Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää ostako kilohinnaltaan halvinta sinappijauhetta!!

Vierailija
20.12.2015 |

Siitä tehty sinappi on kuin vehnäjauhoista tehtyä. Ei mitään potkua! Ottaa päähän, tykkään itse tehdystä sinapista ja ostin tuon kilon pussin, jotta saa tehtyä sitä useamminkin tässä. Kyllä meni ihan hukkaan, ei ole tujuisuutta eikä väkevyyttä YHTÄÄN!!

PRKL!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ollut vähän vaikeuksia saada tulisuutta sinappiin. Voikin olla, että tässä asiassa on olennaista se keittäminen. Nimittäin sen sinapin entsyymit, josta tulisuus tulee, tuhoutuvat kokonaan keittäessä. Aion juuri kokeilla uudestaan niin, että kaadan vähemmän kuumaa vettä itse sörsseliin ja sekoitan samalla. En siis kiehauta vedessä tms.

Vierailija
22/23 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colmans -merkkistä sinappia kilon pussissa olen löytänyt vain maustemesta.fi:stä, hinta n. 20€. Teen sinapin gluteenittomana ja omenamehuun. Ensin keitän "kiisselin", sitten annan jäähtyä ja lisään muut ainekset+mausteet ja hyvää on tullut. Sorruin joskus ostamaan colden sinappijauhetta ja se sinappi tosiaan ei maistunut edes sinapilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti se Colman's ois sit parasta. Keltanen peltipurkki.

Ap

Ainakin aiemmin Colman'siakin oli isoissa pusseissa tai rasioissa ja se oli eri tavaraa kuin pienissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä