnollista viikonloppua : )
RM
RoseMary, kyllä minäkin mielellään menisin Ikeaan (oon pari kertaa vieraillut siinä ekassa Hesan vierailulla) mutta välimatka on pikkasen liian pitkä, ootellaan että se uusi nousee Tornio-Haaparanta akselille, vois siellä käydä tyhjentään tilin :0)
Sinä olet hoito" taipaleen" alussa, onko jo mahdollinen hoitomuoto valittu? Toivottavasti teillä se luomuylläri mahdollisuus säilyy. Ja tulee pian!
Heli, sä oot oikeesti hauska, sun juttuja on niin mukava lukea kun sulla toi sana on hyvin hallussa. Ja harrastuksina vielä tuttitetris ja maskottina duracellpupu. Ja ihana lukea, että sun lääkevaihto meni " kivuttomasti" , jos siitä tulee sitä potkua siihen plussaan bd bd. Toivottavasti pidetään yhtä tiivistä yhteyttä sitten tuolla plussanneiden puolella. Ja tämä viimeinen oli tarkoitettu KAIKILLE lupilaisille.
Lumivaippa, jokos on oireita clomeista :) millä annostuksella lähdittä liikkeelle? Lycka till ja +++++++~~~~~~
Waimo, Helmi ja Minerva pitäisköhän meidän aloittaa kansalaisvaatimus, että saatas yks Ikea lähemmäs meitä? Se muuten on tavarataivas niinkuin RoseMary mainitsi....
Helmi ja Minerva joko ootte paljonki tutkaillu otsalampun valossa vastaan hiihtelijöitä. Mä aattelin jos ens viikolla kävis kokeileen noita hienoja uusia suksia....[flunssa on ihan pätevä syy olla kokeilematta niitä viikonloppuna.....;) ]
Waimo, oon vähän funtsinu sitä tapaamista, (ilmeisesti me kaikki neljä pohjoisjaoston edustajat ollaan kuiteski Oulun alapuolelta) niin mikähän paikka ois meille kaikille keskeinen ja lähellä ja löytys kohtuudella ilman grps paikanninta? Mä tunnistan ainakin Kalajoen hiekkasärkät ja sieltä Tapion Tuvan sekä SaniFani kylpylän. Kempeleestä Zeppelin ostoskeskus on hyvinki tuttu paikka, Kokkola on oudompi paikka ja sekin on jo aika kaukana meistä.... Pistäkääs muutkin pohjoisen naiset listausta tutuista ja kohtuuläheltä olevista paikoista, vois löytyä jokin hyvä tapaamispaikka.
Ja joko selvis onko nyt pp14 vai kp??
SuviTuulia, huhuu huhuu nyt on jo aika kömpiä sieltä sängystä pois, ystävänpäivästä on jo kulunut kuiteski joku päivä ;0) Mitä sinne kuuluu muuta uutta?
Nurullekin huiskutukset (0/ milloinkas muutat ulkomaankirjeenvaihtajasta takaisin eteläiseen jaostoon?
Ja molemmille ulkomaankirjeenvaihtajille, toivottavasti N5H1 ei oo turhan lähellä teitä. Pysykää kunnossa.
Ihan vähän omaa napaa, tänään tein siis ekan ovistestin. Pikkasen on LH nousussa muttei huippu ollut vielä tänään. Ihan hyvin voi tulla ennen tiistaita joten ehkä sitä sittenkin päästään sulatteleen mun vajavaisia huuru-ukkoja bd bd bd selvitkää nyt sitten sulatuksesta.
Mitenkäs se yks laulu nyt menikään (kirjotus ei varmasti mee oikeen mut lausukaa niinku kirjotan voi olla tuttukin laulu) " kei se raa, se raa what ever will be will be.... tai jotain.
Huiskutukset kaikille lupilaisille niillekin joille ei nyt muistanut laittaa kommenttia. Tsemppiä.
Mäkin tahdon Ikeaan!! Missä se vetoomus, allekirjoitan sen heti.
Jos ei lähemmäs, niin sinne Oulun Zeppelinin viereen sitten, sopivan matkan varrella, mies voi vaikka käydä Biltemassa sillä välin, ettei ole perässä kuljeskelemassa ja hoputtamassa liikkeestä pois :)
Itse käväisin tänään ladulla jo ja kyllä oli kylmä tuuli. Posket on punaiset, voisi luulla, että olen juonut pullollisen viiniä, sen verran punottaa. Ei taida ihan heti kehdata kauppaan mennä.
Ei näkynyt yhtään ihmistä ladulla, missä lienevät kaikki tai no, töissä tietysti. Jatkan edelleen neilikan metsästystä!
Tapaamispaikkana Kalajoki kuulosti hyvältä, siellä tulee piipahdettua aina silloin tällöin. Kiva kylpylä ja vielä kunnon uima-allaskin samassa paikassa.
Waimolle vielä peukutuksia, pientä vuotoa voi olla, vaikka raskaus olisikin alkanut. Peukutukset siis jatkuvat..
Miten Helin pistokset sujuvat? Mikä se tuttitetris on? En ole koskaan kuullutkaan, tällainen tietämätön minä olen..
Tiitiäiselle onnittelut, kiva oli kuulla, että kaikki on hyvin ja että vielä kaksoset, wau.
Mukavaa viikonloppua kaikille klubilaisille, minä lähden päiväkahville perjantaipullan kera.
T:Minerva 72
Heissan,
näin se taas viikonloppu on alkamassa, loistavaa. :-)
Helille toivottelen hyvää munasaalista!
Waimolle peukutukset jatkuvat, jospa se sittenkin..
Tirppa, samoin dbdbdbdb huru-ukoille
Aloitin tosiaan clomit eilen annoksella 50mg X 1/pv, kp 3-7. Vielä en mitään maata mullistavaa oiretta ole tuntenut, mitä nyt muuten aina kuulostelee kroppaa, että mistäs tällä kertaa turvottaa tai nipistää.
Rinnat tuntuvat ehkä vähän aroilta, mutta en tiedä, johtuuko clomeista vai ei. Seuranta-ultrankin sain ensi torstaille. Saas nähdä, näkyykö mitään. Mun kierto on yleensä 31-32pv, tuo vasta kp10. Auttavatkohan nämä vähän lyhentämään kiertoa? Ellei sitten tietysti tärppää muuten..
Onko kellään tullut mitään pahoja oireita clomeista? Taitaa kuitenkin olla vielä melko mieto lääke noihin pistosjuttuihin verrattuna?
Oikein aurinkoista ja sopivasti lumista viikonloppua kaikille!
Otsikko kertokoon tämän päivän sisällön;) klo 03.55 testattu ja tikkuun tuli kaksi yhtä vahvaa viivaa pp14! Uskomatonta! Mä olin ihan varma negasta..... Mihinkään tuntemuksiin ei näemmä voi luottaa mitään (paitsi pp4 intuitioon;)) Kirjoittelen jossain vaiheessa lisää...
Waimo
Heipsan vaan! Varmasti huomasittekin kun tuosta pitkänä pätkän jo kirjoitin plussasta=) Olo taas hieman omanapainen;) Mutta niin onnellinen. Yhtä hymyä olen ollut koko päivän vaikka tämä täysin epätodelliselta tuntuukin...
RoseMaryn tavoin suuntaisin enemmän kuin mielelläni tavarataivaaseen mutta 500km on hieman liikaa matkaa. Haaparantaa siis odotellessa...
Tirppa & muu pohjoisjaosto Minerva & Helmi: Kalajoki sopisi mulle erittäin hyvin tapaamispaikaksi! Olen päivätöissä eli ilta/mieluummin vkonloppu olisi vaihtoehto. Mitenkäs muilla?
Tirpalle täällä on peukut pystyssä että taikatikku toisi oikeaan aikaan plussan jotta pääsisit siirtoon! bdbdbdbdbdbdbd
Lumivaippa: Mulle clomeista tuli " raskausoireet" , yllätys yllätys, mulle taitaa tulla ne sama mistä lääkkeistä. Mutta siis turvotusta, pahoinvointia, jne. Aika lailla mutta kestää sen. Hieno homma että sait seurantaultran, sittenpähän sen näkee kuinka toimii.
Miten Helin piikitykset sujuu, onko vointi hyvä?
Nyt on mentävä, ihana mies on laittanut ruokaa=)
Palataan naiset!
Waimo mahtavaa, täällä ei meinaa pysyä nahoissa, oon niin onnellinen puolestasi. Näetkös ny, ei pidä liian aikaisin luovuttaa.
Toivottavasti, sitten joskus kun se tapaaminen tapahtuu, ois meillä kaikilla maha pystyssä. Voitas tehdä kunnon aalto SaniFani kylpylään jos se paikka valitaan.
Nyt lujasti tarraliimaa sinnepäin ja onnellista odotusta. Ethän kuitenkaan kokonaan meitä jotka tälläpuolella vielä taivalletaan unohda, käy välillä kertoon kuulumisia.
P.s mikä oli teidän historia? Jos vaikka valais toivoa.....
Sitä kun ottas " silmät käteen ja lukis" . Eli siis olitkin Waimo kirjotellu tonne toisaalle sen historian joten ehkä mä voinen sen sieltä lukasta. Onnittelut vielä kerran.
-tirppa-
Joo jotain taustaa kirjoittelinkin tuonne omaan aloitukseen. Ei oo ihan helppo ollut tämä tie kulkea eikä se taida vielä loppua. Mutta yksi askel oikeaan suuntaan on taas otettu!
SaniFani on kyllä ihana kylpyläpaikka päiväseltään käydä, vko sitten oltiinkin siellä kaverin kanssa nautiskelemassa ja sit päälle Mammaleonessa pizzalla. Sieltä saa niin hyvää pannupizzaa etten mistään ole vielä saanut parempaa! Että tapaamiseen ehdotan myös tuota mammaleonea etapiksi... Toivottavasti saadaan iso maha-aalto aikaiseksi!
Onnea ihan mahottomasti, toivotaan että tämä kerta olisi nyt se ja kaikki menis onnellisesti loppuun asti. Onnea odotukselle ja kovasti sitä liimaa pikkuiselle (tai pikkuisille =D).
En minä nyt siellä sängyssä ole tähän asti ollut ja menkat kun oli vielä menossa ystävänpäivänä että sillai... no kyllä sitä kotirouvallakin on välillä omia kiireitä, että ei ihan aina notku tässä koneen ääressä... =)
Kerkesinkin jo unohtaa lähes kaiken mitä piti kommentoida, mutta tulihan tuo tärkein sentään muistettua Waimon plussa. =D
Tirpalle tsemppiä oviksen metsästykseen ja bd huurunenille.
Omassa navassa ei tapahdu juuri mitään, menkat oli paljon runsaammat ja pidemmät kuin yleensä. Mutta onneks ne viimein on ohi. =) Mietin tässä vielä että kun oon Suomessa ensi viikolla ja EHKÄ ovis sillon, että mitenkähän jos miettis uutta hoitookin... no toisaalta en välttämättä oo siihen vielä valmis ja kun oon nyt päässyt niin hyvin tässä painonpudotuksessakin alkuun. Mietintään se on kuitenkin laitettu...
Mutta nyt jatkan muita puuhia, hyvää viikonloppua kaikille!!!
Onnea Onnea Onnea!! Toivottavasti tästä alkaa se plussa-aalto tähänkin klubiin!! *Niisk* Minä olen täällä ihan liikuttunut näistä uutisista... Vielä sellaisella hoitohistorialla kun teilläkin on ja nyt sitten plussa! Ei passaa kyllä kirvestä kaivoon liian aikaisin heittää..
Tirpan huurunenille vielä peukut! Toivotaan että sieltä se plussa-aalto jatkuu.. Kaikille muille paljon vilkutuksia ja tsempityksiä.
Oli noista lista päivityksistä jossain vaiheessa huihuilua. Mehäh ollaan konsevatiivisesti tästä keskeltä, Keski-Suomen pääkaupungista Jyväskylästä. Olkoonkin että Länsi-Suomen lääniin kuulutaankin. Kukas tuomaroi mihin jaostoon kuulutaan? Meillä hoidot on vasta alku taipaleella. Minulta on poistettu 12 (!) myoomaa kohdusta syksyllä 2004 ja taas päästiin yrittämään alkuvuodesta 2005. Nyt varmaankin pitää käydä edes se clomi resepti käydä kinuamassa. Kinuamiseksi menee, kun kummassakaan ei varsinaista vikaa ole (paitsi lääkärin mukaan tietenkin mun kohtu ja ikä). Sanokaas mikä kierron ajankohta olisi tuon clomireseptin suhteen optimaalisin aika lääkäriajalle?
Tapaaminen olisi hauska, viikonlopuiksi menee, koska päivätyöt meikkikselläkin on. Mutta nyt viikonloppua viettämään ja Waimolle vielä kerran onnittelurutistus!
Terkuin
Leia
Olipas mukava taas aamulla tulla konelle,kun oli noin paljon kuulumisia!
Aamukahvi menossa ja töissä jo ollaan.
Kylmä tuuli oli aamulla ja pakkastakin kymmenisen astetta, eli heräsin oikein hyvin.
Waimolla lohtuhali myös täältä, tiedän suuren pettymyksen tunteen, itse olin ainakin viikon verran tosi itkuherkkä ja mielialat vaihteli ylös ja alas.
Tirppa oli sitten ostanut sukset, hienoa!! Nyt vain testaamaan, eilen ainakin oli upea auringonpaiste ja pitihän siellä ladulla taas käydä.
Helmin kanssa voitaisiin laittaa vaikka neilikka rintapieleen, niin tunnistetaan toisemme ladulla.
Voisi tosin aiheuttaa ihmetystä, kun koko ajan ihmisten rintapieliä katselisi, otsalamppu kiiluen, että näkee tarkemmin :)
RoseMary, minulla sama vika, aina sairastan lomalla. Työnantaja on tyytyväinen.
Helillä alkamassa pistokset, niin se aika menee nopeasti.
Minun muisti teki nyt topin, oli niin monta kirjoitusta eli minun keskusyksikköni petti..
Olen muutenkin ollut aivan omituinen, hiihtämässä pitää käydä joka päivä ja illalla vielä menin jumppaan, tätä ei ole ennemmin tapahtunut.
Taidan olla jo kevätvillissä!!
Hyviä päivänjatkoja kaikille tasapuolisesti.
Toivottelee Minerva72