Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on asuminen kansanopistossa?

Vierailija
20.12.2015 |

Olen jo hieman päälle viidenkymmenen oleva naisihminen, mutta kaipaan muutosta elämääni. Harkitsin lähteväni siis ensi syksynä opiskelemaan kansanopistoon. Mielessä on käynyt esimerkiksi elokuvanäyttelijäkoulutus Voionmaan opistossa tai ihan vaan psykologian ja filosofian opinnot Joutsenon opistossa. Kiinnostaisi tietää millaista siellä asuntolassa asuminen on? Ottaako nuoriso miten hyvin vastaan hieman vanhemman, muttei taatusti tylsemmän eukon? Suoraan sanoen kaipaisin myös hieman juhlia elämääni :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuin BB taloja. Niissä usein on myös vanhempia ihmisiä. Jäävät monesti vähän ulkopuolisiksi ellei sitten satu joku toinen saman ikäinen tai sit kaverustu opettajien kanssa.

Vierailija
2/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kuin BB taloja. Niissä usein on myös vanhempia ihmisiä. Jäävät monesti vähän ulkopuolisiksi ellei sitten satu joku toinen saman ikäinen tai sit kaverustu opettajien kanssa.

No höh :( Minkä ihmeen takia? -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höh :( Minkä ihmeen takia? -AP

Noh nuorten asenne vanhempia kohtaan on mikä on.

Vierailija
4/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofiaa opistossa? Haluatko työttömäksi?

Vierailija
5/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hirveetä nussimista. N23

Vierailija
6/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo 2 tutkintoa. Haluankin nyt vähän käydä sitä elämän korkeakoulua :) -AP

Vierailija
7/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan vuokrata asunnon lähistöltä jos teinidraama alkaa tympimään.

Vierailija
8/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan hirveetä nussimista. N23

No ei ollut minun kokemukseni mukaan. Tai ehkä muut nussivat, mutta tekivät sen tosi salaa ja huomaamatta.

Vierailija
9/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta juomista ja nussimistahan se oli kansanopistovuosi 16 vuotiaana. Pääsi muuttaa pois kotoa, eikä kukaan kattonut perään.

Vierailija
10/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo 2 tutkintoa. Haluankin nyt vähän käydä sitä elämän korkeakoulua :) -AP

Mene töihin! Jumalauta, että ketuttaa kustantaa näitä elämänkoululaisia. Maksan veroja töistäni 47 prossaa. Voi kettu. Minullakin 2 tutkintoa, mutta töitä tehnyt koko ajan. Kiukkua.

Vierailija
11/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua siellä sai paljon, mahtavaa.

Vierailija
12/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin! Jumalauta, että ketuttaa kustantaa näitä elämänkoululaisia. Maksan veroja töistäni 47 prossaa. Voi kettu. Minullakin 2 tutkintoa, mutta töitä tehnyt koko ajan. Kiukkua.

Olen työskennellyt 15-vuotiaasta lähtien, myös opintojen ohella. Maksan kansanopistosta suuren summan rahaa enkä saa siihen mitään tukea. Joten vedä syvään henkeä ja rauhoitu. -AP

Vierailija
13/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä millaista porukkaa kohdalle sattuu. Olen itse asunut kansanopistossa 19 vuotiaana. En juuri viihtynyt omassa huoneessa, kävin uimahallissa jne. keksin kaikkea tekemistä opiston ulkopuolella.

Vierailija
14/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä maassa asut, mutta Suomessa töihin ei niin vaan "mennä". Ja koska ilmeisesti et täällä asu, et myöskään joudu kustantamaan näitä elämänkoululaisia, ellet maksa verojasi Suomeen. Parempi se on, että ihmiset sentään opiskelevat kuin istuisivat kaljalla päivät pitkät.

Vierailija
15/15 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua siellä sai paljon, mahtavaa.

In your dreams