Vaimo jättänyt joulusiivouksen aika viime tippaan?
Ajattelin, että olisi tänä viikonloppuna kääntänyt koko huushollin ympäri ja kuurannut kämpän puhtaaksi, mutta ei ole saanut mitään aikaan, lötköttänyt vaan sohvalla. Mistäköhän kiikastaa?
M33
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä voisi siivota?
Koska minä tuon tässä huushollissa leivän pöytään.. Teen duunia yli 60h viikossa omassa firmassani, vaimoni työskentelee sen 30h viikossa, joten luonnollisesti kodin/lastenhoito on hänen vastuulla.
AP
Onko teillä yhteisesti sovittu, että sinä olet töissä 60 h per viikko ja vaimo hoitaa oman työnsä päälle yksin kodin ja lapset? Onko yhteisesti sovittu, että myös kaikki erikoisemmat järjestelyt ja siivoukset ovat yksin vaimon kontolla?
Jos teillä on näin sovittu, niin miksi kyselet siivottomuudesta täällä? Kysy siltä sohvalla makoilevalta vaimolta!
Ehkä vaimo viettääkin joulua tänä vuonna jouluristeilyllä tai ulkomailla lasten kanssa? Sinua ei ilmeisesti ole kutsuttu, kun et ole tästä mitään kuullut?
Mitä, etkö ole tilannut siivousfirmalta tehosiivousta jouluksi..?
Eihän kukaan enää itse siivoa.
Meille tulee kaksi siivoojaa tiistaina. Olen jo kohta 10 vuotta käyttänyt siivousfirmaa. Ei tulisi mieleenkään pilata joulua siivoamisella.
Jospa se 30 h kotitöitä ja lastenhoitoa tuli jo täyteen joten 30 h kotona +30h töissä tekee 60 h. Menee ylitöiksi.