En ole katsonut yhtään Star wars-elokuvaa. Pitäisikö?
???
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
No veikkaan että tunnet itsesi oudoksi ja ulkopuoliseksi, et muuten kysyisi tuota. Joten miksi et katsoisi edes yhtä elokuvaa? Itse en ole mikään hullu fani, mutta kyllä olen tykännyt kaikista leffoista. Enkä ole edes mikään scifin/fantasian ystävä.
En tunne itseäni oudoksi tai ulkopuoliseksi, kiitos vaan :D
Nyt kun tarkemmin muistelen, olen ehkä joskus yrittänyt katsoa jotain Star Wars elokuvaa, muttei se ole ollut tarpeeksi kiinnostava.
Makuunista saisi aika edullisesti kyseisiä elokuvia dvd-boxin, mietin vaan ostaisiko jouluksi. Ei ehkä kuitenkaan ole mun juttu. Aion kyllä katsoa sen uusimman jossakin vaiheessa.ap
Älä aloita niistä 2000-luvun versioista (Episodi 1 Pimeä uhka jne.) Ne on kuraa. Katso se alkuperäinen 70-luvulla tehty ensimmäinen osa ja sen jatko-osat.
Minäkään en ole katsonut, kun en ole yhtään scifin ystävä. Kannattaa katsoa, jos kiinnostaa. As simple as that.
Ihanaa, etten ole ainoa, joka ei ole nähnyt Star wars:ja. Mullakin on mielikuva, että olisin nähnyt joskus telkkarista jonkun pätkän jostain osasta, mutta ensimmäisillä sekunneilla puuduin enkä vaan millään saa aikaan mitään kiinnostusta noita leffoja kohtaan.
Olen alkanut epäillä, että mulla on joku klovni-kammon tyyppinen mielenlaatu. En ole ikinä tajunnut klovneja ja sitä naamioitumista, ja Star wars -hahmotkin kuuluu vähän samaan kategoriaan. Siihen päälle vielä jotkut tylsät sotimiseen liittyvät käsittämättömät teknologiat, niin multa puuttuu ensimmäinenkin aivosolu, joka motivoituisi seuraamaan tollaista touhuamista.
nimim. rajoittunut viisikymppinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
En ole minäkään nähnyt ainuttakaan niistä eikä ole edes koskaan tullut pieneen mieleenikään, että pitäisi. En usko, että elämäni olisi mennyt siitä jotenkin pilalle, että joidenkin mielestä minulla on suuri aukko sivistyksessä. En ole pudonnut tuohon mustaan aukkoon enkä aio pudotakaan. Eiköhän sitä kulttuuria ole muuallakin kuin mainituissa elokuvissa, jotka ovat täyttä satua aikuisille ja lapsille.
Aivan oikein sanoit, sinulla on pieni mieli, eikä vaikuta olevan minkäänlaista halua avartaa sitä yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat täysin kökköjä! Kömpelöita, nukkemaisia örisijöitä täynnänsä...
"The dark side I sense in you..."
Ei kolahda. Ei vanhat eikä uusi. Kaikki olen katsonut, ei vaan mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, etten ole ainoa, joka ei ole nähnyt Star wars:ja. Mullakin on mielikuva, että olisin nähnyt joskus telkkarista jonkun pätkän jostain osasta, mutta ensimmäisillä sekunneilla puuduin enkä vaan millään saa aikaan mitään kiinnostusta noita leffoja kohtaan.
Olen alkanut epäillä, että mulla on joku klovni-kammon tyyppinen mielenlaatu. En ole ikinä tajunnut klovneja ja sitä naamioitumista, ja Star wars -hahmotkin kuuluu vähän samaan kategoriaan. Siihen päälle vielä jotkut tylsät sotimiseen liittyvät käsittämättömät teknologiat, niin multa puuttuu ensimmäinenkin aivosolu, joka motivoituisi seuraamaan tollaista touhuamista.
nimim. rajoittunut viisikymppinen nainen?
Et ole rajoittunut, sulla on vaan hyvä maku.
Nimim. Viisikymppinen nainen
Miekkailu on näyttävämpää kuin ammuskelu. Monessa elokuvassa ärsyttää kun ruutia palaa ihan helvetisti mutta ei osuta mihinkään. Tosi että monissa elokuvissa on miekkailua, englannissa se miekkailu kuuluu näyttelijä koulutukseen.
Tähtien sodan juoni kehys on hieman matkittu. Katso seitsämän rohkeaa miestä, länkkäri. Sen alkuperäinen japanilainen versio 7 samuraita. Tykkään oikeastaan kaikista mutta harvoin tulee uusia omaperäisiä idiksiä elokuvissa.