Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo jättänyt joulusiivouksen aika viime tippaan?

Vierailija
20.12.2015 |

Ajattelin, että olisi tänä viikonloppuna kääntänyt koko huushollin ympäri ja kuurannut kämpän puhtaaksi, mutta ei ole saanut mitään aikaan, lötköttänyt vaan sohvalla. Mistäköhän kiikastaa?

M33

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöhkö

Vierailija
2/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että olisi tänä viikonloppuna kääntänyt koko huushollin ympäri ja kuurannut kämpän puhtaaksi, mutta ei ole saanut mitään aikaan, lötköttänyt vaan sohvalla. Mistäköhän kiikastaa?

M33

Oisko sulta jäänyt jotakin hoksaamatta. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheensä tullut

Vierailija
4/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sulla kiikastaa?

Vierailija
5/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa itse?

Vierailija
6/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono, 1/5

Vierailija
7/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä voisi siivota?

Vierailija
8/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtanut osia kanssasi tänä vuonna. Alapa siivota nyt, kipikapi töihin siitä ja rätti heilumaan!

Vierailija
9/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, eikös se siivoa jota sotku häiritsee? ;)

Vierailija
10/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palkkasin sellaisen herrasmiessiivoojan, jolla on silkkiset bokserit ja rusetti kaulassa. Lähetänkö hänen numeronsa sinun vaimollesi?

Vierailija
11/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaa vaatehuoneeseen, veikkaan että sieltä puuttuu matkalaukku ja että se on muutenkin tyhjä.

Vierailija
12/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypäs piristämässä vaimoa vähäsen, annat vähän kielihoitoa ja kyrpää niin eiköhän se sitten jaksa siivota.

Vierailija
13/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypäs piristämässä vaimoa vähäsen, annat vähän kielihoitoa ja kyrpää niin eiköhän se sitten jaksa siivota.

Eka tää, mut sitten siivoatte YHDESSÄ!

Vierailija
14/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska minä tuon tässä huushollissa leivän pöytään.. Teen duunia yli 60h viikossa omassa firmassani, vaimoni työskentelee sen 30h viikossa, joten luonnollisesti kodin/lastenhoito on hänen vastuulla.

AP

Vierailija
15/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivoan vasta keskiviikkona, ettei kukaan ehdi sotkea enää ennen aattoa. Luulen, että vaimosikin ajattelaa samoin. Jos keskiviikkonakaan ei mitään tapahdu, huomauta toki asiasta. Ei joulu tunnu oikealta joululta, jos kotia ei siivota perusteellisesti.

Vierailija
16/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano asiasta vaimollesi. Kai hän on jo tehnyt perinteiset joululaatikot ja leivonnaiset valmiiksi ja ostanut sinulle lahjoja? Jos ei, niin sitten kyllä taitaa tulla hänelle kiire... mutta ei ole sinun ongelmasi. Siinäpähän siivoaa vaikka aatonaaton ja aaton välisen yön, jos ei nyt tajua aloittaa ajoissa.

Vierailija
17/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minä tuon tässä huushollissa leivän pöytään.. Teen duunia yli 60h viikossa omassa firmassani, vaimoni työskentelee sen 30h viikossa, joten luonnollisesti kodin/lastenhoito on hänen vastuulla.

AP

Ja sitten sä heräsit.

Vierailija
18/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miten sä saat tuosta sen logiikan, että vaimosi siivoaa oman työnsä päälle? Sinähän se idiootti yhtälössä olet, kun vapaaehtoisesti teet enemmän töitä kuin vaimo. Palkkaa nyt jo hyvä saituri teille siivooja.

Vierailija
19/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Vastuuta ilmeisesti yrität kuitenkin ottaa siitä että siivotaan. Jätä kokonaan vastuu puolisolle (siis myös siitä että hän voi jättää siivoamatta) tai pakkaa siivooja hoitamaan oma vastuusi työn suorittamisesta... toisaalta 60 viikkotyö tunnin jälkeen omalla miehelläni riittää vielä aikaa niin lapsille, minulle kuin siivouksellekin.

Vierailija
20/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tyhmä nainen tän kirjoitti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme