Mies työpaikalta?? - Miten kerron, että olen kiinnostunut??
Tapasin työpaikalla ihanan miehen. Olen nähnyt hänet muutaman kerran, mutta joulupäivällisellä juteltiin koko ilta yhdessä. Mies oli ihana! Ja meillä meni jutut tosi hyvin yhteen.
Onko mies kiinnostunut? Oletan, että on. Hän viihtyi juhlissa kaverinsa sanojen mukaan "ihmeen pitkään" ja katseltiin toisiamme pitkään silmiin.
Lopuksi mun piti mennä juttelemaan yhden talosta lähtevän työkaverin kanssa ja en päässyt tästä eroon. Huomasin, että tämä ihana mies odotteli minua pienen matkan päässä. Sitten hänen kaverinsa kävivät pyytämässä häntä mukaansa lähtemään, pariinkin kertaan. Lopulta mies katsoi vielä miua ja lähti kavereiden painostuksesta.
En ole nähnyt miestä tämän jälkeen. Tosin se on ihan normaalia, meillä on useamman tuhannen henkilön työpaikka.
Tiedän hänen yksikkönsä ja nimen... Mitä pitäisi tehdä??
Kynnys osoittaa kiinnostusta työkaveriin on aika korkealla ja en ole ollut tällaisessa tilanteessa koskaan...
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ellei mies tee aloitetta niin ei ole kiinnostunut.
No ei aivan. Miehenä näkisin vain kynnyksen lähestyä työpaikalla vieläkin korkeammaksi kuin ap:lla.
Jos siltä tuntuu niin ota rohkeasti yhteyttä. Laita vaikka mailia ja kysy miten loppuilta meni, pyydä kahville tai jotain. Keksit kyllä. Et voi menettää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni miehen kuuluu tehdä aloite. Ootko varma, ettei se oo varattu? Eihän se este oo, mutta hidaste :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni miehen kuuluu tehdä aloite. Ootko varma, ettei se oo varattu? Eihän se este oo, mutta hidaste :)
Siellä taas yksi jämien metsästäjä laukoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehen kuuluu", eikä kuulu! Se jota kiinnostaa, ottaa yhteyttä. Vai onko tasa-arvo ok vain silloin kun siitä on itselle hyötyä?
Kunpa ihmiset keskittyisivät työpaikoilla töiden tekoon eikä ihmissuhteisiin. Tälläkin palstalla on todella monta aloitusta kuinka joku työpaikan mies on kiinnostava.
Työpaikalla mies on kyllä aika heikoilla, kun kohteliaastikin ilmaistu kiinnostus voidaan pahimmillaan tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ihmiset keskittyisivät työpaikoilla töiden tekoon eikä ihmissuhteisiin. Tälläkin palstalla on todella monta aloitusta kuinka joku työpaikan mies on kiinnostava.
Juuri näin! Kauheita lorttoja tällä palstalla. Mies vähän hymyilee niin johan kysellään onkohan kiinnostunut. Onhan se kyllä naimisissa mutta ei ole este, vaan hidaste. Voi vittu. Tehkää töitä ja menkää baariin pyörittelemään sitä persettänne, kyllä siellä joku teitäkin suostuu tuikkaamaan niin ei tarvitse olla kauheassa puutteessa koko ajan ja alkaa ehkä työtkin taas sujua.
Mäkin oon sitä mieltä että jos mies on kiinnostunut niin hän ottaa kyllä yhteyttä tai tekee asian eteen muuten jotain. Itse en ainakaan halua miestä joka ei uskalla tehdä aloitetta koska sellainen mies harvoin on aloitteellinen missään muussakaan asiassa.
Ilmeisesti tiedät hänen sähköpostin ja/tai puhelinnumeronsa? Minä laittaisin viestiä, jossa kiittäisin mukavasta illasta ja harmittelisin illan nopeaa loppumista. Lisäksi kysyisin joulusuunnitlemia tms. Jos mies vastaa, luulisi olevan kiinnostunut ja kysyisin sitten kahville.
Ota rohkeasti yhteyttä, miehen ei KUULU tehdä aloitetta, sen voi tehdä myös nainen.