Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viette ystävillenne lahjaksi, jos he järjestävät esim. syntymäpäiväjuhlat tarjoiluin?

Vierailija
21.12.2015 |

Itse vietin juuri 30-vuotissynttäreitäni ja järjestin kunnon tarjoilut sisältäen kuohuvaa, mietoja alkoholijuomia kaikille riittävästi, kahta eri kakkua, suolaisia makupaloja ym ym ym. Sain lahjaksi lämmintä kättä, yhdeltä fazerin sinistä, kolmannelta pullon alkon halvinta viiniä sekä viisi ystävää jätti tulematta kiireisiin vedoten. Yksi oli kaukomatkalla, mutta muut taisivat olla vain liian "väsyneitä" työviikosta.

Eipä tuo hirveästi harmita, sillä juhlat olivat oikein viihtyisät. Kaikki tarjoilut menivät kuin kuumille kiville ja kaikilla oli hauskaa. Muistelisin vain, että itse olen vienyt aina ystävilleni jonkun edes "vähän" paremman lahjan kuten keskitason viiniä, vähän erikoisempaa suklaata tai ylipäänsä olen aina vienyt jonkun "lahjan". Enkä ole edes mikään rikas. Mitä te yleensä viettä tämänkaltaisiin juhliin "lahjaksi"?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin kukkakimpun, hyvää viiniä, herkkuja tai joku kimppalahja.

Vierailija
2/2 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veisin viiniä (10-15€ pullo) tai kerättäisiin porukalla lahjakorttirahat esim. Stockalle tai johonkin muuhun kauppaan/ravintolaan/Lippupisteeseen. Tollaisiin lahjoihin oon valmis laittamaan IHAN maksimissaan 20€ riippuen ystävän läheisyydestä. Yleensä kuitenkin jotain 15€ luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla