Twilight, ja mikä siinä ärsyttää.
Miksei Bella katso Edwardia silmiin, kun tälle puhuu? Juttelee leualle ja kaulalle.
Kommentit (40)
Paras kohta oli kun Edward sanoi Jacobille että "you smell like a wet dog"
Emmett ja muut Cullenit on ihania! Jakob ärsyttää, ihan säälittävä pikkupentu. Bellakaan ei osaa päättää kumman valitsee, vaan pelleilee Eetwartin tunteilla..
Ärsyttää myös kun ne vampyyrit vaan istuu siellä ruokalassa, jos ei kerran syö mitään niin mitä ne edes tekee siellä??? Heittää ruokaa roskiin.. Culleneita olisin halunnut nähdä enemmänkin.
On niitä parempiakin kirjoja luettavaksi jos kaipaa viihdettä.... Mä ymmärrän kyllä jos noi vetoaa teineihin, mutta siihen sen pitäis sitten jäädä. Lopputulos olisi voinut olla parempi, jos tarina olisi tiivistetty yhteen kirjaan.
Elokuvat taitaa jäädä jatkossakin katsomatta tämän ketjun kommenttien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vittu se pedarisusi RAKASTUU VAUVAAN ja se sitten vielä selitellään parhain päin!!! Puhumattakaan toisesta sudesta, joka on "luontonsa takia" tehnyt vaimonsa naamasta maantiepitsaa ja SEKIN SELITELLÄÄN PARHAIN PÄIN. Ja mitä tapahtuu Eetun ja Pellan häävuoteessa? No läskihän siellä tummuu koska intohimo. Ootteko te oikeesti noin tauskeja?????? Aivan vitun sairas mormoonipropagandaa tuputtava kirja/elokuvasarja.
No eihän Jacob ole pedofiili. Rakastui itseään vanhempaan Bellaan. Leimautumiselle ei voinut mitään, mutta ei se sen vauvan kanssa seksiä halunnut eikä yrittänyt.
Bella, kun se koko ajan puree huuliaan kiimaisena. AAARGGHHH!!!
ExoPol kirjoitti:
Miksei Bella katso Edwardia silmiin, kun tälle puhuu? Juttelee leualle ja kaulalle.
Niin, tämä on monelle varmaan ihan uusi asia, mutta jotkut, aika monet ihmiset itse asiassa ovat aika ujoja, puhumattakaan siitä, että on ihastuksensa seurassa.
Miten tämä on niin vaikeaa tajuta? Ne on vasta teinejä! Ne harjoittelee vasta tunneilmaisuaan ja ylipäätänsä elämää. Siksi tämä kritiikki Kirsten Stewartia kohtaan on älytöntä, koska tuon ikäiset juuri ovat masennuksen äärellä monet monituiset kerrat, kun on miljoona asiaa mielen päällä.
Siinä se aiemmin ketjussa mainittu lyhyt video Kristenin lahjakkuudesta.
Jotainhan Twilightissa on, ei sitä muuten jaksettais haukkua niin paljoo. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää että kirjoissa Edwardia kuvaillaan "kylmäksi ja kovaksi kuin marmoripatsas". Jossain olikin vitsailtu kirjailijan nekrofiliataipumuksista,mutta vaikka Edward ei olisi edes elävä kuollut,kuka haluaa rakastella kylmää ja kovaa miestä? Luulisi että ei tunnu kivalta kylmä kalu sisässä...
Ärsyttää myös,että olen nähnyt Kristen Stewartin näyttelevän hyvin muissa elokuvissa(Fierce People,Adventureland) ja hän on oikeasti ihan hyvä näyttelijä,ei vain sovi Bellan rooliin,joten vaikuttaa leffassa urpolta.
Ja ärsyttää se,miten Bella oli palavasti rakastunut sekä vampyyriin että ihmissuteen(varmaan joku hipsterijuttu,oman lajin miehet on liian mainstreamia),mutta joutui valitsemaan sen "jota ilman ei voi elää". Ärsytti,kun ei selitetty,miten 200-vuotias elävä kuollut,jonka elintoiminnot ovat pysähtyneet,pystyy harrastamaan seksiä,ja vieläpä siittämään lapsen.
Eikö muka selitetty siittiöistä? Kun Edwardista tuli vampyyri sen keho jäi siihen tilaan kuin oli eläessään. Tavallaan aika pysähtyi. Siellä ne siittiötkin odottivat muuttumattomina, kunnes joku keksi harrastaa seksiä elävän ihmisen kanssa, ilman että ihminen revittiin kappaleiksi.
Twilight-filmeissä pahinta on ne muut vamppyyrit. TSH-Frodon silmien muljotus ei ole mitään niihin verrattuna. Kaikki ovat kuin botoxia yliannoksen ottaneita moljottajia samanvärisillä piilareilla. Yksikään ei osaa näytellä. Ilmeisesti tuolla tuijottamisella ja myös Bellan seiniä pitkin katsomisella kuvataan seksiä. On niin kuumaa, ettei Bella parka uskalla katsoa silmiinkään. Ja seksi on tosiaan ihan outoa. Ensin pitää mennä naimisiin. Pussatakaan ei voi. Sitten seksi on sitä, että rynkytetään sänky rikki ja Bella tohjoksi. Bellan käyttämät tamponit ovat myös jättiläismäisiä supersäästöpaikkauksessa. Just sellaisen laatikollisen ottaisin mukaan häämatkalle. No voihan niillä tukkia panemisesta tulleen nenäverenvuodon.
Miten siihen on saatu niin rumat näyttelijät? Tai ehkä minä en ole tarpeeksi teini näkemään Pattisonia hottiksena. Tai edes söpönä.
Mä tykkään niistä kirjoista kun tykkään muutenkin lukea yliluonnollista, romanttista teinihömppää.
Mutta ne elokuvat on aivan hirveitä :D Kaikki näyttelijät täysin kökköjä, yksi vääntelee naamaansa vaivaannuttavasti, yhdellä ei pysy paita päällä ja joukko moljottavia vahanukkeja. Lisäksi erikoistehosteet, jotka on kuin 90-luvulta. Elokuvista olisi ollut mahdollista tehdä paljon parempia, nyt lopputulos oli vaan kökkö.
Kirjat ovat parempia kuin leffat.
Vierailija kirjoitti:
Kirjat ovat parempia kuin leffat.
Taivas on sininen.
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtäkään kirjaa lukenut saati elokuvaa katsonut, mutta Anne Ricen kirjat kymmeniä kertoja läpi kahlanneena Twilightin "vampyyrit" aiheuttavat jo kuulopuheina minulle ärsytystä.
"Ne on siis vähän niinku vamppyyreitä, mut ne voi olla valossa, mut sillon ne vaan vähän kimmeltää. Eikä ne edes oikeestaan juo verta. Et ne on vähän niinku vampyyreitä mut ei sit kuitenkaa oo..."
Joo. Vielä pahempi oli kirjaston kierrätyshyllystä löytämäni Angela Knightin "Master of Swords". Nimen perusteella en edes tiennyt lainaavani vampyyrikirjaa, vaan jonkun keskiaikaan sijoittuvan taistelu- ja siinä sivussa ehkä romantiikkakirjan. Kannessa luki että on olltu New York Timesin bestseller listan ykkönen.
No, heti selvisi että kyseessä on vampyyrikirja, mutta vampyyrit ei olleet kunnon vampyyrejä perinteisessä mielessä. Ne ensinnäkin oli hyviksiä ja "suojelivat ihmiskuntaa itseltään". Lisäksi, ne eivät juoneet ihmisten verta, vaan vampyyriurokset joivat vampyyrinaaraan verta, mutta niille kelpasi vain juuri orgasmin jälkeen otettu veri, koska siinä oli seksuaalienergian voima. Tästä johtuen valehtelematta varmaan puolet kirjasta oli yksityiskohtaisia seksiaktien kuvauksia. Välillä vähän sitten miekkailtiin ja käväisiin myös nykyajassa jahtaamassa jotain pahiksia, esim. hyvän tieltä harhaan menneitä kapinallis-lahkolaisvampyyreitä, mutta sitten taas: iik, joku haavoittui, täytyy saada äkkiä verta, eli siis taas pitkä panokohtaus jotta herra vampyyri saa imettyä orgasminjälkeiset verensä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtäkään kirjaa lukenut saati elokuvaa katsonut, mutta Anne Ricen kirjat kymmeniä kertoja läpi kahlanneena Twilightin "vampyyrit" aiheuttavat jo kuulopuheina minulle ärsytystä.
"Ne on siis vähän niinku vamppyyreitä, mut ne voi olla valossa, mut sillon ne vaan vähän kimmeltää. Eikä ne edes oikeestaan juo verta. Et ne on vähän niinku vampyyreitä mut ei sit kuitenkaa oo..."
Joo. Vielä pahempi oli kirjaston kierrätyshyllystä löytämäni Angela Knightin "Master of Swords". Nimen perusteella en edes tiennyt lainaavani vampyyrikirjaa, vaan jonkun keskiaikaan sijoittuvan taistelu- ja siinä sivussa ehkä romantiikkakirjan. Kannessa luki että on olltu New York Timesin bestseller listan ykkönen.
No, heti selvisi että kyseessä on vampyyrikirja, mutta vampyyrit ei olleet kunnon vampyyrejä perinteisessä mielessä. Ne ensinnäkin oli hyviksiä ja "suojelivat ihmiskuntaa itseltään". Lisäksi, ne eivät juoneet ihmisten verta, vaan vampyyriurokset joivat vampyyrinaaraan verta, mutta niille kelpasi vain juuri orgasmin jälkeen otettu veri, koska siinä oli seksuaalienergian voima. Tästä johtuen valehtelematta varmaan puolet kirjasta oli yksityiskohtaisia seksiaktien kuvauksia. Välillä vähän sitten miekkailtiin ja käväisiin myös nykyajassa jahtaamassa jotain pahiksia, esim. hyvän tieltä harhaan menneitä kapinallis-lahkolaisvampyyreitä, mutta sitten taas: iik, joku haavoittui, täytyy saada äkkiä verta, eli siis taas pitkä panokohtaus jotta herra vampyyri saa imettyä orgasminjälkeiset verensä...
:D::D nyt on kyllä kuvailtu kirjaa niin mielenkiintoisesti että pakko etsiä se 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D::D nyt on kyllä kuvailtu kirjaa niin mielenkiintoisesti että pakko etsiä se 👀
Googletin ja ainakin noiden kansien perusteella , mitä voi odottaa?? :DDD
Ei siinä mikään oikeastaan ärsytä - se vaan ei ollut minusta kovinkaan hyvä leffa. Katsoin vain yhden.
Vierailija kirjoitti:
Pöh. Minä pidän Twilighteistä. Olen juurikin lukemassa Breaking Dawnia uudelleen. Toki päähenkilön jatkuva itsensä epäily ja mollaaminen on ärsyttävää, mutta toisaalta, sellainenhan minäkin olin teini-iässä. Edward toki haluaisi seksiä Bellan kanssa, mutta pelkää tappavansa tämän, koska Bella on suurimman osan sarjaa heikko ihminen.
Ujot ja epävarmat ihmiset muuten eivät uskalla katsoa toisia ihmisiä silmiin, vaan katsovat sivuun tai alas. Siksi olisi ollut epäuskottavaa että epävarma Bella katselisi silmät kiiluen Eetvarttia silmiin.
No joo, kaikki saa tietysti inhota mitä haluaa, mutta miksi sitten katsotte tarkkaan leffat yms. Itse en tuhlaa aikaani esim. muotiblogeihin, kun ne eivät minua kiinnosta.
Luottoni ihmisiin kasvoi jälleen. Ihanaa, että on olemassa vielä kaltaisiasi ihmisiä.
Mä taas tykkään Jacobista,jolla paita ei tosiaan meinaa pysyä päällä :D Olikohan se kolmas vai neljäs leffa jossa Jacob ja Edward yritti jossain teltassa pitää Bellan lämpinä ja Jacob perusteli,miksi hänen pitäisi saada lämmittää Bellaa kropallaan:"I'm hotter than you!"
Joku kysyi,miksi katsotaan leffoja jotka ärsyttää.Mä ainakin koen ne ärsyttävyydestään huolimatta viihdyttäviksi,sellaista aivot narikkaan-hömppää.