Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan loppu!

Vierailija
21.12.2015 |

Olen vaikean masennuksen takia sairaslomalla, siitä huolimatta on ollut pakko tehdä töitä, koska muuten rahat ei riitä. Olen niin väsynyt, että tuntuu, etten jaksa edes hengittää. Kaikki hiton jouluvalmistelut on tekemättä, koska tuntuu etten selviä edes normaalista arjesta. Olen sairastanut jo useamman vuoden, mutta koskaan ei ole tullut tällaista totaalista stoppia eteen ennen. Olen aivan hermot riekaleina koko ajan, nukahdin, mutta herään tunnin päästä painajaisiin enkä enää saa unta kunnolla, vaan säpsähtelen hereille jatkuvasti :( tänään alkoi vapaat ja toivottavasti väsymys hellittää. Miten selviän joulusta? Lapsia on kaksi ja heidänkään kanssa en tunnu jaksavan millään. Sukulaiset odottaa leivonnaisia ja joululaatikoita aatoksi ja minä istun täällä keittiön lattialla lamaantuneena.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Taas näitä säälin/huomionkerjäysjuttuja.. Et sä mikään masentunut ole, masennus on heikkojen ihmisten keksimä tekosyy laiskottelulle. Nyt otat itteäs niskasta kiinni ja lopetat sen valittamisen. Meet vaikka siivoamaan ja leipomaan!

Vierailija
22/24 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Taas näitä säälin/huomionkerjäysjuttuja.. Et sä mikään masentunut ole, masennus on heikkojen ihmisten keksimä tekosyy laiskottelulle. Nyt otat itteäs niskasta kiinni ja lopetat sen valittamisen. Meet vaikka siivoamaan ja leipomaan!

Sinä se olet varmaan todella korkeasti koulutettu, kun pystyt psykiatrin lausunnon kumoamaan. Tai sitten et, etkä myöskään ymmärrä elämästä juuri mitään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mennyt ap? Selvisitkö sukuloinnista? 

Vierailija
24/24 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hän juuri sanonut että joutuu tekemään töitä myös sairaslomalla koska muuten ei rahat riitä? Ikäänkun siinä nyt ajattelisi jotain etelänmatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan